Klient odebrał paczkę mówi że nie ma

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Inpost potwierdza dostarczenie przesyłki, klient dyskusja nierozwiązana. Robot allegro pisze że nie interesuje ich to i mamy dosłać drugą xd Allegro przestańcie zażywać środków odurzających bo zostaniecie w koncu tutaj sami 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odebrał z paczkomatu i masz na to dowód od InPostu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kurier doręczył im pod adres. Wszystko na statusie dostarczone itp, allegro mówi że nie ważne, chyba żeby drugi produkt dosłać za 400 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz dowód na odebranie i Allegro każe Ci wysłać następny?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matYs307 napisz w dyskusji że złożyłeś reklamację i ją złóż jak będzie potwierdzenie od inposta że paczka odebrana ( kod to podpis ) będziesz miał dowód 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matYs307 Podaj login konta, na którym trwa ta dyskusja i numer zamówienia, którego dotyczy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
HIT, Dzisiaj wchodze na maila allegro przyznało wyłudzenie z Allegro Protect ahahahhahah **piiip**a nie zdążyli nawet z inpostu odpisać, klientka na 90% ma paczkę u siebie, a wy bez niczego bez dowodów dajecie im hajs hahahahahha
Całe szczęście że nie obciążacie mnie, bo wiecie że byłoby to bezprawne. Ale za to podnosicie prowizje i wszyscy na to płacimy. Życzę sukcesów o ile to możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie przyszło ci do głowy, że ten klient naprawdę mógł paczki nie otrzymać?
To, że status paczki osiągnął cel w śledzeniu on-line nie oznacza że tak jest w rzeczywistości. Wraz ze zgłoszonym problemem należało zgłosić reklamację.
Miałem różne przypadki, raz kurier znając zwyczaje adresatów, klientka spała po nocy i nie chcąc jej budzić, bezmyślnie zostawił paczkę na klatce i oznaczył ją jako doręczona. Klientka zgłasza do mnie oczywiście w formie dyskusji, iż paczki nie otrzymała, prawdopodobniej jakiś przechodzień kopertę przytulił, wobec czego wysłałem jej drugi produkt, a do InPost reklamację, otrzymałem odszkodowanie, a kurier następnym razem, mam nadzieję skutecznie obudzi klientkę w celu dostarczenia przesyłki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A Tobie, że najpierw takie rzeczy załatwia się czekając na informację od kuriera co się z nią stało?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
paczkę ktoś sobie zapewne przytulił, przechodzień, sąsiad może i ona sama, ja wcześniej dzwoniłem do klientki i wytłumaczyła mi sytuację, dałem wiarę temu co mówi i wysłałem, ale wartość była znacznie niższa wiec miałem/mam to wkalkulowane w koszty firmy bo i tak za wszystko płacą klienci.