Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Kupujący wysłał zdjęcie kartonu w którym jest jeden mały produkt na dnia i że nie otrzymał drugiego dużego. Co jest kłamstwem, bo klient przez kilka dni prowadził ze mną rozmowy w których prosił o dokładne wymierzenie produktu i dopilnowanie aby wysłano co do milimetra taki. Więc dodatkowo akurat tę przesyłkę miałam cały czas pod okiem aby klient był zadowolony. Więc na 100% jestem pewna że produkty były pakowane a nawet w jaki sposób bo przy tym byłam. Niestety nie mam kamer.. Ale paczka poszła gabaryt C, na pewno na sortowni równiez jest dowód że ważyła ponad 1kg. Klient wyjął produkt z paczki i wysłał zdjęcie dużego kartonu z drugim małym produktem na dnie. Co jest niemożliwością, sam fakt że karton jest duży już świadczy że był tam tez inny produkt, no i zawsze pakujemy je w inny sposób, klient nawet odpakował folię bąbelkową i luzem wrzucił produkt na dno...my tak nie robimy... co robić dalej? Klient ewidentnie chce wyłudzić pieniądze. Przykre,że z taką dbałością mierzyliśmy dla niego produkty by otrzymał takie jak chce a tak się odwdzięcza.. ludzie już załamują. Ale do rzeczy- co robić w takiej sytuacji,przecież chyba nie wystarczy wysłać zdjęcia pustego kartonu żeby twierdzić że nie otrzymał produktów?Tak mógłby zawsze zrobić każdy..
Klient może wielokrotnie wznawiać tę samą dyskusję
@Monika__L ...
@petinek_pl odrzuć reklamację do końca grudnia i się nie przejmuj, że znów otworzy dyskusję
@MiMary jak mam to zrobić w dyskusji? Nie ma tam opcji wydania decyzji. Po prostu mam napisac? Zakonczyc dyskusji tez nie moge.
@petinek_pl dokładnie tak, napisz w dyskusji, że reklamację odrzucasz z powodu...., i nic nie musisz zakańczać
@MiMary decyzję wydałam,już dawno temu jest 1 stycznia dyskusja nadal trwa. Mieliście ją zamknąć...
@petinek_pl sama się zamknie po 30dniach
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ pisaliście że do końca grudnia zakończycie dyskusję jesli wydam decyzje..a wy nie dosc ze nie zakończyliscie to jeszcze dzisiaj wrzucacie w dyskusji post z pytaniem do klienta czy udalo sie rozwiazac problem to niech zakonczy dyskusje a jesli nie to ze mu pomozecie i zwrocicie kase allegro protect..KPINA oczywiscie ze napisze ze sie nie udalo i nie zakonczy bo wydalam decyzje odmowną i prosilam o zakonczenie przez was dyskusji...super dzieki za "wsparcie" jak zawsze zostałam okłamana. Dzięki za kolejne problemy które zaraz wystąpią przez kupującego którego namawiacie do roszczenia praw dalej choć napisałam że nie ma podstaw. Mieliście pomóc MNIE a nie JEMU....żenada
Tu się włączył albo bot albo jakiś świeży narybek
Jakie jest stanowisko Allegro? Co się tutaj zadziało?
Proszę o wyłączenie ze statytsyk. Nadane, brak podjazdu, normalnie by wyszły.
689500436462020131875782
689500436453150117191935
689500436425640114676728
689500436463400118153865
689500436442700124830437
689500436409400116555869
689500436444286126535590
689500436466210119030518
689500436438700112092339
489500436434360335977237
489500436416010335956958
689500436426026119731296
689500436410747115558014
689500436434350119079723
689500436431344110710606
489500436406406334023910
689500436442680110616427
689500436483031115606283
689500436410061135641141
689500436471047119406198
689500436459420112511949
689500436430102137501805
689500436466300115395875
689500436427230125355317
@Pulse Ze statystyk jakości sprzedaży wykluczamy opóźnione zamówienia, a nie przesyłki. Kiedy minie czas na nadanie paczek, prześlij nam numery zamówień.