Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Cześć! Jesteśmy już na kanale Allegro Gadane. Od teraz możecie nas pytać o swoje przesyłki, ofertę, rozliczenia, Managera Paczek i wiele, wiele innych. Postaramy się pomóc w każdej sytuacji. Do usłyszenia!
@InPost SUPER !!
To ja zacznę. Proszę odpowiedzieć mi na pytania:
- dlaczego stosujecie dopłaty wbrew zapisom umowy (w umowie nie miałem żadnych zapisów o dopłatach za rzekome podjazdy, a stosowaliście je powołując się na regulamin, choć w umowie nie było informacji, żadnych gwiazdek itp. że do tabeli opłat jaką mam w umowie, należy jeszcze dodać coś z zewnętrznego regulaminu)
- dlaczego odrzucacie reklamacje uszkodzonych w transporcie przesyłek, pomimo, iż są zapakowane wedle Waszych wytycznych, czyli karton, folia bąbelkowa albo coś podobnego, a nawet naklejki ostrożnie
Pisałem nawet do kierownika działu reklamacji, ale nabieracie wody w usta i albo nic nie odpisujecie, albo piszecie informacje, które się wykluczają! Np. na jedną reklamację dostałem odpowiedź, że paczka nie była należycie zapakowana, jak przesłałem zdjęcia (a nawet film) od klientki gdzie było widać, że były 2 kartony! grube bąbelki, naklejka ostrożnie, to w odwołaniu odpisaliście, że była bodajże tylko folia... Mimo, iż co innego było spisane na protokole i widoczne na zdjęciach i filmie.
Dlaczego tak lekceważycie klientów i tak naprawdę za nic nie bierzecie odpowiedzialności?
Fajnie, że ktoś od Was tu jest. Łatwiej będzie skrzyknąć sprzedawców i np. wystąpić do prokuratury z wnioskiem o wszczęcie postępowania przeciwko praktykom jakie czasami stosujecie. Przynajmniej nie odrzucą wniosku gdy będą widzieli, że jest uzasadniony interes społeczny.
Chyba jak na pierwsze pytania za dużo, spłoszysz ich i co będzie 😄
www_otosek_pl no niezły start , zrezygnują z gadane szybciej niż tu weszli .
@Adekpol zapytam ich o jeszcze jedną rzecz. Niech wiedzą, że na Allegro nie jest łatwo i przyjemnie 😉
@InPost jak sprzedawcy mają rozumieć nowe zasady przygotowywania i pakowania przesyłek, obowiązujące od dzisiaj?
Przecież tam jest tyle wykluczeń towarów, których oficjalnie nie można by wysłać poprzez m.in. Allegro, że połowa sprzedawców od dzisiaj powinna się przerzucić na innego przewoźnika.
Co mamy więc robić? Sam wysyłam sporo szklanych rzeczy, albo płynnych. Więc co w tej sytuacji zrobi Inpost i Allegro? Bo pieniądze za takie wysyłki bierzecie. Allegro też ma tutaj jakiś układ skoro jest SMART więc jakoś się z Wami rozlicza. Jednak jak to się ma do tego gdy teraz taki odsetek paczek będzie miał zawartość oficjalnie niezgodną z Waszymi wytycznymi?
Już do tej pory robiliście problemy, pisząc, że coś nie było dozwolone (co było bzdurą). Wolę więc nie myśleć co teraz zaczniecie wyprawiać.
InPost oczekujemy na wypowiedź nazadane pytania przez www_otosek_pl!!
Tak a propos tych ich zasad pakowania, w sekcji "Zamknij i zaklej" powinni dodać wzmiankę, że karton trzeba co najmniej raz okleić dookoła, bo sposób, który podają nie zapewnia poprawnego zaklejenia paczki 😉
Klienci przynoszą mi do POKu właśnie tak oklejone paczki, a taśma odkleja się przy transporcie 😉
@DarkStoorM
Sugestie naszych Klientów i Partnerów są dla nas cenne. Dziękujemy za przekazaną wskazówkę. Została ona przekazana do odpowiedniego zespołu.
@konto zamknięte
Szanowny Panie Bartłomieju,
w pierwszej kolejności chcemy zaznaczyć, że działamy w oparciu o obowiązujące regulaminy usług, poradnik pakowania oraz zapisy zawartych umów.
Odnosząc się do poruszonych tematów informujemy, że sprawa jest nam znana i w każdym przypadku weryfikacja nastąpiła zgodnie z zapisami regulaminu. Nigdy nie pozostawiliśmy zgłoszenia bez odpowiedzi, pracownicy Działu Reklamacji każdorazowo wyjaśniali Pana obiekcje i udzielali pełnych wyjaśnień. Dodatkowo pomogliśmy rozwiązać zgłoszenie dotyczące dopłat za podjazdy, które wynikały z błędów po Państwa stronie.
InPost sp. z o.o. jest otwarty na rzeczową rozmowę i wszelkie sugestię dot. poprawy jakości swoich usług.
W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@InPost właśnie nie pomogliście rozwiązać zgłoszenia dotyczącego dopłat za podjazdy.
Czasami stosowaliście dopłaty, wbrew temu co mam zapisane w umowie. Po złożonych reklamacjach, usuwaliście te dopłaty. Jednak w momencie gdy w jednym miesiącu zebrała się większa kwota, odmówiliście zwrotu tych nadpłat. Mimo, iż jak pisałem, ANI RAZU nie złożyłem dyspozycji podjazdu. Kurier odbierał przesyłki przy okazji, odbierając też paczki kurierskie. W dodatku i tak miałem powyżej 5szt wówczas, więc kompletnie nadal nie wiem na jakiej podstawie były mi naliczane dopłaty. Ponadto jak pisałem, w tabeli dodatkowych opłat w umowie, nie mam ani słowa o tego typu dopłatach. Więc proszę tutaj nie pisać głupot.
Natomiast odnośnie reklamacji uszkodzeń, tak, udzielaliście odpowiedzi, ale całkowicie bez sensu i podając nieprawdziwe informacje. Podawałem przykład, gdzie do reklamacji był załączony protokół z opisem zabezpieczeń, dodatkowo zdjęcia, film, a pracownik i tak napisał głupoty w uzasadnieniu odrzucenia reklamacji, podając sprzeczne ze stanem faktycznym informacje.
Mam tutaj publicznie zacytować "mądrości" jakie wypisujecie? Raczej byście tego nie chcieli.
W związku z sytuacjami jakie mnie spotykały, pisałem Wam, że sprawę tych dopłat i reklamacji będę kierował do UKE i do prokuratury. Niech te 2 instytucje ocenią czy działania jakie podjęliście były rzeczywiście zgodne z umowami czy regulaminami.
Jeśli ktoś ze sprzedawców miał podobne przeboje z Inpostem, to proszę się do mnie zgłaszać. Im więcej nas będzie tym konkretniej prokuratura zadziała. Wiele razy można było bowiem tutaj przeczytać choćby o zmianach gabarytu przez Inpost itp.
Poza tym, już chyba ze 3 miesiące czekam na korektę faktury od Allegro ponieważ Inpost niesłusznie zmienił gabaryty moich przesyłek. Złożyłem wtedy reklamacje, zostały one uznane. Otrzymałem informację, że już z Allegro sobie to wyjaśnicie i otrzymam korektę. Na razie cisza. Nie wiem więc czy w tym momencie dopominać się o to u Was, bo np. nie przekazaliście jeszcze do Allegro informacji o tych reklamacjach, czy już do Allegro, które by tą sprawę zbagatelizowało.
@InPost ponawiam pytanie odnośnie korekt za niesłusznie zmieniony przez Was gabaryt. Teraz z ciekawości sprawdziłem czy nie mam też kolejnych dopłat, no i proszę. Widzę, że 27.08 zmieniliście mi gabaryt przesyłki nadanej w czerwcu!, obciążając dodatkowym kosztem. Pytanie, jakim cudem, skoro przesyłka miała wymiary 23x17x4,5cm więc z dużym zapasem był to cieniutki gabaryt A.
To naprawdę nie jest śmieszne. Teraz trzeba tracić czas, pisać reklamację, tylko po to, aby odzyskać swoje pieniądze, które bez żadnych podstaw próbujecie wyłudzić, licząc, że ktoś tego nie zauważy.
Na jakiej podstawie ktoś zmienia taki gabaryt? Bo gdzieś tu na forum ktoś kiedyś pisał, że wystarczy, że kurier zamiast np. do skrzynki gab.A wrzuci taką cienką paczkę do skrzynki na gabaryt B, no i już dopłata gotowa. To prawda?
@konto zamknięte
Dziękujemy za wiadomość.
Nowy regulamin i poradnik pakowania przesyłek precyzuje szczegółowe obowiązki Nadawcy i zasady dotyczące zabezpieczania zawartości przesyłek oraz opakowań.
W przypadku produktów szklanych, nie wprowadzono w tym zakresie znaczących zmian. Doprecyzowano jedynie już istniejące zapisy. Przewóz artykułów szklanych i ceramicznych jest zakazany w sieci InPost z wyłączeniem zapisów dotyczących kosmetyków.
Nawiązując do tematu płynów, do przewozu dopuszczamy płyny o objętości 750 ml pod warunkiem zabezpieczenia przed samoistnym wyciekiem.
Zakaz płynów jest związany z ryzykiem uszkodzenia paczek innych Klientów i ma na celu wyeliminowanie takich przypadków.
Aby dokładnie zapoznać się z tematem w kwestii nałożonej dopłaty prosimy o podanie numeru przesyłki i skontaktowanie się z nimi za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@InPost byłbym wdzięczny jeszcze za odpowiedź w sprawie gabarytów. To temat, który nie jedną osobę tutaj na Allegro, doprowadzał do szewskiej pasji. Prosiłbym więc o wytłumaczenie jak to działa i jak to możliwe, że małe, cieniutkie przesyłki z gabarytu A, robicie nagle B lub C.
@konto zamknięte
Zmianę gabarytu stosuje się w przypadku niezgodności zadeklarowanego gabarytu z rzeczywistym wymiarem przesyłki. Przesyłka może zostać zweryfikowana w zakresie wymiarów na każdym etapie jej procesowania.
W przypadku stwierdzenia niezgodności wymiarów może zostać naliczona dodatkowa opłata zgodna z obowiązującym cennikiem https://inpost.pl/cenniki
W celu dokładniejszej weryfikacji prosimy o podanie numeru przesyłki i skontaktowanie się z nami za pośrednictwem dostępnych kanałów.
@InPost no tak, czyli znów muszę tracić swój czas żeby upominać się o zwrot bezprawnie zabranych mi moich pieniędzy... Wy powinniście za coś takiego wypłacać min. dwukrotność tego co naliczyliście. Jak pisałem, paczka miała wymiary 23x17x4,5cm a Wy mi zmieniacie gabaryt, że to niby nie był A... bez komentarza.
Proszę jeszcze napisać WPROST, czy rzeczywiście jest tak, że jeśli np. nie ma wolnych skrzynek w paczkomacie o gab.A i kurier włoży taką małą paczkę do większej skrzynki to już za coś takiego robicie dopłatę bo niby gabaryt się nie zgodził??? Bo takie stwierdzenie ktoś tutaj nie tak dawno napisał na Allegro gadane. Chciałbym się dowiedzieć czy to prawda.
@konto zamknięte
@InPost
Dobre pytanie, też obiło mi się to o oczy i też jestem ciekaw. Bo o ile "allegro paczkomaty 24/7 inpost" mają tę samą cenę niezależnie od gabarytu, o tyle "paczkomaty 24/7" mają już różną cenę zależną od gabarytu (a nikogo, jako nadawcy, nie powinno obchodzić, że w paczkomacie docelowym nie ma wolnych skrytek w takim gabarycie, w jakim nadana była przesyłka).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere najgorsze w tym jest jeszcze to, że np. ja mam teraz zmianę gabarytu tej małej paczki mimo, iż był to SMART 🙂 Więc niby pierwotnie za wysyłkę klient i ja nie zapłaciliśmy (i nie ma tutaj znaczenia gabaryt paczki), ale teraz już za rzekomą niezgodność, obciążyli mnie kosztem 3,68. To już któryś raz (wtedy też chyba dotyczyło to SMART). Czekam więc z niecierpliwością co @InPost odpisze tutataj na ten temat. Bo te sprawy były tu wiele razy wałkowane.
@konto zamknięte
Jedyną podstawą do naliczenia dodatkowej opłaty jest wcześniej opisana sytuacja - niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem przesyłki.
Każdorazowe odstępstwo należy zweryfikować w oparciu o konkretne dane. W tym celu prosimy o przekazanie numeru przesyłki kontaktując się z nami poprzez formularz na stronie https://inpost.pl/kontakt
@InPost dzięki za odpowiedź. Jednak dziwi mnie to co napisałe(a)ś gdyż ja akurat mierzę przesyłki praktycznie co do milimetra. Nawet jeśli coś wykracza o 3mm powyżej dopuszczalną wartość to po prostu wbijam większy gabaryt. Tym bardziej, że w SMART czy allegro paczkomaty (a tylko takie mam) cena jest ta sama, niezależnie od gabarytu. Więc wbijając większy gabaryt, nic bym nie tracił. Z kolei pomyłką ze strony Inpost ciężko wytłumaczyć sytuacje gdzie paczki o grubości 2cm (jak ktoś tu pisał) czy 4.5cm jak u mnie, nagle zmieniacie z A na większe...