Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Zamówienie 387c1932-bec0-11ef-86e8-7d4dc0ac211a
klient kupił towar zapłacił i wybrał wysyłkę ale potem zorientował się że może odebrać osobiście towar i będzie miał go szybciej w domu, jest z tej samej miejscowości.
Towar otrzymał.
Co zrobić z wysyłką żeby nie liczyły się terminy?
@DROGERIE24_pl zweryfikuję sprawę i wrócę z odpowiedzią.
Powinni wyłączyć z jakości, ale tak to lepiej jakby zrobił anuluj, zwrot i kupił z odbiorem osobistym- wyklucza problemy.
@DROGERIE24_pl możemy wykluczyć to zamówienie z jakości sprzedaży, ale potrzebujemy potwierdzenie od kupującego, że odebrał paczkę. Może to być zrzut ekranu z korespondencji.
Ustalenia były telefoniczne. Nie posiadamy korespondencji. I co teraz?
@DROGERIE24_pl skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz.