Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zamówienie 81e69150-4781-11f0-8e8c-835607bf6478
Klient zamówił towar na pobranie, ale zanim wysłaliśmy to zgłosił zwrot.
Zgłosiłem więc zwrot prowizji, który pewnie z automatu będzie odrzucony i trzeba będzie się odwoływać i tłumaczyć... A co z jakością sprzedaży? Pewnie będzie obniżona, bo przecież nie wyślemy towaru dość szybko? Bo przecież nie wyślemy w ogóle.
Czy jest jakieś proste rozwiązanie takiej sytuacji zamiast pisania po pomoc i odwoływania do automatycznych decyzji?
@MotoZbrojownia widzę, że rabat został już przyznany - więc nie ma potrzeby odwoływania się od decyzji i tłumaczenia. W takim przypadku, zamówienie automatycznie nie będzie wliczane do jakości sprzedaży - więc tutaj też nie będzie potrzeby podejmowania dodatkowych kroków. 😊
Dziękuję 🙂
zrobił tak bo może Ci wtedy wystawić negatywa, a po anulacji nie może