Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz Allegro_One
jak można mieć pozytywne podejście do tej formy dostawy ?
@serwis-texas ta... w tym cały sęk .
@_HolaOla_ godzinkę za późno dotarła , ,,a miało być tak pięknie,,
@mdrogeria zrobiłam wszystko co mogłam w sprawie tej paczki, więc wierz mi proszę, że to i tak bardzo dobry wynik.
@_HolaOla_ dziękuję , hmm... nie napiszę tego co zamierzałem , choć powinienem .
@_HolaOla_ napisał(a):@mdrogeria zadziałam i przed chwilą dostałam potwierdzenie, że przesyłka jest w drodze do automatu wybranego przez kupującego oraz powinna do niego trafić w poniedziałek 25.03.
Dlaczego więc w trackingu przesyłki nie ma o tym wzmianki? Wg niego nic w sprawie przesyłki się nie zmieniło. Wg nas, w pierwszej kolejności takie informacje powinny być tamże zamieszczone, dla najbardziej zainteresowanych (Kupującego i sprzedawcy).
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@AGD-RTV-IT w sobotę rano interwencja napisana do supportu , do dziś ani MEEE .... ani BEEE .... ani kukukryku .
zgłoszenie numer "40959651" @_HolaOla_ jestem ,,laureatem SS ,, ponoć odpowiadacie priorytetowo .
@mdrogeria ja Tobie zawsze odpowiadam priorytetowo 😀
@_HolaOla_ dziękuję , ale marna to pociecha 😞
@mdrogeria zauważyliśmy jedno, niepokojące zjawisko. Jeszcze kilka miesięcy temu, jak był problem z AO (obojętnie czy UPS czy kurier Allegro), to odpowiedź na zgłoszenie była sprawna (kilka godzin), było podejmowane działanie, tak jak pisał w odp doradca, zwykle skuteczne. Obecnie jest zbywanie w korespondencji, wyczekiwanie aż problem "sam się rozwiąże", tzn. jak w końcu kurier dostarczy przesyłkę to w końcu odp w stylu "widzimy że przesyłka "JUŻ" dotarła do Kupującego, w związku z powyższym uznajemy zgłoszenie za zamknięte". A że to "już" trwało tydzień, to pikuś...
Zresztą takie zbywanie jest też w kierunku Kupujących. Niedawno był wysyp przesyłek ze statusem "przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego", co zwykle nie następowało, Allegro radośnie, jak już paczka dotarła do pierwotnie wybranego punktu, pisało komunikat podobny do tego skierowanego do sprzedawców - "widzimy że przesyłka "JUŻ" dotarła do wybranego automatu/punktu, cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła".
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
odebrałem przesyłkę, sms dotarł 3 min po złożeniu życzeń, no idealny timing, a jak to było powiedziane w filmie "Dobry rok" z R. Crowe, tonajważniejsze w komedii
na razie skupmy się na pozytywach:
- przesyłka nienaruszona, nie wyglada na to aby miała jakieś "przygody"
- żona mnie nie zabiła, (to moja pierwsza taka wtopa z prezentem) co oznacza że kocha, a to nie jest takie oczywiste po 20 latach małżeństwa
-teściowa jeszcze raz potwierdziła swoje poczucie humoru, zadowalając sie skromniejszym prezentem, Niektóre wpisy sprzedajacego uświadomiły nam powagę sytuacji i skłoniły do przygotowania się zawczasu na nadchodzacy KATAKLIZM - kupując inny prezent
- święta są za tydzień, (nieobecność u tesciowej jest premiowana naganą z upomniemiem z wpiasaniem do akt) więc bedzie okazja wręczyć zasadniczy prezent, no nie będę przecież żałował teściowej z takim poczuciem humoru
teraz poważniej,
dziekuje wszystkim osobom zaangażowanym w ten wątek,
postaram się niebawem, jako główny zainteresowany, podsumować ten wątek, tylko poproszę o trochę cierpliwości abym mógł swoje przemyślenia zmieścić w zwięzłej i merytorycznej formie i w słowach obecnych tylko w słowniku ludzi kulturalnych.
Przeczytałem piersza stronę tego watku, i zdałem sobie sprawę że przy pierwszej rozmowie telefonicznej, przyjąłem że jak już wybrałem formę dostawy i zapłaciłem to nie mogę tego zmienić. Dlatego nie było z mojej strony zainteresowania zmianą dostawy. Cóż rozum jeszce mi sie nie obudził.
To co usłyszałem było dla mnie informacją z doświadczenia, a nie sugestią. Szkoda oszczędziłoby wielu osobom sporo wysiłku, szczególnie sprzedającemu.
@sebbos nawaliła jak przewiduję sortownia , kurier pewnie otrzymał niezeskanowaną paczkę do doręczenia i nie zdawał sobie sprawy z tego ,że ją ma na stanie dopiero interwencja z opisem wymiarów ,wagi , znaków szczególnych doprowadziła do skutecznego dostarczenia .
Ustawka? pewnie nie, ale niesamowity zbieg okoliczności.😃
nie @LEW433 w tym dniu nadawałem 2 Łony , druga dotarła bez problemu .
Łono jest najważniejsze, nie koniecznie to.👫
@LEW433 co Masz na myśli ?, tylko po polskiemu proszę .😁
Starsi ludzi inna rzecz nazywali Łono, mówili np; chodź na łono do dziadka. Takie skojarzenia.🤗
@LEW433 @sebbos @serwis-texas @AGD-RTV-IT EUREKA !!! odpowiedź z supportu , tydzień po planowym doręczeniu
@mdrogeria smutny standard obecnych odpowiedzi doradców na zgłoszenia problemów z przesyłkami, ze szczególnym uwzględnieniem AO.
Ale ta zaraza się roznosi na inne obszary. Napisaliśmy zgłoszenie dotyczące bzdur wypisywanych w dyskusji (ktoś z Allegro tam twierdził, że zakup konsumencki sprzed miesiąca mamy rozpatrzyć wg rękojmi z k.c.). Po 12 dniach ciszy przypomnieliśmy się. Odpowiedź na zgłoszenie w stylu "no przecież wypłaciliśmy rekompensatę z AP bez obciążenia Państwa a dyskusję zamknęliśmy. Cieszymy się, że udało się sprawę rozwiązać."
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Czyli wiedzą mają tylko że sprzed 2023roku.