anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zrobił wielokrotne zakupy i nie opłacił.

MAMY ROZWIĄZANIE!
marek_s50
#9 Pomysłodawca#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Witam

Proszę o anulowanie wielokrotnych nieopłaconych zamówień na jeden produkt.
Po rozmowie telefonicznej klient poinformował nas że płatności BLIK mu nie przechodziły i zrezygnował z zakupu.
Wysłaliśmy prośbę mailową o anulowanie nieopłaconych zamówień ale bez odzewu.
Chodzi o zamówienia:

45dd6f00-d1aa-11ef-b98a-d7ab99e8a154
78d96a00-d1a8-11ef-9ed1-1b3302adae5d
aea17d50-d1a6-11ef-84b4-c3a14e51ff70

Proszę o anulowanie tych zamówień i zwrot prowizji.

ponadto w zamówieniu aea17d50-d1a6-11ef-84b4-c3a14e51ff70 płatność raz została anulowana i świeciła się na czerwono a my złożyliśmy wniosek o zwrot prowizji, po czym klient stwierdził że jeszcze spróbuje to opłacić więc anulowaliśmy wniosek o zwrot, ale znowu próba była nie udana , a nowego wniosku nie możemy złożyć.

Czy allegro nie może wprowadzić takiej ochrony sprzedającego, że: jeśli klientowi nie przejdzie płatność, to nie może kupić znowu tego samego przedmiotu dopóki nie anuluje poprzedniego zamówienia na nieopłacony przedmiot lub sam nie anuluje płatności?

Mam jeszcze jedno zdublowane zamówienie do anulowania i zwrotu prowizji.
 
78ddb3e0-d265-11ef-9ed1-1b3302adae5d
 
Klient znowu kupił jeszcze raz ten sam przedmiot
 
8dacb2d0-d265-11ef-acb8-dd4ab5a865b5
 
ale tu już płatność udana.


Pozdrawiam
Maciej
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@marek_s50 My nie anulujemy zamówień, zajdzie to automatycznie po upływie czasu na ich opłacenie. Następnie należy złożyć wniosek o zwrot prowizji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
marek_s50
#9 Pomysłodawca#

a co z wnioskiem o zwrot prowizji za aukcję o nr aea17d50-d1a6-11ef-84b4-c3a14e51ff70
już raz był złożony ale został wycofany bo klient chciał spróbować opłacić jeszcze raz. Będzie można złożyć jeszcze raz wniosek? Czy zostanie przyznany rabat automatycznie?

Pozdrawiam
Maciej

oznacz moderatorów
AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@marek_s50 

Na przyszłość: jak już złożysz wniosek o zwrot prowizji to go nie wycofuj.

Jeśli prowizję Ci oddadzą, a klient jednak zapłaci to Allegro nie omieszka pobrać jej ponownie. Przerabiałam temat nie jeden raz.

Teraz, jak transakcja zostanie automatycznie anulowana i nie dostaniesz zwrotu to napisz przez "kontakt", opisz sytuację i powinni oddać

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@marek_s50 Niestety na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, bo nie zajmujemy się kwestią zwrotów prowizji. Proszę, skieruj to pytanie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów