Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam
Proszę o anulowanie wielokrotnych nieopłaconych zamówień na jeden produkt.
Po rozmowie telefonicznej klient poinformował nas że płatności BLIK mu nie przechodziły i zrezygnował z zakupu.
Wysłaliśmy prośbę mailową o anulowanie nieopłaconych zamówień ale bez odzewu.
Chodzi o zamówienia:
@marek_s50 My nie anulujemy zamówień, zajdzie to automatycznie po upływie czasu na ich opłacenie. Następnie należy złożyć wniosek o zwrot prowizji.
a co z wnioskiem o zwrot prowizji za aukcję o nr aea17d50-d1a6-11ef-84b4-c3a14e51ff70
już raz był złożony ale został wycofany bo klient chciał spróbować opłacić jeszcze raz. Będzie można złożyć jeszcze raz wniosek? Czy zostanie przyznany rabat automatycznie?
Pozdrawiam
Maciej
Na przyszłość: jak już złożysz wniosek o zwrot prowizji to go nie wycofuj.
Jeśli prowizję Ci oddadzą, a klient jednak zapłaci to Allegro nie omieszka pobrać jej ponownie. Przerabiałam temat nie jeden raz.
Teraz, jak transakcja zostanie automatycznie anulowana i nie dostaniesz zwrotu to napisz przez "kontakt", opisz sytuację i powinni oddać
@marek_s50 Niestety na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, bo nie zajmujemy się kwestią zwrotów prowizji. Proszę, skieruj to pytanie przez formularz.