anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
227 ODPOWIEDZI 227
Client:47837799
#7 Wielbiciel#

Ciągle wysyłane mam e-maile że uzupelnienie dokumentów do reklamacji a już zdążyłam to zrobić ponad tydz temu

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:47837799 

Weryfikacją tego przypadku możemy zająć się z poziomu Biura Obsługi Klienta.

W tym celu zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego: https://inpost.pl/kontakt

Podaj w nim numer reklamacji i przesyłki oraz informację kiedy i na jaki adres zostały przesłane brakujące dokumenty.

oznacz moderatorów
Client:47837799
#7 Wielbiciel#

Infolinia osoby zajmujące się reklamacjami nic nie daje... Nawet nie odpowiadają jak wysyła się nr reklamacji.. w ciągu miesiąca 4 osoby zajmowały się reklamacja i nic nie odp na temat monitoringu itd.. przesyłki zostały uznane za zaginione i nic więcej nie wiem.. tylko wysyłać dokumenty... Załącznik nr 1 oświadczenie nadawcy i screen aukcji... Było wysyłane na uzupelnienia@inpost.pl a po paru dniach znowu chcą tego samego do tej samej paczki

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:47837799

W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Podczas rozmowy z konsultantem bądź przy wysyłaniu zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny prosimy o podanie numeru reklamacji.
Na podstawie numeru reklamacji zostanie sprawdzony aktualny status reklamacji.

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Wszystko ładnie i pieknie, tylko co mam zrobic, bo ludzie nie odbieraja paczek bo nie dostaja od Was informacji, ze paczka jest do odbioru i towar wraca do mnie. Drugi raz nikt za przesylke nie chce placic. I musze robic zwrot. Wiekszosc ludzi nie ma sciagnietej aplikacji. Jesli tak to zrobcie kampanie informacyjna na allegro zeby ludzie sciagali aplikacje. W ostatnim tygodniu miałam 3 takie przypadki. Jak na tydzien czasu to bardzo duzo. 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@musicsklep_pl 

Dzień dobry,

w takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Każdy przypadek jest weryfikowany indywidualnie. Sprawdzimy czy Odbiorca otrzymał powiadomienie. 
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@InPost Takie dwie sugestie:

1. W "szybkich nadaniach" po opłaceniu etykiety powinna być możliwość wyboru jej rozmiaru (A4/A6P), tak jak w managerze paczek, bo obecnie tego nie ma i jedyną etykietą jaką można pobrać, jest ta w formacie A4 (o czym dowiedziałem się niestety empirycznie).

2. W managerze paczek, w zakładce "import allegro inpost" domyślnie powinny być widoczne wszystkie zaimportowane przesyłki, bo coraz ktoś pojawia się tu z problemem "manager paczek nie widzi zaimportowanej przesyłki" mając przesyłkę typu "allegro minikurier24 inpost" (zwłaszcza gdy takową importuje po raz pierwszy - wiem, bo kiedyś za pierwszym razem sam zgłupiałem), gdyż domyślny typ przesyłki w tej zakładce to "allegro paczkomaty24/7 inpost (przedpłata)".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Knowhere

Bardzo dziękujemy za wiadomość i przekazane sugestię, weźmiemy je pod uwagę.
Cały czas nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszych usług.

W przypadku Managera Paczek w zakładce Import Allegro InPost można filtrować przesyłki według ich typu określanego przez kupującego w formularzu dostawy. Wystarczy zmienić filtr z Allegro Paczkomaty 24/7 InPost (przedpłata) na Allegro miniKurier24 InPost. Wyniki można filtrować także wg: tytułu aukcji, loginu kupującego oraz statusu płatności.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@InPost Właśnie w tym szkopuł - ja już wiem, że przesyłki można filtrować, ale ci, którzy po raz pierwszy importują coś innego (np. minikuriera), niż domyślnie zaznaczony rodzaj przesyłki, o tym nie wiedzą i myślą że coś im nie działa, albo coś zrobili źle (nawet tutaj co najmniej kilka razy, jeśli nie kilkanaście, były takie przypadki).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Knowhere

Raz jeszcze dziękujemy za przekazane sugestię.
Wszystkie opinie są gromadzone i staranie analizowane, co pozwala nam ulepszyć nasze usługi.

Dodatkowo informujemy, że z myślą o naszych Klientach została przygotowana Instrukcja nadawania przesyłek Allegro, w której znajdują się dodatkowe informację pomoce przy nadawaniu przesyłek poprzez Manager Paczkomaty. Instrukcja dostępna jest do pobrania w Managerze Paczek w zakładce Allegro

oznacz moderatorów
LaGroszki
#9 Pomysłodawca#

Mam ok 10 niewykorzystanych etykiet, które mi wiszą na profilu, zgłosiłam do Inpost i otrzymałam takie info:

"Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.

Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy."

Czy jeżeli paczka z taką" pustą" etykietą nie została wysłana, naliczane są koszty?

 

Proszę o informację, 

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@LaGroszki 
Opisana sytuacja jest uzależniona od tego czy etykieta była generowana poprzez pośrednika. W celu udzielenia większej ilości informacji proszę o przesłanie zgłoszenia w opisanej sprawie ze wskazaniem numerów przesyłek na adres pomoc@inpost.pl

oznacz moderatorów
rado220179
#8 Zapaleniec#

Czy naprawdę trzeba tak utrudniać pracę innym?  "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@rado220179 

W tej sytuacji w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. Włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" (pop-up) i wyczyszczenie „ciasteczek” lub skorzystanie z innej przeglądarki.
2. Zalogowanie się na konto danymi do Managera Paczek (adresem mailowym i hasłem), a nie poprzez przycisk "Zaloguj przez Allegro").
3. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
4. Po ponownym powiązaniu powinno nastąpić przekierowanie do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności.

oznacz moderatorów
maryjaannaa
#8 Zapaleniec#

mam pytanie do inpostu dlaczego przesyłki z allegro paczkomatów nie są wliczane w abonament mini firma 1200 inpost, tylko naliczane poza abonamentem? w umowie nie ma słowa ,że przesyłki allegro nie wchodzą w pakiet -dopiero jak przyszła faktura to się okazuje ,ze paczkomaty są poza pakietem . możesz wysłać od 100 do 200 przesyłek ale nie te z allegro

tacy cwaniacy

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@maryjaannaa 


W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami bezpośrednio za pośrednictwem dostępnych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Prosimy wówczas o podanie numeru NIP oraz loginu (email) do konta w naszym systemie. Sprawdzimy jaki rodzaj umowy obowiązuje i  postaramy się wyjaśnić opisaną sytuację. 

oznacz moderatorów
maryjaannaa
#8 Zapaleniec#

po co mam dzwonić !!! dzwoniłam pisałam maila

-abonament mini firma 1200zł -to jest żart i oszustwo

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Witam, co sie dzieje ze nie wysylacie ludziom powiadomien o przesylkach w paczkoamcie. Przesylki wracaja nieodebrane. Kliet mowi ze nie mial kodu dostepu.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@musicsklep_pl 

Jeśli na numer telefonu Odbiorcy zostało zarejestrowane konto w aplikacji Inpost Mobile, informacje dotyczące przesyłki łącznie z kodem odbioru można znaleźć w aplikacji.
Wiadomość smsowe nie są już wysłane do użytkowników aplikacji z uwagi na wzrastające zjawisko phishingu i konsekwencje, jakie ze sobą niesie. 
 
W celu dokładnej weryfikacji konkretnego przypadku, prosimy o kontakt i podanie numeru paczki oraz danych Odbiorcy (adres e-mail i numer telefonu).

Poniżej dostępne formy kontaktu:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów
artur198613
#11 Animator#

WItam

Mam problem. Klient wybrał Allegro kurier inpost opłacił poprzez Allegro, a nie mam tej paczki w menagerze. Wszystkie inne importują się bez problemów poza jedną przesyłką. Wylogowanie i ponowne łączenie kont nic nie dało.

oznacz moderatorów