Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
@InPost - każda pomoc mile widziana. Witam.
Pozwolę sobie skorzystać z zaproszenia.
Nadaję głównie małe przesyłki i nie zawsze mieści mi się etykieta. Dziś eksperymentalnie zmniejszyłam etykietę o połowę - paczkomat nadawczy zeskanował kod bez problemu. Czy mogę tak robić w przyszłości, czy jednak nie powinnam - a jeśli nie powinnam, to dlaczego?
@Kasiulki2 Z ciekawości - jakiego rozmiaru to była etykieta, A4 czy A6P?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dobre pytanie. To, co pomniejszyłam, to było A4 - A6P jest ogólnie mniejsza i bardzo by mi pasowała. Ale nie wiem czemu A6P drukuje mi się bez milimetra marginesu i zawsze ucina kawałek.
@Kasiulki2 Ja właśnie eksperymentalnie wydrukowałem A4 na A6P (tyle że w orientacji poziomej) - zobaczymy co na to paczkomat😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Kasiulki2 Jakoś zadziałało😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Łyknął? No to teraz czekanie, czy pozostałe skanery po drodze też łykną
Pochwalę się: moja przesyłka z pomniejszoną o połowę etykietą ma już status dostarczonej.
Wiem, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale mimo to...
@Kasiulki2 Otóż to, ciekawe co na to inne skanery. Aczkolwiek mam wrażenie, że te w ręcznych terminalach i na sortowniach są sprawniejsze od tych w paczkomatach.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jak łykną, będziesz miał ten sam argument co ja: no przecież wcześniej przechodziło! I z mordą...
Jeśli się jutro dowiem, że InPost na cito zmienia oprogramowanie w skanerach, to się ubzdryngolę na wesoło
@Kasiulki2 Nie no, ja zmniejszyłem głównie dlatego, że paczka była krótsza niż krótszy wymiar formatu A4, kangurków pod ręką nie mam (zresztą inpost w tych nowych warunkach nadawania przesyłek nie zaleca ich używania), no i nie chciało mi się marnować dwóch nalepek A6 żeby wydrukować jedną A4.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A przepraszam bardzo - co to są kangurki?
Bo ja to jak w szkole za PRL - kartka papieru, nożyczki i klej biurowy. Serio nie mam pojęcia.
@Kasiulki2 Oj Ulka Ulka, zdaje się już kiedyś tłumaczyłem😛
https://esklep.poczta-polska.pl/kategoria/przylgi-kurierskie
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A to to wiem... Tylko nazwy potocznej nie znałam.
Że kopią, jak się zbliżysz? A może wynalezione w Australii?
Nie no dobra, już łapię. Torba, o to chodzi!
@InPost Tutaj idziecie grubo...
Dziękujemy za wiadomość.
Informujemy, że udzieliliśmy odpowiedzi na wspomniany post.
Mamy nadzieję że odpowiedź okaże się pomocna.
@InPost proszę o odpowiedź. Czy Wy swoich klientów traktujecie poważnie?
Przed chwilą dostałem bowiem maila z jednego z Waszych oddziałów, o treści
"Informujemy, że zawartość przesyłki o numerze : 6550xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@konto zamknięte
Dziękujemy za zgłoszenie.
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Prosimy o przekazanie informacji zwrotnej do oddziału w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail oraz złożenie oficjalnej reklamacji.
Sprawa zostanie dokładnie zweryfikowana w postępowaniu reklamacyjnym.
@InPost mam nadzieję, że uznacie reklamację. Napiszę na pewno tutaj o jej wyniku. Generalnie tego typu paczek nadaję grubo ponad 100szt każdego miesiąca. Przez 2 lata uzbierało się tego dobrych kilka tysięcy. To dopiero chyba 3, może 4 tego typu sytuacja z żarówkami, ale niestety 2 w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy. Wcześniej zdarzały się też uszkodzenia, ale innych rzeczy. Niestety tylko 1 raz uznaliście reklamację (i to tylko dlatego, że m.in. nie odpowiedzieliście w terminie). Wszystkie pozostałe reklamacje są regularnie odrzucane, z często wręcz absurdalną argumentacją (np. pracownik pisze, że nie było należytego zabezpieczenia bo brak np. folii bąbelkowej itp. a jak byk na zdjęciach i w protokole jest wpisane, że była folią bąbelkowa). Biorąc też pod uwagę to co piszą inni ludzie tutaj (komuś uszkodzona wszystkie paczki, które nadał w danym dniu!) to może warto by było się bliżej przyjrzeć pracownikom i temu, w jaki sposób traktują te przesyłki. Macie możliwość bez problemu dotrzeć kto zawinił i w takich sytuacjach obciążać bezpośrednio osoby, które do tego doprowadziły.
Pozdrawiam
@konto zamknięte
Rozpatrywaniem reklamacji zajmuję się Dział Reklamacji, który udzieli odpowiedzi po rozpoznaniu zgłoszenia.
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części reklamujący może wnieść odwołanie do Operatora do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację.