Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, tak jak w tytule moje konto dnia 17 maja zostało poddane weryfikacji musiałam wysłać przód i tył dowodu, później selfi wraz z dowodem, towar który sprzedaje czy go posiadam wraz z dowodem osobistym obok. Wszystko wysłałam pięknie sobie czekam. W sobotę dostaje maila że moja sprawa zostanie rozwiązana w najbliższy dzień roboczy, przypadało to na wczoraj. Jednak zaczeły się komplikacje proszenie o wyslanie umowy podpisanej z dostawca produktów, oczywiscie wysłałam później się pojawiło pytanie czemu mam tylko jedną umowe ja kupuje z wielu stron/hurtowni dałam imm odpowiedź że to umowa zabezpieczajaca aby na 100% nigdy mmi nie zabrakło towaru a nna innych stronach moge kupować bez podpisanej umowy. No i przychodzi dzień dzisiejszy karzą mi zakończyć wszystkie dyskusje miałam otwarty 12 dyskusji wszystkie zakonczylam i dostaje odpowiedź na maila o treści.
Odpowiedź od Allegro:
Odrzucenie weryfikacji: Informacja, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie, konto pozostanie zawieszone na czas nieokreślony z powodu zbyt dużego ryzyka dla przyszłych transakcji.
Brak możliwości ponownej rejestracji: Na podstawie art. 8.7 Regulaminu Allegro.
Działania podjęte po odpowiedzi od Allegro
Napisałam maila do Allegro z prośbą o szczegółowe wyjaśnienia:
Chciałabym jednak uzyskać więcej informacji na temat powodów, dla których uważają Państwo, że przyszłe transakcje z moimi klientami mogą być ryzykowne.
Pragnę podkreślić, że:
1.Moja jakość sprzedaży wynosi 460 na jednym koncie oraz 200 na drugim.
2.Paczki do klientów były wysyłane przez kurierów dwa razy dziennie.
3.Przesyłki mailowe były wysyłane automatycznie maksymalnie do godziny po otrzymaniu zamówienia.
4.Wysłałam wszystkie wymagane dokumenty, o które Państwo poprosili.
5.Nie złamałam żadnych zasad regulaminu Allegro.
W związku z powyższym, chciałabym zrozumieć, na jakiej podstawie wydali Państwo takie stanowisko i zdecydowali o zawieszeniu mojego konta na czas nieokreślony oraz odmowie ponownej rejestracji w Serwisie zgodnie z art. 2.12 i art. 8.7 Regulaminu Allegro.
Będę wdzięczna za szczegółowe wyjaśnienia.
Kontakt z UOKiK: Skontaktowałam się z UOKiK, lecz dowiedziałam się, że nie mogą pomóc w sprawie osobistej dotyczącej konta na Allegro.
Aktualny Stan
Brak konkretnej odpowiedzi od Allegro: Ponad 120 wymienionych maili, brak szczegółowych informacji.
Ostateczna wiadomość od Allegro: Informacja, że moje następne maile zostaną pozostawione bez odpowiedzi.
Prośba o Pomoc
Potrzebuję wsparcia w rozwiązaniu sytuacji z Allegro, gdyż sama nie jestem w stanie uzyskać konkretnej odpowiedzi. Szukam porady prawnej lub wskazówek, jak dalej postępować w tej sprawie.
@Click-Market Jeśli dział bezpieczeństwa napisał tak jak wyżej to mam złą wiadomość - niestety nic z tym nie zrobisz i tu na forum nikt Ci nie pomoże 😕
To nie dobra wiadomość a może wiesz jakie są tego powody, bo naprawde nie mam pomysłów przeczytałam trochę tego allegro gadane najczesciej to minusowa jakosc sprzedaży, powiązane konta, podbijanie ofert przez znajomych lecz u mnie nic takiego nie miało miejsca
@Click-Market Ze sobie tylko znanych przyczyn uznali, że ryzyko jest za duże.
Z tego co czytałem tu na forum przez ostatnie kilka lat mogę powiedzieć tylko tyle, że niestety nic z tym nie zrobisz i jeśli dział bezpieczeństwa napisał tak jak napisał to w zasadzie temat jest zamknięty.
Napisz do Działu bezpieczeństwa o jakie uchybienia im chodzi i jak możesz to naprawić .
1 WIADOMOSC
Chciałabym jednak uzyskać więcej informacji na temat powodów, dla których uważają Państwo, że przyszłe transakcje z moimi klientami mogą być ryzykowne.
Pragnę podkreślić, że:
W związku z powyższym, chciałabym zrozumieć, na jakiej podstawie wydali Państwo takie stanowisko i zdecydowali o zawieszeniu mojego konta na czas nieokreślony oraz odmowie ponownej rejestracji w Serwisie zgodnie z art. 2.12 i art. 8.7 Regulaminu Allegro.
Będę wdzięczna za szczegółowe wyjaśnienia.
2. WIADOMOSC
Proszę o wskazanie procedury, którą powinnam podjąć, aby uzyskać dodatkowe informacje oraz ewentualnie odblokować moje konto. Czy istnieje formularz wniosku, który mogę wypełnić, lub inny sposób na kontakt z odpowiednim działem, który zajmuje się tego typu sprawami?
Z góry dziękuję za pomoc i szybkie rozpatrzenie mojej sprawy.
3.WIADOMOSC
W związku z zawieszeniem mojego konta oraz brakiem szczegółowych informacji na temat powodów tej decyzji, chciałabym ponownie zwrócić się z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Skontaktowałam się z UOKiK, gdzie poinformowano mnie, że nigdy nie wystosują wniosku do Allegro w sprawie szczegółowych informacji dotyczących mojego konta.
W związku z tym, uprzejmie proszę o podanie dokładnych powodów, dla których Państwo twierdzą, że moje przyszłe transakcje mogą stanowić problem oraz dlaczego moje konto pozostaje zablokowane. Zależy mi na szybkim rozwiązaniu tej sytuacji, aby móc kontynuować korzystanie z usług Allegro bez zakłóceń.
Proszę o możliwie jak najszybsze udzielenie odpowiedzi oraz wskazanie, jakie kroki mogę podjąć w celu odblokowania konta i wyjaśnienia wszelkich nieporozumień.
4.WIADOMOSC
Niestety, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi na moje pytania dotyczące zawieszenia mojego konta. Pragnę zaznaczyć, że nie zamierzam się poddać, dopóki nie uzyskam satysfakcjonujących wyjaśnień.
Proszę o jasne i precyzyjne podanie powodów, dla których moje konto zostało zawieszone, oraz szczegółowe informacje, dlaczego moje przyszłe transakcje mogą stanowić problem. Jestem gotowa podjąć wszelkie niezbędne kroki, aby rozwiązać tę sytuację, ale potrzebuję pełnego zrozumienia Państwa decyzji.
ODPOWIEDZ ALLEGRO W NA KAZDEGO MAILA TAKA SAMA
Jak wspomniałem wcześniej, sprawa z naszej strony została wyczerpana i nie możemy przekazać więcej szczegółów. Mogłoby to prowadzić do ominięcia naszych zabezpieczeń w przyszłości. Kolejne wiadomości pozostawimy już bez odpowiedzi.
@kolekcjoner608
@Click-Market Czyli tak jak napisałem - nic już z tym nie zrobisz 😞
No to nie ciekawa sytuacja mi się przytrafiła
Jak nie odpowiadają to jest już "pozamiatane", niestety. Tu nikt Ci nie pomoże.
Czy warto zamykać ticket i szukać innej osoby na supporcie aż trafi się na "tą jedna" czy raczej nie ma to sensu @LEW433 @komis-bell @kolekcjoner608
@Click-Market Od kiedy jest to forum, to jest pełno kont z dropshipingiem zamkniętych na amen przez serwis. Jest to współpraca wysokiego ryzyka, zapewne jak nie było umów z pozostałymi hurtowniami, to przeważyło na możliwości handlu.
Nie sprzedaje w formmacie dropshipping wszystkie produkty trzymam u siebie na magazynie które sprzedaje i wystawiam zgodnie z ilosciami sztuk których ilosc mam na magazynie
Nie wiem, może ktoś Ci odpisze. My nie znamy ich sposobu myślenia ale znamy działania. nie chcą nie odpowiedzą i tyle.
1. działałaś w dropshippingu?
2. czym handlowałaś?
3. jak długo działały konta?
4. skąd 12 dyskusji? wydaje mi się że ta liczba przykuła ich uwagę.
Sprzedawałam produkty cyfrowe jak i normalne lampy etc które kupowałam z hurtowni vergonic nie dropshipiing trzymam palety u siebie na magazynie
Jedno konto działa 2 lata i 3 miesiace z tego co pamietam nowe konto około 15 dni
12 dyskusji z tego powodu że kupujący nie zamkną jej naprzykład w okresie 45 dni czy też nie wiedział jak aktywować kod i otwierał dyskusje bo był nie cierpliwy, czy też chciał dokonać zwrotu a ma prawo w ciagu 14 dni zglosci zwrot bez przyczyny i taki zwrot też dostawał
@Monika__L
nieprawda
niezamknieta dyskusja przez 30 dni zamyka się z automatu. znika. 12 naraz to i tak dużo
Nie zgodzę się z tym jedną dyskusje miałam otwartą nawet 176 DNI
to czemu nie prosisz allegro o zamknięcie?
wszystkie pow 30 dn mają automat i sie zamykaja
jesli tak nie jest to żadaj interwencji
Tak też zrobiłam po czasie