Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
W zaistniałej sytuacji prosimy o wyczyszczenie plików cookies lub skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek.
Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności zamówienie wciąż będzie niewidoczne, prosimy o przesłanie na adres pomoc@inpost.pl poniższych danych, które pozwolą nam na dokładniejszą weryfikację:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
Witam,
Jeden kupujący wygrał 4 moje aukcje i wszystkie je razem opłacił. W każdej aukcji było oznaczone, że w paczce może być jedna sztuka, w Allegro widnieje info, że zamówienie zostanie wysłane w 4 paczkach. Ja je mogę wysłać w 2, ale po imporcie do Managera Przesyłek Inpost mam tylko jedną pozycję! Jak mam wygenerować etykietę dla pozostałych przesyłek?
Wczoraj nadałam przesyłkę - nie ma nic wspólnego z Allegro - sprzedaż na ÓLX.
Dziś otrzymałam taką oto wiadomość:
Twoja paczka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,50 PLN.
Przepraszamy za utrudnienia. Prosimy uregulować należność pIatnosc-paczkomat.live/poczta/503948098/687374/
Napisałam już do InPost, Ale chciałam napisać także tutaj, by w razie potrzeby ostrzec innych.
Czyżby to próba phishingu?
@Wioletta2701 Tak, jak najbardziej, to próba phisingu - domena .live w powyższym linku to chyba wystarczająca przesłanka, by zyskać pewność. Parę dni temu nawet wrzuciłem linka tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/uwaga-kolejna-fala-phishingu/bc-p/1093... lecz na AG niestety nadal nie ma działu, o którym @msniezek pisał tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/w-zwi%C4%85zku-z-nieustannym...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Kno
@Knowhere Tego linku nie otwierałam, a ten live jest doprawdy podejrzany. Nie zaglądałam tutaj przez kilka dni, więc nie widziałam Twojego postu. Dzięki za informację 🙂
@Wioletta2701 Nie ma za co:)
PS Edycja wcześniejszego posta.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Potwierdzamy, to to próba phishingu.
Wiadomość, którą otrzymałaś nie została wysłana z naszej bramki SMS, natomiast atak był przeprowadzony w taki sposób, że wyglądało jakbyś tego SMSa otrzymała od InPost. Takie działanie umożliwia współczesna technologia i protokoły wiadomości SMS operatorów telekomunikacyjnych. Atak ten był masowy i skierowany do losowych osób, zarówno naszych Klientów jak i osób trzecich.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w m.in. w poniższych linkach:
https://inpost.pl/aktualnosci-uwaga-cyberzagrozenie-0
https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-smsy-od-w-sprawie-przesylek/
https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-sms-y-proszace-o-doplate-1-pln/
https://innpoland.pl/149935,twoja-paczka-wymaga-doplaty-uwazaj-to-moze-byc-proba-oszustwa
Też takie info dostałem i ciekawi mnie skad ktoś wiedział, że oczekuję na paczkę i skąd ktoś miał mój numer telefonu. Przypadkiem tego nazwać nie można,
czyżby z InPost wyciekły numery telefonów?
i dane o paczkach?
Witam, ostatnio nie importuje sie nr przesylek z mojego menedzera paczek do Allegro? skad taka sutyacja?
W celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakt mailowy z nami pod adresem pomoc@inpost.pl oraz szersze opisanie występującego problemu.
Hej!
W tym tygodniu dołączyłam do wysyłania przesyłek AllegroPaczkomaty 24/7 inpost
Wysłałam dopiero 10 sztuk , ale zaniepokoił mnie fakt że menagerze paczek na stronie InPost 6 przesyłek mam zaznaczonych jako gabaryt A , jedna jako gabaryt B , a trzy sztuki jako gabaryt D
Wszystkie te produkty wysyłam w kartonikach 20x11x3 cm włożonych do kopert w rozmiarze D14 20x27x5cm , importując przesyłki z allegro wybieram rozmiar A i zazwyczaj otwierają się małe skrytki w paczkomacie,raz otworzyła się nieco większa.
Moje pytanie brzmi dlaczego tak jest i czy powinnam już zacząć obawiać się naliczenia dodatkowych opłat za większe przesyłki które takimi nie były?
Macie jakieś sugestie?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Justyna
W celu weryfikacji prosimy o przygotowanie numerów przesyłek i przesłanie zapytania w opisanej sprawie za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
Od razu mialas zaznaczone gabaryty? Dziwne....
Część.
@InPost @ Mam problem . Wysyłałem dziś 9 paczek. Wszystkie etykiety wydrukowane i zabezpieczone. Na jednym ze statusów pojawiła się informacja że etykieta nieczytelna lub jej brak. Napisałem maila na pomoc@inpost.pl i zgłosiłem problem.
Co dalej z tym fantem?
Dziękujemy za wiadomość.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail, zostanie sprawdzony status przesyłki i na tej podstawie nastąpi dalsza weryfikacja. Jeśli to konieczne poprosimy o przekazanie informacji dotyczących opakowania przesyłki i danych kontaktowych. Następnie zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego oddziału, który zajmie się dalszą weryfikacją losów paczki. Prosimy o śledzenie statusu przesyłki na naszej stronie internetowej.
Ostatnio nadawałem przesyłkę, taką zwykłą, kurierską (bez przedrostka allegro). Zajrzałem w cennik https://inpost.pl/cenniki i zobaczyłem, że ceny są identyczne zarówno w "szybkich nadaniach", jak i w managerze (nie pamiętam dokładnie, ale wcześniej była to różnica coś ok. 1-2 zł w zależności od gabarytu, w sensie przesyłki nadawane spod managera były tańsze).
Niemniej jednak, jak widać na powyższych zrzutach ekranu, przesyłka wygenerowana spod "szybkich nadań" ma wliczone w cenę ubezpieczenie do 5000 zł, dlatego też postanowiłem nadać tę paczkę przez nie właśnie, no bo skoro w tej samej cenie mam dodatkowo ubezpieczenie przesyłki...
I tu pierwsza niespodzianka, bo nadal mejlem wysyłacie etykietę tylko w rozmiarze A4 (mimo że wspominałem o tym prawie 3 miesiące temu tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%... na co odpisaliście tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%... twierdząc, że weźmiecie to pod uwagę - jak widać nie wzięliście), a ja nie mam czasu ani ochoty męczyć się z wciskaniem etykiety A4 na nalepkę rozmiaru A6. Ale to jeszcze nic, druga niespodzianka jest lepsza.
Otóż okazuje się, że żadnego ubezpieczenia do 5000 zł wliczonego w cenę nie ma😁
Mało tego, pod "szybkimi nadaniami" nie ma nawet możliwości wybrania takiej opcji (mimo że te ok. 3 miesiące temu była, w trakcie promocji o dźwięcznym tytule "lekka paczka w lekkiej cenie"), zatem mając do wyboru te samą usługę w tej samej cenie etykietę anulowałem i wygenerowałem kolejną już pod managera, co by jak człowiek wydrukować sobie A6P na nalepce A6.
Nasuwa się pytanie - dlaczego wprowadzacie swoich klientów w błąd (żeby nie użyć dosadniejszego słowa, a wiecie jakie mam na myśli)? Może stąd tyle w ostatnich tygodniach nieuznanych przez reklamacji, bo przecież ubezpieczenia w sumie nie było🤔
PS Z etykiety pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe oraz inne wrażliwe lub też nieistotne dla poruszanego problemu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękujemy za zgłoszenie z dokładnym opisem i zrzutami ekranu. Przekazaliśmy je do naszego działu IT w celu weryfikacji, by informacja o ubezpieczeniu na etykiecie była zgodna ze stanem faktycznym i informacjami zawartymi w cennikach.
Dzień dobry
Czy jest jakaś możliwość by sprawdzić czy kupujący otrzymał od Inpostu wiadomość o przesyłce i kod do odbioru paczki. Upiera się że wiadomości nie było i dlatego przesyłka nie została odebrana i wróciła do nadawcy. Proszę o informację.
Tak, postaramy się pomóc w opisanej sprawie. Prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry).