Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym (niedziela) z racji sporej ilosci zamowien zmienilem czas wysylki na 2 dni robocze - i jeszcze w tym momencie wszystko bylo ok, bo od momentu zmiany zaczelo pokazywac klientom dostawe na czwartek, a mi czas na wyslanie paczki do konca srody.
Minela polnoc... czas wysylki (2 dni) pozostal ten sam... natomiast przy wszystkich zamowieniach zlozonych po polnocy zaczelo pokazywac klientom dostawe na srode a mi czas na wyslanie paczki do konca wtorku!!!
Czy ktos odpowiada za ten burdel? Bo jak dla mnie ktos zapomnil w Waszym systemie ustawic, ze dzisiaj jest dzien wolny!!!!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Przyklad - zamowienie zlozne przed polnoca z czasem wysylki 2 dni i informowanie klienta o doreczeniu w czwartek:
25446030-cbb2-11ef-b375-b51bfbe84fad
zamowienie zlozone po polnocy z czasem wysylki 2 dni i informowaniu klienta o doreczeniu w srode:
dbaab200-cbb9-11ef-a545-a7ee3ebd2b45
I prosze - nie piszcie mi tutaj wypocin w stylu, ze to przewidywany czas doreczenia oparty na (guano wartych) algorytmach, bo nikogo to nie interesuje
Cześć, @accadia. Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@accadia, predykcja czasu dostawy nie jest jednoznaczna z deklaracją czasu wysyłki.
W sytuacji gdy przewidywany czas dostawy jest szybszy, a w ofercie ustawiłeś wysyłkę w 2 dni, możesz wyłączyć szybszą predykcję w tej zakładce.
@accadia Daj sobie spokój, szkoda nerwów. Oni sami już nie wiedz jak to działa, bo algorytm dawno wymknął się spod kontroli 😎
Pamiętaj też, że dla statystyk i tak liczy się Twoja deklaracja, a nie "predykcja" przewspaniałego algorytmu
ale dla statystyk licza sie negatywy wqrionych klientow
@accadia to tak nie zadziała , po wydłużeniu czasu wysyłki powinieneś skorzystać z możliwości wyłączenia wskazań algorytmu , ale to również kijowo działa , wydłuża prezentowany czas dostarczenia niewspółmiernie do wydłużonego czasu na wysyłkę ,tracisz przez to klientów , ale jest mniejsze prawdopodobieństwo zerwania negatywa od wq....klienta
@accadia @mdrogeria Naprawdę ktoś z Was dostał kiedyś negatywa za mniej lub bardziej wydumane opóźnienie przesyłki o jeden dzień?
Klientow nie interesuje co jest napisane drobnym, ukrytym druczkiem, a znaczna czesc z nich nie ma pojecia jak dziala Allegro i ze sprzedajacy na wiele rzeczy nie ma wplywu i sa one niezalezne od sprzedajacych.
Zdarzali sie klienci, ktorzy mieli pretensje do nas, ze zlym kurierom zlecamy doreczenie paczek, poniewaz sa nieuprzejmi, albo w jaki sposob wybieramy firm kurierskie, skoro nie mamy wplywu na prace kurierow.
Ogolnie trzeba przyjac jedna zasade... im bardziej niemozliwe i niedorzeczne zachowanie klienta, ktorego bys sie nigdy na logike nie spodziewal, to tym wczesniej czy pozniej sie ono wydarzy 🙂
dostalem kiedys negatywa za... uwaga... nazwe metody wysylki ALLEGRO ONE - DOSTAWA JUTRO
Klient nie zrozumial, ze to tylko nazwa metody wysylki, lecz myslal, ze gwarancja dostawy na nastepny dzien.
@TomBanknoter dziwne pytanie biorąc pod uwagę fakt ,że masz konto na allegro ponad 20lat
ŚWIETA PRAWDA