Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie kable, dokonał „ich” zwrotu przesyłając kable innego producenta, w dodatku używane brudne, a ponadto na bezszelnego spiął je rzepami którymi spięte były kable jakie wysłałem i zapakował do oryginalnych opakowań, twierdząc że takie dostał.
otworzył dyskusję, robi problemy.
czy istnieje możliwość aby po podaniu loginu oraz producenta przewodów allegro podało czy ów klient zakupił je wcześniej na allegro ? Może to odświeży mu pamięć”
jak sprawa takich konfliktów wygląda na allegro? Przyznam że prowadzę spory sklep i stać mnie na to żeby odpuścić i odesłać mu 50 zł ale w mojej opinii nauczy go to i zrobi tak ponowienie.
Czy milscie podobne sytuacje ?
Ja osobiście na 60 000 jakie obsłużyłem pierwszy raz spotykam się z takim chamstwem.
jeżeli używane, brudne, to mógł je kupić tak dawno temu, że nikt ich w Allegro nie będzie szukał.
Mnie również to spotkało.
Elektronika, na elektronice plomba dzieki ktorej wiem, że to mój towar
Klient zwraca bez plomby, przypuszczam, że swój uszkodzony, ja odmawiam zwrotu srodków. Po czym zaklada dyskusje i zgłasza wade.
Jak do tego sensownie podejsc ?
Również mogłbym to wziac na siebie ale czy serio tego chcemy ?
Co serwis może zrobic dla sprzedającego w takich sytuacjach ?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Za chwile bedzie to tak powszechne, że zabawy z kodami QR czy zwykłymi przelewami bedą zbędne dla tego typu ludzi bo stwarzają pewne ryzyko. Tutaj wszystko w białych rękawiczkach
Znajomy - części samochowe. Hanluje czesciami z anglików. Potrafia zakupić reflektor angielski, odesłac swój uszkodzony europejski jako uszkodzony w transporcie.
Jesli nie bedzie konkretnych dzialan i wsparcia dla sprzedających to ciezko mi pomyslec jaka czeka nas przyszlosc
Oczywiscie jest mozliwosc, że serwis nie zareaguje i jest mu to na ręke. Chyba nie tylko ja mam wrazenie, że chcą sie pozbyc mniejszych i okazjonalnych sprzedawców