anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Nic nie daje powiązanie konta na nowa, widnieje komunikat : Nie znaleziono transakcji

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

niec się nie pojawia, poprostu komunikat : nie znaleziono transakcji

 

oznacz moderatorów
AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

Mam tak samo brak możliwości importowania przesyłek z Allegro do Menagera @InPost 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@AndreGoods @MARMEXsklep  @FajneProdukty125 

Dobry wieczór,

informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

Jeśli po upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o wysłanie następujących danych na pomoc@inpost.pl:


- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia. 

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

ale mi ułatwienie, cholera. Mając 30 paczek do spakowania to po prostu cudownie. Wylgaryzmy same sie pchają na usta. serio.

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Mam pytanie, dlaczego Inpost nie wysłał mi jeszcze faktury kosztów wysyłek za czerwiec 2022 na maila? Ustawienia są takie same, nic nie zmienialiśmy. Proszę o odpowiedź gdzie to się zgłasza 🙂

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@CHECINIAKI 

Jeśli korzystasz z Managera Paczek, sprawdź czy w  zakładka Moje konto -> Dane została zaznaczona opcja "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz czy zostały wskazane dane do faktury. 
Faktury za doładowanie są wystawiane do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysyłane w formie załącznika na adres e-mail.

Jeżeli wyżej wymieniona opcja została zaznaczona i faktura nie dotarła we wskazanym terminie, proszę o kontakt z działem faktur: faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wszystko jest podane, dodalismy jedynie numer konta bankowego, bo nie było konta. Jeżeli do 10 nie dostanę faktury, to zgłoszę sprawę na podany mail, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

uważam, że stanowczo za późno przysyłacie faktury. Dzisiaj 7.07 a my otrzymaliśmy przed chwilą. Może jednak udało by się skrócić ten proces do 3-4 dni? 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@FajneProdukty125 

Dzień dobry,

dziękujemy za przekazane uwagi. Sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu, celem podniesienia jakości naszych usług. 

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dzisiaj 10 sierpnia a ja nadal nie mam faktury. Co miesiąc muszę się prosić, masakra jakaś. 

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Napisałam do działu faktur, dziś 11 sierpnia a faktury nie mamy nadal.

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

@InPost  Czy coś się posypało?

Z 88 przesyłek  nadanych 16 (wtorek) dziś 19 (piątek) 33 są w drodze. Niektóre już odwiedziły 3 oddziały. 
Klienci zaczynają pukać.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci, informujemy, że od wczoraj mogą występować opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Zaległe paczki będziemy dostarczać dziś i jutro do końca dnia. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

@InPost dlaczego nadając u brokerów kurierskich nie trzeba wybierać w jaki sposób nada się paczkę (zlecenie odbioru, paczkomat czy paczko punkt) a n allegro trzeba to stale zaznaczać?

oznacz moderatorów
nikl
#13 Ambasador#

Popieram, to jest do poprawy. Powinno się nadawać w dowolny sposób. Tak samo wkurzające jest Allegro One, że zielony BOX ich nie przyjmuje.

oznacz moderatorów
gartdeco1
#10 Popularyzator#

@InPost proszę o wysyłanie do kupujących krótkiego komunikatu ,,przesyłka nadana w paczkomat,, obecnie jest tak że wkładając paczkę allegro inpost do paczkomatu w piątek po godz. 15 odbiorca otrzymuje komunikat że przesyłka została nadana w poniedziałek po godz 15 . Allegro robi to specjalnie by promować swoje kiepsko działające zielone skrzynki , dodam jeszcze że DPD już to poprawiło i nadając w ich punkcie natychmiast wysyła powiadomienie do odbiorcy że przesyłka jest nadana.

oznacz moderatorów
promolodz
#10 Popularyzator#

Taka sytuacja. Klient zamówił kilka rzeczy. Po zapakowaniu wyszedł gabaryt C paczka do paczkomatu w ramach smart. Niestety zaznaczając inne paczki z poziomu manager.paczkomaty.pl przesyłka została zatwierdzona w rozmiarze A. Zadzwoniłem więc na infolinię aby zapytać co dalej. Usłyszałem, że mogę wygenerować następną paczkę, zapłacę za nią a później napisać reklamację do inpost, która powinna zostać uznana.

W trakcie rozmowy z konsultantką wygenerowałem paczkę i przez nieuwagę i pośpiech zatwierdziłem nie zmieniając gabarytu... i znów A zamiast C.

Po zakończonej rozmowie nie pozostało mi nic innego, jak zapłacić za kolejną paczkę i wysłać klientowi gabaryt C.

Reasumując. Zamiast paczki w smart gabaryt C musiałem opłacić dwie paczki ( druga z opłaconych poszła do klienta).

Pytanie, dlaczego nie ma możliwości anulowania źle oznaczonej paczki i wygenerowania jej jeszcze raz z poprawnym gabarytem??? 

Po uzasadnieniu reklamacji już wiem dlaczego... bo to dla inpostu jest dodatkowa kasa...

Zapłaciłem do allegro za wysyłkę SMART, zapłaciłem do inpostu za dwie dodatkowe wysyłki i nie mogę odzyskać żadnych pieniędzy...

oznacz moderatorów
johnka72
#9 Pomysłodawca#

Witam, można jakoś zmotywować InPost do konkretnej odpowiedzi? Próbuję się od nich dowiedzieć, czy można drukować etykiety InPost o wymiarach 5x5cm na drukareczkach termicznych bluetooth mini (są w ofercie Allegro) ale wysyłają mi standardowe odpowiedzi kopiuj-wklej z ich regulaminu.

Ludzie piszą, że drukują i wysyłają takie etykiety, dlatego próbuję się dowiedzieć, jak to działa w praktyce, czy kod na takim maleństwie 5x5 jest czytelny i czy kurier nie ma z tym problemu. Może uda się namówić InPost do większego zaangażowania? Kontakt z kurierami chyba nie jest dla nich aż takim problemem. Będę bardzo wdzięczna za pomoc

PS. Taka drukareczka jest superwygodna, nie potrzebuje tuszu, można ją podłączyć przez bluetooth do telefonu i nie trzeba wtedy biegać drukować etykiet do punktu ksero

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Nowe Apkomaty. Wysyłałam w ostatni piątek ok. godz. 10.15 paczkę "C" o wadze 17 kg.  Ponieważ była dosyć ciężka, zrobiłam zdjęcie kodu QR z etykiety i przyłożyłam do skanera w Apkomacie, skrytka się otworzyła. Następnie wyjęłam paczkę z bagażnika samochodu i odruchowo jeszcze raz zeskanowałam kod z etykiety (tym razem bezpośrednio z paczki). Włożyłam paczkę do otwartej skrytki, zamknęłam i niestety status paczki się nie zmienia. Cały czas widnieje jako niewysłana.

Zadzwoniłam pod numer 722 444 000 "pomoc przy Apkomacie". Pani zablokowała 3 skrytki, dostęp do nich miał mieć tylko kurier. W piątek kurier nie przejrzał skrytek, w sobotę też nie. Wiem, bo oprócz tej paczki wysyłałam jeszcze inne, które zostały odebrane przez kuriera.

Dzwonię jeszcze raz pod numer "pomoc przy Apkomacie", pani mi mówi, że może ci kurierzy nie mieli zlecenia przejrzenia Apkomatu. Jak to możliwe, że nadal nie wiem, co z tą paczką, dlaczego kurierzy nie przeglądają tych zablokowanch skrytek?

Numer przesyłki: 626060417301230134995802

oznacz moderatorów