Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
odezwała się Klientka w sprawie zamówienia
Cześć, @biuropablojdg. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i niedługo wrócę z dalszymi informacjami.
@biuropablojdg, w tym przypadku podejmujemy maksymalnie trzy próby dostawy do automatu. Jeżeli będą one nieudane, to przy trzeciej próbie przekierujemy przesyłkę na adres odbiorcy.
Sęk w tym, że taka informacja powinna być wysłana nie do sprzedawcy, tylko do kupującego,
Tak jak w moim przypadku - nie mogłem zaadresować przesyłki Allegro One, punkt niedostępny, kupująca otworzyła dyskusję podejrzewając mnie o nieuczciwe zamiary, zwróciłem kasę, a Allegro natychmiast zamknęło dyskusję, nawet nie informując kupującego, że wina leży po stronie Allegro, a nie sprzedającego.
to wiadomość do Klientki, ale jak wiadomo klient zamiast do firmy kurierskiej pyta sprzedawcę