Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Kolejny raz problem dostarczeniem na czas poprzez paczkomaty one box.
klient zamawia towar, z przewidywaną dostawą na 29.10, przesyłka odebrana od nas 28.10 i do tej pory nie wiadomo co dalej.
Po co na siłę promujecie te patologiczne rozwiązania skoro to ani szybkie ani tanie ani "zielone".
Numer paczki: A0017LE3H6
Numer zamówienia: 7656cce0-9496-11ef-b13b-c77708a16cf9
Spokojnie, paczka przez nas nadana tym samym kurierem w dniu 08 10 2024 jeszcze nie dotarła. Reklamacji nie można złożyć bo jeszcze nie minęło 30 dni. Pieniądze za zakup musieliśmy oddać od razu. Zespół Allegro "zajmuje się" tą sprawą już 2 tygodnie 😁 Próbowałem się doczytać w regulaminie jaki jest gwarantowany czas dostawy ale jakoś nie mogę tego znaleźć bo prawdopodobnie takiego zapisu nie ma.
Musisz się przyzwyczaić, każde kolejne nadanie przesyłki tą metodą niesie bardzo wysokie prawdopodobieństwo takich problemów. 😉
@mikee90 przykro mi, że doręczenie przedłużyło się w czasie. Widzę, że punkt, do którego została nadana paczka był przepełniony, przez co przesyłka wróciła do oddziału i będzie ponowna próba doręczenia.
Ja też to widzę. Tylko jak wytłumaczyć Klientowi opóźnienie już przy pierwszej próbie doręczenia ?
@mikee90 Klient również, będzie miał informację o przyczynie niedoręczenia paczki - będzie dla niego widoczny komunikat o braku miejsca w maszynie. Przepraszam, za powstałe niedogodności.
@Sa_nova wasza usługa ewidentnie nie działa, jak rozumiem ewentualnego negatywa od kupującego też usuniecie? czy też podacie powód - kupujący ocenił też inne aspekty transakcji - więc spadaj