InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Mam problem z wygenerowaniem etykiet. pokazuje się taki komunikat : Allegro SMART Błąd pobierania przesyłki - spróbuj wydrukować etykietę, aby pobrać ponownie Pozostało prób: 3 (#INC). Tylko prosze nie pisać mi o wyczyszczeniu ciasteczek bo to nic nie pomogło. Jest jakaś awaria, czy to tylko u mnie?
Dzisiaj w MP drukowałam etykietę Allegro Smart bez żadnych problemów.
Witam, Proszę podać gdzie w Warszawie można nadać paczkę Inpost po 16:00, aby dotarła następnego dnia? Przyjmiecie na oddziale Annopol 3? Może ten paczkomat przy oddziale opróżniacie później niż inne? Jakie są możliwości?
@Pengano
Nadawanie w Oddziale nie jest obecnie możliwe. Jeśli paczka zostanie nadana po godzinie granicznej (dla strefy A jest to 16:00), nie ma gwarancji, że zostanie odebrana tego samego dnia. Niektóre Paczkomaty/PaczkoPunkty mogą być opróżniane w późniejszych godzinach, ale zależy to od indywidualnej trasy kuriera w danym dniu.
To zróbcie jeden punkt a Warszawie, gdzie można nadać paczkę do 20:00. Niech będzie dedykowany pracownik, który to obsłuży. Albo zróbcie stronę informacyjną który paczkomat w danym dniu będzie najpóźniej opróżniany, to tam się zawiezie pilne przesyłki.
Czy na Annopol 3 to jest sortownia? Najlepiej tam zarządzić późne opróżnianie paczkomatu, albo przyjmować wprost na taśmociąg sortera.
Fajny ten korpobełkot znowu . Pewnie tak sie będzie kontaktował jak ten brodaty od produkturyzacji jakiś czas temu 😉 Wklejając formułki jacy to oni są szczęśliwi gubiąc nasze paczki 😉
Aplikacja na Androida ma jakiś błąd. Gdy orzez przypadek usuniemy numer przesyłki ze śledzenia i chcemy dodać numer ponownie, wyświetla się wtedy komunikat: już obserwujesz te przesyłkę. Nie można dodać ponownie numeru przesyłki i nie wraca on już na listę obserwowanych. Android 6.0, apka pobrana ze sklepu Google (najnowsza).
@piimaa Bo tak naprawdę jej nie usuwasz, tylko przesuwasz do archiwizowanych, a dopiero stamtąd można całkowicie ją skasować.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@piimaa
Tak jak to zostało wspomniane przez @Knowhere - w aplikacji mobilnej kliknięcie ikonki zakręconej strzałki w prawym górnym rogu w szczegółach paczki powoduje jej przeniesienie do archiwum (a nie usunięcie). Natomiast po wejściu do archiwum przesyłek można je całkowicie usuwać lub przywrócić do aktualnego śledzenia.
@InPost gdzie zglosic źle opisany paczkomat.
@Wariaty-JP W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@InPost Mam pytanie, jak nadać przesyłkę przez stronę inpost gdy klient zapłaci przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy. Płatność allegro nie przeszła z niewyjaśnionych powodów. Kiedyś można było zrobić to ręcznie przez zakładkę wyślij przesyłki, aktualnie po wpisaniu adresu zgodnego z tym co widnieje w systemie allegro otrzymuję komunikat o nie możności pobrania danych z allegro
@BURZYNSKID
Jeśli płatność została dokonana przez Klienta poza systemem Allegro np. bezpośrednio na konto Sprzedawcy, nie ma możliwości zaimportowania takiej aukcji do Managera Paczek i wygenerowania do niej etykiety w usłudze Allegro.
W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami mailowo na adres: bok@inpost.pl. Prosimy o przesłanie w zgłoszeniu skanu z komunikatem błędu, który pojawia się w trakcie tworzenia etykiety z poziomu zakładki: "Wyślij przesyłki".
@InPostA co stało się ze starymi umowami na przesyłki inpost. Przed zmianami logowałem się do systemu i mogłem wysyłać przesyłki zarówno z umowy z inpost oraz przesyłki allegro. Czy muszę ponownie podpisywać umowę na przesyłki z poza systemu allegro?
@BURZYNSKID
Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt podając swój NIP oraz login do Managera Paczek/WebTruckera.
To skoro mamy inPost to niech informuje sprzedawców co dzieje się z usługą i integracja z Allegro bo nie można przesyłek pakować i nadawać. Wysyłając ręcznie cenniki standardowe i sprzedawcy płacą a nikt tego im nie zwróci.
Pytanie odnośnie Menagera przesyłek. Wchodzę IMPORT ALLEGRO INPOST i włączona jest zakładka NIEWYGENEROWANE. Widnieją u mnie 3 stare jakieś zamówienia do paczkomatów z marca !!. Czy nie można w ostatniej rubryce AKCJE ( tam jest Szczegóły i Wydrukuj) dodać USUŃ.
Można by wtedy szybko usunąć niepotrzebne dane.
Jak można to usunąć by nie wysyłać komuś powiadomień że jest wygenerowana jakaś paczka.
bo najpierw trzeba wygenerować nr przesyłki a potem usunąć . Strata czasu.
Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.
@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@InPost Mamy własną umowę z wami oraz udostępniamy dostawy paczkomatem w ramach smarta.
Ostatnio nasz kurier poinformował nas, że przesyłki z etykietą Allegro Smart! mamy odkładać osobno, tj. już na naszym magazynie mamy sortować zwykłe przesyłki paczkomatowe od tych smartowych. Nie znalazłam takiej informacji w waszych komunikatach i nie bardzo widzę zasadności przerzucania segregacji paczek na nas. Czy to kolejna samowolka naszego kuriera, czy przeoczyłam jakieś zmiany w regulaminach?