Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilką napisał do mnie klient, że nie może odebrać przesyłki z automatu orlen.
Skontaktowałam się telefonicznie z klientem i z przekazanych informacji, każda próba odbioru przesyłki kończy się informacją o błędnym kodzie (zarówno kod cyfrowy jaki i kod QR.
Proszę o szybką reakcję i pomoc.
numer zamówienia:
Na automacie ma nr telefonu może mu zdalnie otworzą @magic-trinkets
Było by to możliwe, ale chyba nie w niedzielę. Klient próbował się dodzwonić na infolinie, ale w niedzielę jest nie czynna.
dzwoniłam na infolinie i jest czynna od poniedziałku do piątku.
@magic-trinkets już to weryfikuję
Witam. Chodzi o mnie. Dokładnie, niestety infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku. We wtorek przesyłka wraca spowrotem do nadawcy. Zarówno kod QR jak i kod numeryczny przy próbie otwarcia skrzynki wyświetlają informacje o nieprawidłowym kodzie.
Pozdrawiam
Maciej Rozmysłowicz
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę moderatorów o pomoc mojemu klientowi maciek-r2
@maciek-r2 napisaliśmy do Ciebie w korespondencji 50869818