anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@InPost Mamy własną umowę z wami oraz udostępniamy dostawy paczkomatem w ramach smarta.

Ostatnio nasz kurier poinformował nas, że przesyłki z etykietą Allegro Smart! mamy odkładać osobno, tj. już na naszym magazynie mamy sortować zwykłe przesyłki paczkomatowe od tych smartowych. Nie znalazłam takiej informacji w waszych komunikatach i nie bardzo widzę zasadności przerzucania segregacji paczek na nas. Czy to kolejna samowolka naszego kuriera, czy przeoczyłam jakieś zmiany w regulaminach?

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@myslenie-szkodzi 

W celu weryfikacji bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z opisem sprawy bezpośrednio na adres: pomoc@inpost.pl.

Prosimy o podanie w wiadomości loginu do konta w Managerze Paczek oraz numeru NIP.

oznacz moderatorów
AutoLUX-JB
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jest obecnie akcja z dostawą w weekend, ale z tego co wyczytałem to dotyczy chyba tylko kurierów, chyba że paczkomatów też? Bardzo prosiłbym o uściślenie - czy jeśli włożę jeszcze dzisiaj paczkę do paczkomatu to jest możliwość dostarczenia jej w ten weekend? Towar zakupiony przez Allegro Smart.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@AutoLUX-JB 

Doręczenie weekendowe obejmuje paczki Allegro SMART!. Wszystkie etykiety oznaczone jako SMART! przygotowane przez Sprzedających w czwartki i w piątki otrzymają oznaczenie weekendowej dostawy. Paczki z dostawą weekendową w ramach Allegro SMART! będą dostarczanie możliwie następnego dnia kalendarzowego po nadaniu. Dostawa w weekend jest dostępna jedynie dla serwisów objętych opcją SMART!, czyli w ramach dostawy do paczkomatów. Paczkę można nadać za pomocą standardowo dostępnych opcji w ramach Allegro SMART:
- w paczkomacie,
- w POP,
- u kuriera.

oznacz moderatorów
Newday5
#11 Animator#

In Post Ekspert InPost - nadałam paczkę Allegro SMART wczoraj 10.12.21 w piątek o 17:38 przekonana, że w sobotę 11.12.21 zostanie odebrana przez Kuriera z Paczkomatu. 

InPost Paczkomaty, Kurier informuje, że kurierzy InPost pracują od pn do pt, a paczka Allegro SMART ma czekać do poniedziałku. 

Etykieta była oznaczona jako SMART.

 

oznacz moderatorów
Newday5
#11 Animator#

FB InPost Paczkomaty Kurier tak informuje.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost  Przesyłki docierają do paczkomatów, ale KAŻDA wygląda jak po cięzkich przejściach. Co prawda na razie nie było uszkodzeń produktów w srodku...ale boje się że to kiedyś nastąpi. Jak reklamować takie potraktowanie paczek?

IMG_5978.JPGIMG_6797.JPG

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@pinsplash 

dziękujemy za wiadomość. 

W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.

Przypominamy sposób postępowania w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej.

Po odbiorze paczki należy wcisnąć na ekranie przycisk Mam uwagi do paczki, a następnie umieścić przesyłkę w skrytce (protokół szkody zostanie spisany komisyjnie na oddziale a dalsze losy przesyłki zostaną ustalone z Klientem). Jeśli Odbiorca zareklamuję paczkę w paczkomacie to na adres e-mail otrzyma link do formularza reklamacyjnego.

Jeśli Odbiorca nie zauważy uszkodzenia w momencie odbioru paczki to powinien poinformować firmę InPost o szkodach przesyłki nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki poprzez spisanie protokołu szkody i zgłoszenie reklamacji.

Aktualnie z powodu trwającej pandemii protokół spisywany jest wyłącznie w wersji elektronicznej.


Protokół można uzupełnić:


➔ Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
➔ Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
➔ W zakładce kontakt www.inpost.pl/kontakt pod hasłem „Protokół szkody”

Wypełniając protokół należy zamieścić zdjęcia dokumentujące uszkodzenie przesyłki – maksymalnie 7 zdjęć o wadze do 10 MB.
Klient potwierdzenie spisania protokołu wraz z jego skróconą wersją otrzymuje mailowo. Następnie należy zgłosić reklamację.

Proszę pamiętać, że protokół szkody nie jest reklamacją, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę. Reklamację można złożyć poprzez:

1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

oznacz moderatorów
Rydz_83
#9 Pomysłodawca#

nie licz na pozytywne rozpatrzenie reklamacji   NIE MASZ ŻADNYCH SZANS    🙂

 

możesz liczyć jedynie na bezsensowne odpowiedzi  np. że w paczce miałeś szkło chociaż go tam nie było,  - odwołanie 30 dni czekania ,    potem  że nie zgłosiłeś w terminie  - chociaż zgłosiłeś  i odwołanie i 30 dni czekania     mijają miesiące i aż do zniechęcenia odechciewa Ci się kontynuować reklamację   -    I TO TO CHODZI - CEL OSIĄGNIĘTY,

 

próbowaliśmy złożyć reklamację kilka razy, i jak widać na tym forum niemożliwe jest pozytywne rozpatrzenie

oznacz moderatorów
Rydz_83
#9 Pomysłodawca#

może niech tu się odezwie taki ktoś komu inpost pozytywnie rozpatrzył reklamację, czy taka osoba istnieje?   

oznacz moderatorów
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Rydz_83 nam regularnie uznają, a co? 🙂 (chodzi głównie o kwestie związane z gabarytami i uszkodzone przesyłki)

oznacz moderatorów
nefretete113
#8 Zapaleniec#

Witam

Czy jest jakaś awaria w Inpost bo mam komunikat >>>>Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!<<<<<<

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@nefretete113 
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń dot. przedstawionych problemów.

W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

W przypadku dalszego występowania problemów, prosimy o podjęcie kontaktu z nami (pomoc@inpost.pl) przesyłając zrzuty ekranu z występującym komunikatem błędu oraz podaniem adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek.

oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Dzień dobry. Wysyłam paczki z allegro lokalne te po 8,99 zł. Jako punkty nadania mam do wyboru tylko paczkomaty, a do nich muszę zasuwać po ok 1km. POP mam dosłownie 2 budynki dalej. W związku z tym mam pytanie czy jak zaniosę te paczki do POPu to uda mi się je tam nadać (na etykietach mają podany konkretny paczkomat nadawczy)?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@kaliszaneczka-x 

Dzień dobry,

informuję, że w ramach usługi Allegro Lokalnie Sprzedający generuje etykietę z miejscem nadania w Paczkomacie

W związku z powyższym przesyłki powinny być nadawane jedynie w Paczkomatach. 

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Witam,  po zmianie wyglądu manegera paczek nie da się importować przesyłek z allegro. Oczywiście powiązałem ponownie konto i nic. Czy ktoś ma ten sam problem ?

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

dokładnie mamy to samo, właśnie otworzyliśmy menagera i szok, co to ma być?

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MARMEXsklep Cześć. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Załącz proszę rzut ekranu. 

Możesz spróbować ponownie połączyć konto. W tej zakładce usuń powiązanie z InPostem. Następnie tutaj, w Managerze, w zakładce Zarządzanie kontami usuwasz powiązanie i dodajesz nowe. 

Wyczyść pliki cookies, zezwól na wyskakujące okienka w przeglądarce i wyłącz wtyczkę blokującą reklamy. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów