anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zwrócił do mnie nie mój towar. Co powinienem zrobić?

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Witam,

Klient dokonał zwrotu,

po otwarciu przesyłki okazuje się, że to nie mój towar.

Oprócz poinformowania Klienta jak to dalej rozwiązać? Oddać z powrotem do Inpostu by odesłał? Odeślą z powrotem zwrot do Kupującego?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@aurea_shop w pierwszej kolejności należy się dowiedzieć czy to kupujący źle odesłał towar czy inpost pomylił przesyłki. Najlepiej skontaktować się z kupującym - bo często mylą zwroty podczas nadawania w paczkomacie. 

Jeżeli oddasz towar InPostowi to nie dostaniesz na to żadnego potwierdzenia a w razie czego "przesyłka doręczona prawidłowo". 

oznacz moderatorów

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

Zanim zwrot do mnie dotarł otrzymałem wiadomość od Kupującego -> "dzień dobry! podczas nadawania zwrotu nastapił jakiś błąd i nie mogłam wysłać do Panstwa paczki z sukienką, pisalo,ze juz jest wysłana. zadzwonilam do inpostu,powiedzieli mi,żeby poczekac, moze kurier anuluje tamta przesylke,ale okazalo się,ze nie. jak moge dokonac zwrotu?" 

Ten zwrot u mnie faktycznie jest jako Doręczony, ale to towar jakiegoś innego sklepu.

oznacz moderatorów

aurea_shop
#9 Pomysłodawca#

W takim przypadku jeśli faktycznie Inpost pomylił zwroty - zostaje mi tylko zgłoszenie to do nich....

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

A to nie jest tak ze klient robił dwa zwroty i pomylił kody zwrotów? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak kupujący maila Smarta to Allegro jest stroną i w zasadzie oni powinni się tym zająć, ale znając życie spadnie na barki sprzedającego, kontaktuj się z kupującym i wyjaśnijcie sprawę i składajcie reklamację.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@aurea_shop Proszę napisz do nast w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy. Doradca zaproponuje Ci najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji oraz podejmie kontakt z kupującym. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

No i prosiłam w pomysłach o możliwość samodzielnego drukowania etykiet do zwrotów inpost. Ale podobno nikomu innemu to nie potrzebne...Wyjmie taki 3 paczki z jednego paczkomatu, przykleja etykiety pewnie w aucie na kolanach i nieszczęście gotowe. Mogę na przyszłość tylko doradzić, ze jeśli jest w pobliżu normalny punkt inpost to lepiej w nim nadawać. Przykleją nowe kody pojedyńczo na każdą paczkę pod naszym czujnym oczkiem i takich problemów potem nie ma...

oznacz moderatorów