anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226
InPost
Ekspert InPost

@Kasiulki2

Zalecamy aby etykieta miała standardowy wymiar.

Prawidłowo wypełniona i naklejona etykieta adresowa jest kluczowym elementem w procesie obsługi przesyłki.
Pozwala na sprawny odbiór przesyłki, rejestrowanie, sortowanie i prawidłowe doręczenie. Jest także elementem oznaczającym przesyłkę, który w przypadku
jakichkolwiek problemów jej obsługi, pozwoli ją zidentyfikować.
Przed umieszczeniem etykiety na opakowaniu proszę sprawdzić jakość wydruku etykiety i upewnić się, że nie jest ona uszkodzona,
a jej fragmenty podczas druku nie zostały ucięte. Jakość wydruku jest szczególnie ważna w przypadku kodów kreskowych.
Pomniejszona etykieta musi spełniać ten warunek. 

Nadawca odpowiedzialny jest za prawidłowe przygotowanie przesyłki obejmujące: zastosowanie właściwego opakowania, trwałe
zamknięcie opakowania oraz wygenerowanie, wydrukowanie i trwałe przytwierdzenie etykiety do opakowania przesyłki. 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost


Informujemy, że w celu zapewnienia stabilności systemów i najwyższej jakości usług, przeprowadzone zostaną krótkie pilne prace serwisowe po stronie InPost.
W godzinach 11:30-11:45 niedostępne będzie pobieranie zamówień Allegro do Managera Paczek.


Za utrudnienia przepraszamy.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost
Komunikat
Pomimo planowanych prac serwisowych w dniach od 26.09.2020 godz. 20:30 do 27.09.2020 godz. 20:30, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów i realizować zakupy w sklepach internetowych z dostawą do Paczkomatów i PaczkoPunktów. 
Przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.

 

Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.

Szczegółowe informacje znajdziecie tutaj 

 

https://inpost.pl/komunikat-2
 
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
oznacz moderatorów
raunen_
#7 Wielbiciel#

@InPost  nie mogę wybrać paczkomatu TAR09N . Proszę o informacje kiedy będzie dostępny. 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

Paczkomat TAR09N został wyłączony z użytku w związku z jego planowaną relokacją. 
Zachęcam do korzystania z innych dostępnych automatów Paczkomat oraz PaczkoPunktów znajdujących się w pobliżu.
Najbliżej umiejscowiony Paczkomat to TAR16A (Promienna 18A, 33-100 Tarnów).

W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte 

- dlaczego stosujecie dopłaty wbrew zapisom umowy (w umowie nie miałem żadnych zapisów o dopłatach za rzekome podjazdy, a stosowaliście je powołując się na regulamin, choć w umowie nie było informacji, żadnych gwiazdek itp. że do tabeli opłat jaką mam w umowie, należy jeszcze dodać coś z zewnętrznego regulaminu)

A nie zamawiasz przypadkiem kuriera przez menadżer paczek, zamiast strony kurier inpost ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 nie, kuriera zamawiałem i zamawiam przez brokera. Paczkomaty odbierał mi więc przy okazji, nie musiał po nie specjalnie podjeżdżać.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte piszesz o umowie a teraz o brokerze to pisz bo pośrednika to oni coś mają namieszane, ja ma umowę z inpostem na kuriera i dodatkowo zabiera paczkomaty jka bym zamówił kuriera przez MP to by mnie kasowali jak bym miał poniżej 5sztuk a tak zamawiam na stronie Kurierskiej i nigdy mi nic nie doliczali, więc pewnie problem jest z umową brokerską albo kurier odbierający to niby przy okazji jest płatne i w systemie odhacza płatny odbiór 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 pisałem dobrze. Umowę bezpośrednią z Inpost mam NA PACZKOMATY, a przesyłki kurierskie nadaję za pośrednictwem brokera. Jedno nie wyklucza drugiego 🙂 Co do brokera nie mam żadnych uwag. Nie było żadnych dziwnych dopłat. Problem był tylko z bezpośrednią umową z Inpostem i przesyłkami paczkomatowymi.

oznacz moderatorów
andrex123
#8 Zapaleniec#

INPOST to "firma" kompletnie nieodpowiedzialna. Każda reklamacja, powtarzam KAŻDA, jest z automatu "rozpatrzana" negatywnie. Rozpatrzana to nadużycie słowne, bo nikt nie uwierzy, że ktoś kiedyś na tym się pochylił i zweryfikował co i jak było faktycznie. Piszę to po iluś takich sytuacjach. Dla przykładu - jedna z przesyłek została zmiażdżona przez coś ciężkiego (albo coś spadło, albo uszkodzona przez ciężki pojazd/maszynę), W konsekwencji nic z paczki nie zostało. W odpowiedzi na reklamację dostałem - UWAGA - "nienależyte zabezpieczenie przesyłki".

oznacz moderatorów
mikee90
#9 Pomysłodawca#

@InPost
Czy planujecie wprowadzenie multiskrytki dla nadawcy z wygenerowaną etykietą ?
Prowadzę działalność "na prowincji". Kurier bywa u mnie o godz 10, nie zawsze zdążymy przygotować nadania z poprzedniego dnia. Czasem kurier w ogóle nie podjedzie bo się nie wyrabia, a nie zawsze mogę go złapać na mieście. Paczkomat jest dla mnie o tyle wygodny że  czeka tam gdzie zawsze.

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@InPost czekamy na wypowiedzi , piszę drugi raz bo poprzedni usunęli sealed

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria jak narazie widać standard obsługi i odpisywania taki sam, jak przy zgłaszaniu problemów na maila 😄 Jak nie wiedzą co odpisać to udają, że ich nie ma albo nie widzą pytania 😉

@InPost "Od teraz możecie nas pytać o swoje przesyłki, ofertę, rozliczenia, Managera Paczek i wiele, wiele innych. Postaramy się pomóc w każdej sytuacji."

Czekamy zatem z niecierpliwością na odpowiedzi :D:D

Odnośnie też nowych wytycznych naklejania etykiet. Zapytam. Dlaczego każecie naklejać etykietę z boku, nie na taśmie? Twierdzicie, że np. z taśmy etykieta może się rozerwać. Jednak po pierwsze, jak etykiety nie ma na taśmie to ktoś nieuczciwy może sobie paczkę otworzyć i ponownie zakleić. Sam miałem przypadek, że ktoś w Inpoście zniszczył albo po prostu otworzył moją przesyłkę, następnie bez poinformowania mnie została przepakowana zawartość (nie wszystko) i wygenerowano nową etykietę. W takiej sytuacji chociaż był dowód na to, że to sprawka Inpostu. Po drugie, czasami są tak małe przesyłki, że etykieta musi być na taśmie. Co wtedy? Kurier może odmówić odbioru paczki? To wszystko jest delikatnie mówiąc, bez sensu.

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mdrogeria żaden Twój post nie był z tego wątku (ani znikąd indziej na Gadane) usuwany.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@msniezek

Wierzę Ci, Macieju. W końcu po co się rozdrabniać...

Lepiej usuwać od razu całe wątki, niż ślęczeć nad pojedynczymi postamilaughing

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@mikee90
Usługa multiskrytki obecnie jest dostępna tylko dla Odbiorców przesyłek, nie dla Nadawców. Jednak nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem nowych ulepszeń i funkcjonalności. O ich wdrażaniu będziemy informowali na bieżąco.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost  Multiskrytka - jak reklamować przesyłkę niedostarczoną np jedną z trzech w skrytce?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Każda przesyłka umieszczona w Multiskrytce posiada dedykowany list przewozowy (24 cyfry) na którym jest procesowana do paczkomatu.

@pinsplash aby odpowiedzieć na Twoje pytanie prosimy o jego doprecyzowanie, skontaktuj się proszę z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Prosimy wówczas o podanie numeru przesyłki której zgłoszenie dotyczy. Sprawdzimy jej status i udzielimy informacji jakie działania powinny zostać podjęte w tym przypadku.

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@mikee90

Podpisuję się wszystkimi kończynami. W jednej skrytce A mogę zmieścić i dziesięć typowych przesyłek. Wygoda dla obu stron.

oznacz moderatorów