Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jaka jest procedura zamknięcia kont firmowych na allegro i zakończenie sprzedaży?
Pytam ponieważ jestem na allegro od 20 lat, mam kilka kont firmowych i muszę wszystkie zamknąć i zaprzestać sprzedaży przez portal, bo to co tu się porobiło to zgroza, ponieważ ostatnie 2 miesiące nagminnie kupujący zakupują u mnie kilka rzeczy z przesyłką smart i jedną sobie zatrzymują a resztę robią zwrot, ja od dwu miesięcy nie mam czasu na pracę, bo siedzę przy komputerze i odpisuję na wiadomości, na dyskusje, ciągłe przepychanki, a allegro zawsze staje po stronie kupującego. Mam przez to zmarnowany cały dzień i nerwy, oraz moja księgowa ma zamęt z anulowaniami paragonów za zwroty. Bo niestety ja sprzedając wystawiam Paragon np na 45 zł i dlaczego mam płacić podatek od całości skoro finalnie po zwrocie z tego paragonu sprzedane mam tylko za kwotę 15 zł. Proszę o pomoc jakieś wytyczne jak zlikwidować konta sprzedażowe?
dziękuje
@jolantka79 muszę Cię zasmucić, te konta trzeba jeszcze mieć przez 2lata, bo kupujący w każdej chwili mogą otworzyć dyskusję, a Ty musisz na nią odpowiadać
Trudno niech wiszą konta widma, chodzi mi obto czy wysyarczy, że usunę wszystkie aukcje z produktami i konto będzie wisiało puste, czy muszę zgłaszać usunięcie moich danych, adresów itp?
@jolantka79 usuń oferty , wyłącz abonamenty , miną 2 lata to rozwiążesz umowę , pamiętaj o regulowaniu naliczonych opłat
I pomyśleć, że to jeszcze nie jest najgorzej. Wczoraj kupiłam córce zwykłą klawiaturkę na A...... za całe 26 zeta z darmową dostawą xD. A smark tam tylko za 49 na rok i nawet dla niektórych seriali opłaca się go wziąć, nie mówiąc w ogóle o zakupach... Był ten sam prezesik, ciekawe czy tu też takie coś odwalą.... A jeszcze rok temu za takimi zakupami przekopywałam Allegro i szukałam za jednym zamachem myszek i klawiatur, bo młoda co chwilę rozwala więc nic lepszego i tak jej nie kupię....
SMARK Allegro już 39,50 za rok.
Strasznie współczuję i łączę się w bólu. Nikt nie jest w stanie poradzić sobie z tą patologią.
W naszej branży zlikwidowaliśmy całkowicie gadżety, żarówki, ściereczki, śrubeczki i pozostawiliśmy tylko tzw bezzwrotowce. Skala się zmniejszyła. Większość asortymentu to kwoty wyższe niż 30-45-60 zł.
Portal zaczyna niszczyć zdrowie psychiczne handlujących tu. Strefa komfortu ...
Współczuję.
Najgorsze jest to, że 90% moich produktów to personalizowane, mam zapis, że brak zwrotu, a mimo to gdy kłopot allegro każe mi zwrócić pieniądze kupującemu, twierdząc, że klient ma prawo do ogólnej reklamacji i zwrotu. Myślę, że niedługo dużo firm z drobnymi artykułami ucieknie z allegro i założy poprostu swój sklep internetowy, a zostaną tylko firmy sprzedające towary typu agd/meble, ale czy allegro rozumie, że pralkę ktoś kupije raz na pare lat i oni raz na pare lat mają prowizje z tej sprzedaży, a drobnych rzeczy sprzedaje się kilka tysięcy w ciągu godziny i z każdej transakcji zarabiają. Gdybym była allegro wolałabym prowizje drobną kwotę a non stop, a nie jedną prowizję za pralkę raz od czasu.
Setki razy już wielu pisało i ja kilka razy również. ALE WŁAŚNIE taka jest nowa polityka firmy.
WYMORDOWAĆ drobnych ciułaczy.
WPUŚCIĆ CHIŃCZYKÓW.
ŻYĆ z promowań, sponsorowanych i ADS. Podnieść prowizje.
ZNIECHĘCIĆ handlarzy używek poprzez coraz to nowsze dyrektywy GPSR.
ZASTOSOWAĆ ochronę marek i doprowadzić do bankructwa setki firm.
WYSTRASZYĆ sprzedających więcej niż 30 razy w roku. DAC7.
Za chwilę, aby patrzeć, Allegro zażąda raportowania CBAM.
Oddzielili lokalne od biznes, żeby ich sklep OSA był prestiżowy i nie wyświetlał się z używanymi majtkami.
To jest działanie z premedytacją. Wykończyć małych, drobnych, słabych.
Z tych pralek też tak wiele mieć nie będą. Wystarczy popatrzeć w opinie polskich sprzedawców, coraz gorsze. Dostają szrot w zwrotach to wystawiają szrot jako nowy. Nawet porządne sklepy to popsuło. Dawniej brałam w O.. O.. Teraz po tych kilku postach i komentarzach w życiu nie wezmę. To samo z telefonami. To tego dochodzą wtopy z zakupami od chińczyków ze sprzętem za ćwierć ceny. Ile takich zakupów trzeba trafić, żeby klient zwiał gdzie indziej? Mnie nawet jeden nie był potrzebny. Jeszcze kilka lat temu kupowałam tu miksery, blendery itp. Teraz nie ma opcji. Telefony wolałam zapłacić 20% drożej w salonie niż ryzykować z Allegro. Śpię spokojnie i nie martwię się, że przyjdzie złom albo ktoś rat nie spłaci...
Qutlety z ciuchami też ledwo przędą. Sklepy w których rok temu brałam i dostawałam dobry towar. No czasem musiałam o zwrocie za nie pasujące sztuki tylko przypomnieć teraz już miewają opinie o wysyłce samego syfu i braku zwrotu kasy po 3 tygodniach dyskusji. Kto ich zamęczył i gdzie przechodzą Ci klienci? Obroty Shei.. i Tem. rosną cały czas... Ceny podobne. Zwrot kasy na Sh.... jest szybszy niż u tych sprzedawców, którym trzeba o nich przypominać, a takich jest większość. I dużo mniej totalnych bubli czy dostawy czegoś innego, więc mniej zwrotów. Do tego chińczyki na swoich portalach mają wymagania co do stanu zwracanych produktów i jakoś tam nikt na nie nie narzeka... Ci klienci nie przejda na stałe nawet do chińczyków na Allegro, bo tu nikt ich nie pilnuje. Jedna, dwie, góra 3 wtopy i pójdą bezpośrednio na chińskie, bo tam mają jakieś prawa w razie kłopotów. I problem Sh.... potrafił załatwić w dobę, tu nawet konsultant by jeszcze nie zajrzał...
@AnnaG-Antyki Temtemu i AlienExpress zwroty załatwiają bonusem w 15 minut.
Uszkodzony towar ? Zdjęcie i załatwione. Prawie natychmiast.
Sporo towaru jaki widzę na allegro typu naklejki na progi Volvo, nakładki na wentylki do kół czy inne motoryzacyjne gadżety to właśnie z tych Chińskich portali przecież. To samo.
Tam u skośnookich 9,99 zł u Polaka 59 zł. 😛
Nawet ich ALINA jest mądrzejsza niż nasza...
Ostatnio przyglądam się Ali, ale miałam uraz. Kilka lat temu z pięciu paczek dotarły do mnie tylko dwie. Fakt, że to była drobnica typu mebelki dla domku dla lalek za 10 złotych, więc nie robiłam awantury, tylko zignorowałam sklep. Ale teraz widzę, że mają płatności odroczone i zwroty... Też zaczyna kusić.
@jolantka79 Ale wczoraj pisałaś na forum w tej sprawie, braku zwrotu i nie odniosło się do tego Allegro?
Wysłali kupującemu formularz allegro protect i wygenerują mu etykietę byśmy my odesłali mu te dwa produkty które do nas zwrócił bez informowania nas. Tym sposobem klient ma jeden produkt który sobie zostawił i go nie zwracał plus dostanie dwa produkty ze zwrotu dostanie zwrot kasy z allegro protect a nam całosc kosztów za 3 produkty wliczą w nasz rachunek wobec allegro tam gdzie pobierają prowizje w te zakładkę. Uciekam już zleciłam robienie sklepu online własnego, mam dosyc allegro
@jolantka79 To jakieś dziwne działania, wg regulaminu AP nie może tak być, towar i kasę i wam doliczają do rachunku, tu dzieją się dziwne rzeczy. Jak wypłacali rekompensatę i zostawał towar dobry to nie obciążali sprzedającego!
Może nie odrzuciła reklamacji. Ale jakby doliczali to do rachunku to towar powinien zostać u sprzedawcy. Nie powinni wtedy kazać go odsyłać. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 dziwnie, drogo i problematycznie 😞
Tu mam 17 % kosztów sprzedaży i problemy, na innym portalu 13 %, nie ma dyskusji, przewoźników sam se wybieram z którymi współpracuje i mam pewność że paczka dojdzie itp.
Ja nie neguje niczyich poczynań, pasuje to sprzedajesz tu, nie pasuje i sobie radzisz gdzie indziej to tam sprzedajesz, tak samo z zakupem.😐
Dla mnie niepojęte jest kto podejmuje takie "dziwne" decyzje, naprawdę już nie ma w Polsce ludzi myślących, może na portalu nie ma, ale trzeba to zmienić, 😱
@jolantka79 życie 😞 usuń oferty i zostaw jak jest, pilnuj maila itp.
Taka prawda, u mnie 10 % sprzedaży allegro generuje więcej stresów, problemów, ganiania z pojedynczymi paczkami, niż 90 % ze sklepu internetowego 🙂
Ciekaw kiedy allegro się połapie że lepiej zatrzymać małych niż ich stracić lub ściągać nowych i dawać rabaty dla nowych, gdzie po 3 miesiącach się zawijają jak zobaczą ile to wszystko kosztuje 😄