Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie kable, dokonał „ich” zwrotu przesyłając kable innego producenta, w dodatku używane brudne, a ponadto na bezszelnego spiął je rzepami którymi spięte były kable jakie wysłałem i zapakował do oryginalnych opakowań, twierdząc że takie dostał.
otworzył dyskusję, robi problemy.
czy istnieje możliwość aby po podaniu loginu oraz producenta przewodów allegro podało czy ów klient zakupił je wcześniej na allegro ? Może to odświeży mu pamięć”
jak sprawa takich konfliktów wygląda na allegro? Przyznam że prowadzę spory sklep i stać mnie na to żeby odpuścić i odesłać mu 50 zł ale w mojej opinii nauczy go to i zrobi tak ponowienie.
Czy milscie podobne sytuacje ?
Ja osobiście na 60 000 jakie obsłużyłem pierwszy raz spotykam się z takim chamstwem.
Tak skończyło się negatywem i protect dla kupującego na koszt allegro bo kupującym wszystko wolno mimo że udowodniłem w dyskusji ze to co odesłał nie bylo tym co kupił tzn nie ten model kolor i stan tak stary że plastik zżółkł dlatego tylko kamerka i nagrywanie pakowania i zwrotów i przechowywanie nagrań 3 miesiące. I nie bawisz się w dyskusje tylko zgłaszasz na policje art 286 kk allegro chama wtedy nie wybroni
Tego się właśnie obawiam, jakiś protectow czy innych głupot. Jako Super sprzedawca i super+ w statystykach od kilku lat, boję się że z gowna które nasrala jakas ***** zrobi sie syf za który mi przyjdzie zapłacić.
Czy są jakieś konsekwencje z tego protect dla sprzedającego jeśli podobnie jak u Ciebie allegro stanie po stronie zła ?
Mogą ci doliczyć kwotę protect do rachunku jak nie udowodnisz że ci odesłał co innego co kupiłeś i statystyki sprzedaży polecą jak za negatyw 30dni będzie słabsza sprzedaż. Chyba że masz dużo pozytywów wtedy nie poczujesz ale te oznaczenia to polecą
@planeta_kabli Jak wypłacą to są dwie możliwości - bez konsekwencji dla Ciebie(jak dobrze odpowiesz i będą dowody że odesłał inny niż dostał0, albo gorsza wersja wypłaca i obciążą cię.
Musisz przełknąć jak dostaniesz negatywa, ale moim zdaniem przedstaw dowody że dostał nie ten towar co odsalał np: Fv. Nie może tak być żeby oszukiwał jak tak jest jak piszesz.
@planeta_kabli u nas była podobna sytuacja z suplementami diety, dość drogimi amerykańskiej firmy. Kupujacy najpierw kilka razy dopytywał sie jaka jest możliwość zwrotów, jak to długo trwa itp. Odpowiadałam cierpliwie, no w końcu kupił, była to nawet spora kwota. Po 10 dniach zgłasza zwrot jednego najdroższego. Sprawdzam na allegro, pojawiło sie kilka ofert konkurencyjnych w niższych cenach tak przeciętnie o 30zł.
Napisałam do kupujacego, że owszem, możemy przyjąć ale proszę przed odesłaniem o podanie serii i daty przydatności do spożycia produktu, który chciał odesłac. bo oczywiście firma ta bardzo dokładnie znakuje serie i daty swoich produktów. a my mamy w komputerze spisane jakie serie komu wysłano.
I tu cisza, zero kontaktu. Prawdopodobnie kupił taniej i chciał odesłać nam, że niby u nas kupiony, ale porównał serie a ten od nas był zapewnie juz rozpoczęty, i okazało sie, że numer nie przejdzie.
@planeta_kabli Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy wspomniana dyskusja. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@w_kiwi sprawdź proszę zgłoszenia do moderacji i pozamiataj nowe konto sama wiesz kogo zanim znowu zacznie pisac teksty podchodzace pod zniesławienie
Zamówienie: 12bb8920-e080-11ee-96a3-03c61b9cebb3
@planeta_kabli @Client:80340374 w takiej sytuacji możecie odrzucić reklamację i udowodnić, że przesłany towar nie jest Wasz.
Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, więc tutaj nie odnoszę się szczegółowo do Waszych spraw, tylko uspokajam na przyszłość, nawet gdyby kupujący miał otrzymać rekompensatę z Allegro Protect, a Wy wywiązaliście się z wszystkich obowiązków, to koszt zwrotu wpłaty nie zostanie doliczony do Waszych rozliczeń.
@planeta_kabli musimy poczekać na odpowiedź kupującego w dyskusji.
Bardziej od tych kilkadziesiąt złotych które już kilkukrotnie musiałem zapłacić ze względu na to jakie zasady panują na allegro, przejmuję się tym jakie są konsekwencję w jakości sprzedaży po takiej "nierozwiązanej" dyskusji oraz tym protect ?
Jak to jest w ogóle rozpatrywane, mam przeczucie graniczące z pewnością, że jeśli ktoś zobaczy przebieg całej sytuyacji:
1) Klient nie zgłosił problemu z zakupionym towarem - nie zgłosił jego niezgodności - a jedynie zwrot nie pasuje mi - co śiwadczy o tym że liczył że nie sprawdzę zawartości przepakowej do moich opakowań
2) Klient zupełnie nie odnosi się do tego że chce zgłosić to na policję, "gdzieś" między wierszami może przypuszczać, że podejrzewam wałśnie jego - spływa to po nim jak deszcz
to nie będzie miał cienia wątpliwości jak sprawa się miała.
Dochodzi do tego że na allegro obsłżyłem już z 60 - 70 tysięcy zamówień i nikogo na 50 zł nie chciałem oszukać 😄
czy to w ogóle jest brane pod uwagę, czy tylko to że klient (tutaj się zawahałem jak to napisać - jednak nie chce łamać zasad formu) stąd pomimo tego nazwę go klientem, napisał i to przyjmujecie za świętość ?
Nie bardzo wiem jakie dowowy miałbym przedstawić dodatkowo
Dodatkowo, może istnieje możliwość sprawdzenia - czy ów klient kupował wskazane przeze mnie przedmioty wcześniej - z małego śledztwa jakie przeprowadziłem jest to marka której na allegro nie psrzedaje się dużo ok kilkudziesięciu zamówień rocznie - może tylko się "pomylił" i odesłał mi nie te co trzeba
może przejrzycie konto - może miał wcześniej podoben przygody ?
@planeta_kabli konto kupującego zostało zweryfikowane. Na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość, jeśli wywiążesz się z obowiązków dotyczących dyskusji i rozpatrzenia reklamacji, to punkty w jakości nie zostaną odjęte.
o jakich obowiązkach mówisz ?
Czy masz na myśli że jeśli zwrócę klientowi środki to wówczas punkty nie zostaną ujęte ?
@planeta_kabli nie. Pisząc o obowiązkach mam na myśli np. odpisywanie w dyskusji, rozpatrzenie reklamacji w terminie itp.
@la_nika odpowiedzialaś tak jakby te 50zł w przypadku @planeta_kabli i 150zl w moim przypadku mialo oczymkolwiek decydowac
Widać, że nie bralas czynnego udzialu w sprzedazy na allegro i nie wiesz jak dzialają pewne mechanizmy.
Ja zareagowalem, @planeta_kabli również ale np moj znajomy zaciska zęby i zwraca pieniądze nawet Was o tym nie informując.
Przypuszczam, że w tym momencie oboje zostaniemy ukarani negiem, a kupujący zostanie z towarem i odzyska pieniądze od nas lub od Was
To nie tak powinno dzialać.
Przypuszczam, że bedzie gorzej i problem bedzie sie nasilać.
Potraficie wymyślać rzeczy które sprzedającym sie nawet nie śniły. Myśle, że w tym temacie jest bardzo dobre pole do popisu by opracowac jakies wsparcie dla sprzedających
@Client:80340374 zwróć proszę uwagę, że na razie zarówno Ty jak i ja, piszemy hipotetycznie.
Zaznaczyłam, że nawet gdyby kupujący miał otrzymać rekompensatę, nie napisałam, że ją otrzyma. Weryfikujemy konta kupujących i jeśli dochodzi do nadużyć, to reagujemy.