Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost potwierdza dostarczenie przesyłki, klient dyskusja nierozwiązana. Robot allegro pisze że nie interesuje ich to i mamy dosłać drugą xd Allegro przestańcie zażywać środków odurzających bo zostaniecie w koncu tutaj sami 😞
Odebrał z paczkomatu i masz na to dowód od InPostu?
Kurier doręczył im pod adres. Wszystko na statusie dostarczone itp, allegro mówi że nie ważne, chyba żeby drugi produkt dosłać za 400 zł
Masz dowód na odebranie i Allegro każe Ci wysłać następny?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@matYs307 napisz w dyskusji że złożyłeś reklamację i ją złóż jak będzie potwierdzenie od inposta że paczka odebrana ( kod to podpis ) będziesz miał dowód 🙂
HIT, Dzisiaj wchodze na maila allegro przyznało wyłudzenie z Allegro Protect ahahahhahah **piiip**a nie zdążyli nawet z inpostu odpisać, klientka na 90% ma paczkę u siebie, a wy bez niczego bez dowodów dajecie im hajs hahahahahha
Całe szczęście że nie obciążacie mnie, bo wiecie że byłoby to bezprawne. Ale za to podnosicie prowizje i wszyscy na to płacimy. Życzę sukcesów o ile to możliwe.
Nie przyszło ci do głowy, że ten klient naprawdę mógł paczki nie otrzymać?
To, że status paczki osiągnął cel w śledzeniu on-line nie oznacza że tak jest w rzeczywistości. Wraz ze zgłoszonym problemem należało zgłosić reklamację.
Miałem różne przypadki, raz kurier znając zwyczaje adresatów, klientka spała po nocy i nie chcąc jej budzić, bezmyślnie zostawił paczkę na klatce i oznaczył ją jako doręczona. Klientka zgłasza do mnie oczywiście w formie dyskusji, iż paczki nie otrzymała, prawdopodobniej jakiś przechodzień kopertę przytulił, wobec czego wysłałem jej drugi produkt, a do InPost reklamację, otrzymałem odszkodowanie, a kurier następnym razem, mam nadzieję skutecznie obudzi klientkę w celu dostarczenia przesyłki.
A Tobie, że najpierw takie rzeczy załatwia się czekając na informację od kuriera co się z nią stało?
paczkę ktoś sobie zapewne przytulił, przechodzień, sąsiad może i ona sama, ja wcześniej dzwoniłem do klientki i wytłumaczyła mi sytuację, dałem wiarę temu co mówi i wysłałem, ale wartość była znacznie niższa wiec miałem/mam to wkalkulowane w koszty firmy bo i tak za wszystko płacą klienci.