Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy naprawdę muszę zejść do 0% wysyłek tego samego dnia żebym przestał dostawać negatywy za bzdury które pokazujecie kupującym bez mojego wpływu?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Gdzie w ofercie jest opcja ustawiania oznaczonego czasu dostawy?
Jeśli nie mogę sobie tego ustawić dlaczego dostaję za to negatywy?
Nawet was nie pytam czy mi go usuniecie bo to już trzeci i żadnego usunąć nie chcecie, bo wasze algorytmy wiedzą lepiej ode mnie kiedy mam wysyłać i doręczać paczki.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a ja mam pytanie : jaki "expert" jest za to odpowiedzialny i kiedy był / będzie z nim / nią webinar?
@pinsplash bardzo dobry pomysł i tak się składa, że planujemy takie spotkanie 🙂
Poproszę jeszcze o cierpliwość, na pewno poinformuję Was o tej okazji.
@la_nika a może na takie spotkanie zaprosimy kogoś z UOKiK ?
@kostas11 oficjalna dyskusja na tym forum raczej nie będzie żadnym dowodem w sprawie zwłaszcza że administratory klepią tylko formułki kopiuj-wklej więc może lepiej jakiegoś specjalistę / prawnika z zakresu e-commerce? który nie pracuje dla allegro oczywiście
allegro mało to interesuje dzisiaj DPD odebrało u mnie paczki o 8:20 dlaczego bo nie miał kto podjechać po 14 magazyn DPD oddalony 500 m .Czas wysyłki paczki uzależniony jest od ilości paczek i ustalonych podjazdów z kurierem opcja DPD to opcja wymuszona przez allegro czyli kurier przyjeżdża kiedy chce u mnie to 11-13 .Zmiana czasu wysyłki i tak ci nić nie da sam dostałem negatywa na 2 dzień a czas wysyłki spodni 2 dni sprawa zgłoszona do allegro odmowa usunięcia komentarza 🙂
@pinkpink11 kiedyś chciałem ale jak dostałem w odpowiedzi jaką papierologię muszę wysłać żeby w ogóle ktoś się pochylił nad sprawą to mi się odechciało.
Mógłby ktoś mądry zrobić jakiś szablon gdzie tylko wpisuje się dane, dołącza jakieś zdjęcie oferty i komentarza i to wysyła.
Można też zgłaszać po prostu mailowo.
@mix-mce przewidywany czas dostawy obliczamy, używając zestawu obiektywnych algorytmów, w oparciu o dane dostępne na platformie. Czynniki, które bierzemy pod uwagę w obliczeniach, to m.in. dane dotyczące tego jak wysyłasz przesyłki, jaki czas określiłeś w cenniku dostaw (czyli deklarowany czas wysyłki), deklarowany przez przewoźników czas przewozu, kategoria, w której dana oferta jest wystawiona czy sezonowość sprzedaży.
Jeśli wysyłasz przesyłki niezgodnie ze swoją deklaracją (np. szybciej, niż deklarujesz) może to wpłynąć na oznaczenie czasu dostawy w ofercie.
Czas dostawy określasz podczas wystawiania oferty (w punkcie "czas wysyłki" jeśli chcesz edytować istniejące już oferty, zrobisz to tutaj.
@la_nika Mooooniiiikkkkkkaaaaaaa , no plizzzz.😣
1. to copy-paste
2.Jeśli wysyłasz przesyłki niezgodnie ze swoją deklaracją (np. szybciej, niż deklarujesz) może to wpłynąć na oznaczenie czasu dostawy w ofercie. W tym kontekście to oznacza : Nie wysyłaj za szybko, bo zostaniesz za to ukarany!! Kolejny przykład aby NIE IŚĆ na rękę kupujacemu
3. Czas dostawy określasz podczas wystawiania oferty (w punkcie "czas wysyłki" jeśli chcesz edytować istniejące już oferty - Czas wysyłki NIE RÓWNA SIĘ czasowi dostawy
@pinsplash @la_nika niestety tak to działa , bywa że dzwonią klienci czy dzisiaj wyślę , ale muszę odmówić bo minęła godzina graniczna ,choć dałoby się jeszcze zrealizować , ale ważniejszy mój osobisty spokój .
@la_nikadlaczego decydujecie za sprzedającego jaki ma czas na wysłanie zamówienia? Jak ktoś ustawia 2/3/10 dni to znaczy, że ma ku temu powody i nie chce deklarować wysyłki tego samego dnia?
@pinkpink11 Co masz dokładnie na myśli, jeśli chodzi o decydowanie za sprzedającego o wysłaniu zamówienia? Chodzi o ustalenie godziny granicznej?
@_HolaOla_o pokazywanie kupującym błędnych informacji wziętych z kosmosu
Jak sprzedający zaznacza, że potrzebuje 48h na wysyłkę to chyba nie po to żebyście wy wyświetlali kupującym "jutro u ciebie"?
@_HolaOla_ chodzi o to co mi i każdemu innemu.
Sprzedający wyśle sobie kilka zamówień tego samego dnia to w nagrodę pokazujecie kupującemu że wszystkie oferty do jakieś tam godziny (głównie do południa) dostarczane są następnego dnia chociaż w ofercie jest ustawiony czas wysyłki 2 dni.
Tak jakby mu się przypadkiem nudziło to sobie będzie miał kilka dyskusji i negatywów za niewywiązanie się terminu doręczenia. Jak ja dzisiaj.
I nikogo nie interesuje że to nie ja deklarowałem ten termin tylko allegro.
@mix-mce My to doskonale rozumiemy i dlaczego właśnie pracujemy nad szeregiem rozwiązań, które mają nasze mechanizmy uelastycznić oraz dostosować do potrzeb, które nam zgłaszacie. M.in. tutaj pojawiła się propozycja dynamicznego czasu wysyłki i tak jak informowała w tym wątku Ola na pewno jeszcze w tym roku będziemy pracować nad wdrożeniem tego pomysłu. Na tę chwilę nie mogę jednak wskazać Wam konkretnych dat, kiedy taka funkcjonalność się pojawi.
@_HolaOla_ ale to nie jest rozwiązanie dla osób jak ja którzy mają oferty z różnym czasem wysyłki. Co mi z tego że sobie zadeklaruję że wyślę 50 paczek jak akurat sprzeda się towar który nie będę mógł od razu spakować?
Dlaczego nie możecie opierać swoich algorytmów na tym co sprzedający faktycznie deklaruje?
Poza tym ustawiony czas wysyłki w ofertach nijak nie zmienia opcji szybkiej dostawy więc problem "dostawy jutro" dalej pozostaje.
@_HolaOla_ Pomysł może i dobry, pod warunkiem że nie będziecie wliczać do przesyłek nadanych tego samego dnia, zakupów dokonanych po godzinach granicznych przewoźnika i przestaniecie pokazywać w ofertach czas dostawy.Pod uwagę trzeba również wziąć, że każdy przewoźnik w każdym rejonie Polski ma inną godzinę graniczną.Znając życie, wprowadzając takie "ulepszenie" na pewno poprawi się sytuacja sprzedających na Allegro, tak jak w przypadku katalogu produktów.
@la_nika Bardzo fajnie proszę mi zatem wytłumaczyć wpływ sezonowości na sprzedaż korków zbiorniczka wyrównawczego w ofercie z czasem wysyłki ustawionym na 24h jeśli na koncie jest ustawiony "kup o 8:15 - wysyłka dzisiaj", przesyłki wysyłam gdzieś do 9:00 a zakup był o godzinie 11:00 i dlaczego skończyło się to negatywem?
Przecież to powinno być proste.
Pytanie drugie, dlaczego promujecie szybkie dostawy bez pytania sprzedających? Mam prawie 20tyś przedmiotów, może 30-40% jestem w stanie nadać tego samego dnia, dlaczego ustawiacie "dostawa jutro" NA WSZYSTKICH bez wyjątku?
W ŻADNEJ ofercie nie mam ustawionej wysyłki natychmiast, większość mam 24h a spory procent 48h. BARDZO chciałbym wysyłać znów te 50-60% zamówień tego samego dnia ale z wami się nie da bo mam więcej z tego problemów niż pożytku!
jaki to ma cel poza zrzuceniem odpowiedzialności za wasze medialne bajki na sprzedającego?