anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
227 ODPOWIEDZI 227
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MARMEXsklep Cześć. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Załącz proszę rzut ekranu. 

Możesz spróbować ponownie połączyć konto. W tej zakładce usuń powiązanie z InPostem. Następnie tutaj, w Managerze, w zakładce Zarządzanie kontami usuwasz powiązanie i dodajesz nowe. 

Wyczyść pliki cookies, zezwól na wyskakujące okienka w przeglądarce i wyłącz wtyczkę blokującą reklamy. 

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Nic nie daje powiązanie konta na nowa, widnieje komunikat : Nie znaleziono transakcji

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

niec się nie pojawia, poprostu komunikat : nie znaleziono transakcji

 

oznacz moderatorów
AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

Mam tak samo brak możliwości importowania przesyłek z Allegro do Menagera @InPost 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@AndreGoods @MARMEXsklep  @FajneProdukty125 

Dobry wieczór,

informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

Jeśli po upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o wysłanie następujących danych na pomoc@inpost.pl:


- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia. 

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

ale mi ułatwienie, cholera. Mając 30 paczek do spakowania to po prostu cudownie. Wylgaryzmy same sie pchają na usta. serio.

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Mam pytanie, dlaczego Inpost nie wysłał mi jeszcze faktury kosztów wysyłek za czerwiec 2022 na maila? Ustawienia są takie same, nic nie zmienialiśmy. Proszę o odpowiedź gdzie to się zgłasza 🙂

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@CHECINIAKI 

Jeśli korzystasz z Managera Paczek, sprawdź czy w  zakładka Moje konto -> Dane została zaznaczona opcja "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz czy zostały wskazane dane do faktury. 
Faktury za doładowanie są wystawiane do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysyłane w formie załącznika na adres e-mail.

Jeżeli wyżej wymieniona opcja została zaznaczona i faktura nie dotarła we wskazanym terminie, proszę o kontakt z działem faktur: faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wszystko jest podane, dodalismy jedynie numer konta bankowego, bo nie było konta. Jeżeli do 10 nie dostanę faktury, to zgłoszę sprawę na podany mail, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

uważam, że stanowczo za późno przysyłacie faktury. Dzisiaj 7.07 a my otrzymaliśmy przed chwilą. Może jednak udało by się skrócić ten proces do 3-4 dni? 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@FajneProdukty125 

Dzień dobry,

dziękujemy za przekazane uwagi. Sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu, celem podniesienia jakości naszych usług. 

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dzisiaj 10 sierpnia a ja nadal nie mam faktury. Co miesiąc muszę się prosić, masakra jakaś. 

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Napisałam do działu faktur, dziś 11 sierpnia a faktury nie mamy nadal.

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

@InPost  Czy coś się posypało?

Z 88 przesyłek  nadanych 16 (wtorek) dziś 19 (piątek) 33 są w drodze. Niektóre już odwiedziły 3 oddziały. 
Klienci zaczynają pukać.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci, informujemy, że od wczoraj mogą występować opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Zaległe paczki będziemy dostarczać dziś i jutro do końca dnia. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

@InPost dlaczego nadając u brokerów kurierskich nie trzeba wybierać w jaki sposób nada się paczkę (zlecenie odbioru, paczkomat czy paczko punkt) a n allegro trzeba to stale zaznaczać?

oznacz moderatorów
nikl
#14 Krzewiciel#

Popieram, to jest do poprawy. Powinno się nadawać w dowolny sposób. Tak samo wkurzające jest Allegro One, że zielony BOX ich nie przyjmuje.

oznacz moderatorów
gartdeco1
#10 Popularyzator#

@InPost proszę o wysyłanie do kupujących krótkiego komunikatu ,,przesyłka nadana w paczkomat,, obecnie jest tak że wkładając paczkę allegro inpost do paczkomatu w piątek po godz. 15 odbiorca otrzymuje komunikat że przesyłka została nadana w poniedziałek po godz 15 . Allegro robi to specjalnie by promować swoje kiepsko działające zielone skrzynki , dodam jeszcze że DPD już to poprawiło i nadając w ich punkcie natychmiast wysyła powiadomienie do odbiorcy że przesyłka jest nadana.

oznacz moderatorów
promolodz
#10 Popularyzator#

Taka sytuacja. Klient zamówił kilka rzeczy. Po zapakowaniu wyszedł gabaryt C paczka do paczkomatu w ramach smart. Niestety zaznaczając inne paczki z poziomu manager.paczkomaty.pl przesyłka została zatwierdzona w rozmiarze A. Zadzwoniłem więc na infolinię aby zapytać co dalej. Usłyszałem, że mogę wygenerować następną paczkę, zapłacę za nią a później napisać reklamację do inpost, która powinna zostać uznana.

W trakcie rozmowy z konsultantką wygenerowałem paczkę i przez nieuwagę i pośpiech zatwierdziłem nie zmieniając gabarytu... i znów A zamiast C.

Po zakończonej rozmowie nie pozostało mi nic innego, jak zapłacić za kolejną paczkę i wysłać klientowi gabaryt C.

Reasumując. Zamiast paczki w smart gabaryt C musiałem opłacić dwie paczki ( druga z opłaconych poszła do klienta).

Pytanie, dlaczego nie ma możliwości anulowania źle oznaczonej paczki i wygenerowania jej jeszcze raz z poprawnym gabarytem??? 

Po uzasadnieniu reklamacji już wiem dlaczego... bo to dla inpostu jest dodatkowa kasa...

Zapłaciłem do allegro za wysyłkę SMART, zapłaciłem do inpostu za dwie dodatkowe wysyłki i nie mogę odzyskać żadnych pieniędzy...

oznacz moderatorów
johnka72
#9 Pomysłodawca#

Witam, można jakoś zmotywować InPost do konkretnej odpowiedzi? Próbuję się od nich dowiedzieć, czy można drukować etykiety InPost o wymiarach 5x5cm na drukareczkach termicznych bluetooth mini (są w ofercie Allegro) ale wysyłają mi standardowe odpowiedzi kopiuj-wklej z ich regulaminu.

Ludzie piszą, że drukują i wysyłają takie etykiety, dlatego próbuję się dowiedzieć, jak to działa w praktyce, czy kod na takim maleństwie 5x5 jest czytelny i czy kurier nie ma z tym problemu. Może uda się namówić InPost do większego zaangażowania? Kontakt z kurierami chyba nie jest dla nich aż takim problemem. Będę bardzo wdzięczna za pomoc

PS. Taka drukareczka jest superwygodna, nie potrzebuje tuszu, można ją podłączyć przez bluetooth do telefonu i nie trzeba wtedy biegać drukować etykiet do punktu ksero

oznacz moderatorów