anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszt ponownego wysłania przesyłki Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD)

Mydlarnia_Venus
#9 Pomysłodawca

1. Kto poniesie koszt ponownego wysłania przesyłki Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD), jeżeli DHL bez poinformowania kogokolwiek przekierował paczkę do jakiejś maszyny zamiast dostarczyć do Żabki, jak była zamówiona? Maszyna, jak twierdzi klientka, jest w bardzo dużej odległości od punktu wskazanego w zamówieniu i nie miała możliwości odebrać paczki, która podobno wraca do nas. Paczka krąży od tygodnia. Klientka nie zapłaci za ponowne wysłanie, my również nie czujemy się odpowiedzialni za kompletnie irracjonalne ruchy przewoźnika.

2. Czy Allegro jako, że podobno odpowiada za cały proces dostawy skontaktuje się z klientką, która rozpoczęła dyskusję, wytłumaczy problem i przeprosi w imieniu DHL?

Nr przesyłki AD01ARAP99

"W nowym programie dostaw Allegro Delivery to Allegro odpowiada za cały proces dostawy. Zacieśniamy współpracę ze znanymi przewoźnikami, żeby udostępnić Ci jeszcze lepsze usługi logistyczne. My obsłużymy reklamacje logistyczne, a Tobie zostanie więcej czasu na sprzedaż i rozwijanie biznesu!"

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

Mydlarnia_Venus
#9 Pomysłodawca

@KOGIEL_T  Dziękuję za oznaczenie moderatorów. Rzadko tu piszę i jeszcze nie mam nawyku 😉

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Mydlarnia_Venus

W Allegro Delivery, to Allegro jest formalnym przewoźnikiem. To oni odpowiadają za realizację usługi, a nie taki DHL czy inny kurier. 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Mydlarnia_Venus, dziękuje za zgłoszenie.
Przekazałem sprawę do odpowiedniego zespołu. Wrócę do tego wątku, gdy tylko otrzymam więcej informacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mydlarnia_Venus
#9 Pomysłodawca

@matt_rose Paczka właśnie wróciła do nas. Kto płaci za ponową wysyłkę???

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Mydlarnia_Venus z DHL to nic nowego , mojej klientce wrzucili paczkę do punktu oddalonego o 25km od wskazanego w karcie dostawy, po interwencji paczka błądziłą bez mała 2 tygodnie , odszkodowanie otrzymałem w wysokości wystarczającej do pokrycia kuriera z umowy własnej . Ponowne nadanie poszło znienawidzoną przez wszystkich Pocztą , na drugi dzień po nadaniu jak to zwykle kurier zadzwonił do odbiorcy pół godzinki przed doręczeniem . Drugą mi wrócili bo ...UWAGA !! w adresie brakowało numeru lokalu , gdzie miejscem dostarczenia był dom jednorodzinny , to 2 kwiatuszki , które utkwiły mi w pamięci na dłużej choć ceregieli z DHL była całą masa 

oznacz moderatorów