anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kliknął zwrot zamiast anulowania - co z prowizją i jakością sprzedaży?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MotoZbrojownia
#8 Zapaleniec

zamówienie  81e69150-4781-11f0-8e8c-835607bf6478

Klient zamówił towar na pobranie, ale zanim wysłaliśmy to zgłosił zwrot.

Zgłosiłem więc zwrot prowizji, który pewnie z automatu będzie odrzucony i trzeba będzie się odwoływać i tłumaczyć... A co z jakością sprzedaży? Pewnie będzie obniżona, bo przecież nie wyślemy towaru dość szybko? Bo przecież nie wyślemy w ogóle.

Czy jest jakieś proste rozwiązanie takiej sytuacji zamiast pisania po pomoc i odwoływania do automatycznych decyzji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@MotoZbrojownia widzę, że rabat został już przyznany - więc nie ma potrzeby odwoływania się od decyzji i tłumaczenia. W takim przypadku, zamówienie automatycznie nie będzie wliczane do jakości sprzedaży - więc tutaj też nie będzie potrzeby podejmowania dodatkowych kroków. 😊 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MotoZbrojownia
#8 Zapaleniec

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

zrobił tak bo może Ci wtedy wystawić negatywa, a po anulacji nie może

 

oznacz moderatorów