anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Moderator
Moderator

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#7 Wielbiciel#

Infolinia osoby zajmujące się reklamacjami nic nie daje... Nawet nie odpowiadają jak wysyła się nr reklamacji.. w ciągu miesiąca 4 osoby zajmowały się reklamacja i nic nie odp na temat monitoringu itd.. przesyłki zostały uznane za zaginione i nic więcej nie wiem.. tylko wysyłać dokumenty... Załącznik nr 1 oświadczenie nadawcy i screen aukcji... Było wysyłane na uzupelnienia@inpost.pl a po paru dniach znowu chcą tego samego do tej samej paczki

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@Client:47837799

W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Podczas rozmowy z konsultantem bądź przy wysyłaniu zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny prosimy o podanie numeru reklamacji.
Na podstawie numeru reklamacji zostanie sprawdzony aktualny status reklamacji.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#12 Orędownik#

@InPost Takie dwie sugestie:

1. W "szybkich nadaniach" po opłaceniu etykiety powinna być możliwość wyboru jej rozmiaru (A4/A6P), tak jak w managerze paczek, bo obecnie tego nie ma i jedyną etykietą jaką można pobrać, jest ta w formacie A4 (o czym dowiedziałem się niestety empirycznie).

2. W managerze paczek, w zakładce "import allegro inpost" domyślnie powinny być widoczne wszystkie zaimportowane przesyłki, bo coraz ktoś pojawia się tu z problemem "manager paczek nie widzi zaimportowanej przesyłki" mając przesyłkę typu "allegro minikurier24 inpost" (zwłaszcza gdy takową importuje po raz pierwszy - wiem, bo kiedyś za pierwszym razem sam zgłupiałem), gdyż domyślny typ przesyłki w tej zakładce to "allegro paczkomaty24/7 inpost (przedpłata)".

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@Knowhere

Bardzo dziękujemy za wiadomość i przekazane sugestię, weźmiemy je pod uwagę.
Cały czas nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszych usług.

W przypadku Managera Paczek w zakładce Import Allegro InPost można filtrować przesyłki według ich typu określanego przez kupującego w formularzu dostawy. Wystarczy zmienić filtr z Allegro Paczkomaty 24/7 InPost (przedpłata) na Allegro miniKurier24 InPost. Wyniki można filtrować także wg: tytułu aukcji, loginu kupującego oraz statusu płatności.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#12 Orędownik#

@InPost Właśnie w tym szkopuł - ja już wiem, że przesyłki można filtrować, ale ci, którzy po raz pierwszy importują coś innego (np. minikuriera), niż domyślnie zaznaczony rodzaj przesyłki, o tym nie wiedzą i myślą że coś im nie działa, albo coś zrobili źle (nawet tutaj co najmniej kilka razy, jeśli nie kilkanaście, były takie przypadki).

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@Knowhere

Raz jeszcze dziękujemy za przekazane sugestię.
Wszystkie opinie są gromadzone i staranie analizowane, co pozwala nam ulepszyć nasze usługi.

Dodatkowo informujemy, że z myślą o naszych Klientach została przygotowana Instrukcja nadawania przesyłek Allegro, w której znajdują się dodatkowe informację pomoce przy nadawaniu przesyłek poprzez Manager Paczkomaty. Instrukcja dostępna jest do pobrania w Managerze Paczek w zakładce Allegro

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#9 Pomysłodawca#

Fajny ten korpobełkot znowu . Pewnie tak sie będzie kontaktował jak ten brodaty od produkturyzacji jakiś czas  temu  😉 Wklejając formułki jacy to oni są szczęśliwi gubiąc nasze paczki 😉

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#10 Popularyzator#

Aplikacja na Androida ma jakiś błąd. Gdy orzez przypadek usuniemy numer przesyłki ze śledzenia i chcemy dodać numer ponownie, wyświetla się wtedy komunikat: już obserwujesz te przesyłkę. Nie można dodać ponownie numeru przesyłki i nie wraca on już na listę obserwowanych. Android 6.0, apka pobrana ze sklepu Google (najnowsza). 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#12 Orędownik#

@piimaa Bo tak naprawdę jej nie usuwasz, tylko przesuwasz do archiwizowanych, a dopiero stamtąd można całkowicie ją skasować.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@piimaa

Tak jak to zostało wspomniane przez @Knowhere - w aplikacji mobilnej kliknięcie ikonki zakręconej strzałki w prawym górnym rogu w szczegółach paczki powoduje jej przeniesienie do archiwum (a nie usunięcie). Natomiast po wejściu do archiwum przesyłek można je całkowicie usuwać lub przywrócić do aktualnego śledzenia.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#2 Obserwator#

@InPost gdzie zglosic źle opisany paczkomat.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@Wariaty-JP  W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#13 Ambasador#

@InPost Mam pytanie, jak nadać przesyłkę przez stronę inpost gdy klient zapłaci przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy. Płatność allegro nie przeszła z niewyjaśnionych powodów. Kiedyś można było zrobić to ręcznie przez zakładkę wyślij przesyłki, aktualnie po wpisaniu adresu zgodnego z tym co widnieje w systemie allegro otrzymuję komunikat o nie możności pobrania danych z allegro

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@BURZYNSKID 
Jeśli płatność została dokonana przez Klienta poza systemem Allegro np. bezpośrednio na konto Sprzedawcy, nie ma możliwości zaimportowania takiej aukcji do Managera Paczek i wygenerowania do niej etykiety w usłudze Allegro.
W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami mailowo na adres: bok@inpost.pl. Prosimy o przesłanie w zgłoszeniu skanu z komunikatem błędu, który pojawia się w trakcie tworzenia etykiety z poziomu zakładki: "Wyślij przesyłki".

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#13 Ambasador#

@InPostA co stało się ze starymi umowami na przesyłki inpost. Przed zmianami logowałem się do systemu i mogłem wysyłać przesyłki zarówno z umowy z inpost oraz przesyłki allegro. Czy muszę ponownie podpisywać umowę na przesyłki z poza systemu allegro?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Ekspert InPost

@BURZYNSKID

Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt podając swój NIP oraz login do Managera Paczek/WebTruckera. 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#8 Zapaleniec#

To skoro mamy inPost to niech informuje sprzedawców co dzieje się z usługą i integracja z Allegro bo nie można przesyłek pakować i nadawać. Wysyłając ręcznie cenniki standardowe i sprzedawcy płacą a nikt tego im nie zwróci.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#7 Wielbiciel#

Pytanie odnośnie Menagera przesyłek. Wchodzę IMPORT ALLEGRO INPOST i włączona jest zakładka NIEWYGENEROWANE. Widnieją u mnie 3 stare jakieś zamówienia do paczkomatów z marca !!. Czy nie można w ostatniej rubryce AKCJE ( tam jest Szczegóły i Wydrukuj) dodać USUŃ.

Można by wtedy szybko usunąć niepotrzebne dane.

Jak można to usunąć by nie wysyłać komuś powiadomień że jest wygenerowana jakaś paczka.

bo najpierw trzeba wygenerować nr przesyłki a potem usunąć . Strata czasu.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#8 Zapaleniec#

Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

#12 Orędownik#

@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔

Odpowiedz
Ładowanie...