Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Zalecamy aby etykieta miała standardowy wymiar.
Prawidłowo wypełniona i naklejona etykieta adresowa jest kluczowym elementem w procesie obsługi przesyłki.
Pozwala na sprawny odbiór przesyłki, rejestrowanie, sortowanie i prawidłowe doręczenie. Jest także elementem oznaczającym przesyłkę, który w przypadku
jakichkolwiek problemów jej obsługi, pozwoli ją zidentyfikować.
Przed umieszczeniem etykiety na opakowaniu proszę sprawdzić jakość wydruku etykiety i upewnić się, że nie jest ona uszkodzona,
a jej fragmenty podczas druku nie zostały ucięte. Jakość wydruku jest szczególnie ważna w przypadku kodów kreskowych.
Pomniejszona etykieta musi spełniać ten warunek.
Nadawca odpowiedzialny jest za prawidłowe przygotowanie przesyłki obejmujące: zastosowanie właściwego opakowania, trwałe
zamknięcie opakowania oraz wygenerowanie, wydrukowanie i trwałe przytwierdzenie etykiety do opakowania przesyłki.
Informujemy, że w celu zapewnienia stabilności systemów i najwyższej jakości usług, przeprowadzone zostaną krótkie pilne prace serwisowe po stronie InPost.
W godzinach 11:30-11:45 niedostępne będzie pobieranie zamówień Allegro do Managera Paczek.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.
https://inpost.pl/komunikat-2
@InPost nie mogę wybrać paczkomatu TAR09N . Proszę o informacje kiedy będzie dostępny.
Dzień dobry,
Paczkomat TAR09N został wyłączony z użytku w związku z jego planowaną relokacją.
Zachęcam do korzystania z innych dostępnych automatów Paczkomat oraz PaczkoPunktów znajdujących się w pobliżu.
Najbliżej umiejscowiony Paczkomat to TAR16A (Promienna 18A, 33-100 Tarnów).
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.
@konto zamknięte
- dlaczego stosujecie dopłaty wbrew zapisom umowy (w umowie nie miałem żadnych zapisów o dopłatach za rzekome podjazdy, a stosowaliście je powołując się na regulamin, choć w umowie nie było informacji, żadnych gwiazdek itp. że do tabeli opłat jaką mam w umowie, należy jeszcze dodać coś z zewnętrznego regulaminu)
A nie zamawiasz przypadkiem kuriera przez menadżer paczek, zamiast strony kurier inpost ?
@kostas11 nie, kuriera zamawiałem i zamawiam przez brokera. Paczkomaty odbierał mi więc przy okazji, nie musiał po nie specjalnie podjeżdżać.
@konto zamknięte piszesz o umowie a teraz o brokerze to pisz bo pośrednika to oni coś mają namieszane, ja ma umowę z inpostem na kuriera i dodatkowo zabiera paczkomaty jka bym zamówił kuriera przez MP to by mnie kasowali jak bym miał poniżej 5sztuk a tak zamawiam na stronie Kurierskiej i nigdy mi nic nie doliczali, więc pewnie problem jest z umową brokerską albo kurier odbierający to niby przy okazji jest płatne i w systemie odhacza płatny odbiór 😉
@kostas11 pisałem dobrze. Umowę bezpośrednią z Inpost mam NA PACZKOMATY, a przesyłki kurierskie nadaję za pośrednictwem brokera. Jedno nie wyklucza drugiego 🙂 Co do brokera nie mam żadnych uwag. Nie było żadnych dziwnych dopłat. Problem był tylko z bezpośrednią umową z Inpostem i przesyłkami paczkomatowymi.
INPOST to "firma" kompletnie nieodpowiedzialna. Każda reklamacja, powtarzam KAŻDA, jest z automatu "rozpatrzana" negatywnie. Rozpatrzana to nadużycie słowne, bo nikt nie uwierzy, że ktoś kiedyś na tym się pochylił i zweryfikował co i jak było faktycznie. Piszę to po iluś takich sytuacjach. Dla przykładu - jedna z przesyłek została zmiażdżona przez coś ciężkiego (albo coś spadło, albo uszkodzona przez ciężki pojazd/maszynę), W konsekwencji nic z paczki nie zostało. W odpowiedzi na reklamację dostałem - UWAGA - "nienależyte zabezpieczenie przesyłki".
@InPost
Czy planujecie wprowadzenie multiskrytki dla nadawcy z wygenerowaną etykietą ?
Prowadzę działalność "na prowincji". Kurier bywa u mnie o godz 10, nie zawsze zdążymy przygotować nadania z poprzedniego dnia. Czasem kurier w ogóle nie podjedzie bo się nie wyrabia, a nie zawsze mogę go złapać na mieście. Paczkomat jest dla mnie o tyle wygodny że czeka tam gdzie zawsze.
@InPost czekamy na wypowiedzi , piszę drugi raz bo poprzedni usunęli
@mdrogeria jak narazie widać standard obsługi i odpisywania taki sam, jak przy zgłaszaniu problemów na maila 😄 Jak nie wiedzą co odpisać to udają, że ich nie ma albo nie widzą pytania 😉
@InPost "Od teraz możecie nas pytać o swoje przesyłki, ofertę, rozliczenia, Managera Paczek i wiele, wiele innych. Postaramy się pomóc w każdej sytuacji."
Czekamy zatem z niecierpliwością na odpowiedzi :D:D
Odnośnie też nowych wytycznych naklejania etykiet. Zapytam. Dlaczego każecie naklejać etykietę z boku, nie na taśmie? Twierdzicie, że np. z taśmy etykieta może się rozerwać. Jednak po pierwsze, jak etykiety nie ma na taśmie to ktoś nieuczciwy może sobie paczkę otworzyć i ponownie zakleić. Sam miałem przypadek, że ktoś w Inpoście zniszczył albo po prostu otworzył moją przesyłkę, następnie bez poinformowania mnie została przepakowana zawartość (nie wszystko) i wygenerowano nową etykietę. W takiej sytuacji chociaż był dowód na to, że to sprawka Inpostu. Po drugie, czasami są tak małe przesyłki, że etykieta musi być na taśmie. Co wtedy? Kurier może odmówić odbioru paczki? To wszystko jest delikatnie mówiąc, bez sensu.
@mdrogeria żaden Twój post nie był z tego wątku (ani znikąd indziej na Gadane) usuwany.
msniezek czyli wyparował , rozumiem i pozdrawiam
Wierzę Ci, Macieju. W końcu po co się rozdrabniać...
Lepiej usuwać od razu całe wątki, niż ślęczeć nad pojedynczymi postami
@mikee90
Usługa multiskrytki obecnie jest dostępna tylko dla Odbiorców przesyłek, nie dla Nadawców. Jednak nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem nowych ulepszeń i funkcjonalności. O ich wdrażaniu będziemy informowali na bieżąco.
@InPost Multiskrytka - jak reklamować przesyłkę niedostarczoną np jedną z trzech w skrytce?
Każda przesyłka umieszczona w Multiskrytce posiada dedykowany list przewozowy (24 cyfry) na którym jest procesowana do paczkomatu.
@pinsplash aby odpowiedzieć na Twoje pytanie prosimy o jego doprecyzowanie, skontaktuj się proszę z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy wówczas o podanie numeru przesyłki której zgłoszenie dotyczy. Sprawdzimy jej status i udzielimy informacji jakie działania powinny zostać podjęte w tym przypadku.
Podpisuję się wszystkimi kończynami. W jednej skrytce A mogę zmieścić i dziesięć typowych przesyłek. Wygoda dla obu stron.