Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Kupująca z Czech robi zwrot „ odstąpienie bez podania przyczyny”.
Wysyłka do niej - BEZ Smart-a, do paczkomatu.
Kupująca odsyła kurierem DHL.
Kto płaci za zwrotną przesyłkę?
Kupująca oczekuje, że jej zwrócę też koszt kuriera, którym odesłała zwrot.
Chcę się upewnić, bo mam otwartą dyskusję. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Koszt odesłania jest po stronie kupującego.
@komis-bellDzięki! Też mi się tak wydaje, ale chcę się upewnić u źródła, bo czuję, że będę miała jazdę z jakąś pieniaczką, która nie doczytuje zasad, albo czyta je tak, jak JEJ pasuje.
@koszyk2211 a jak miałeś ustawione w zakładce zwroty.
@Client:44052296 "koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
kupujący". Nie udostępniam darmowych zwrotów.
@koszyk2211 Zawsze wg prawa koszt odesłania to koszt kupującego, ale jak ze wszystkim są wyjątki, to Smart ale on obowiązuje tylko na terenie Polski, paczkomat In Post, też u nas i jeżeli Ty jako sprzedający tak ustawisz w ofercie.
Zamówienie wróciło właśnie z Czech. Kupująca dostała zwrot wartości zamówienia i kosztu dostawy, bez zwrotu kosztów za przesyłkę zwrotną.
Allegro zakończyło Dyskusję zaraz po tej wpłacie.
Mam teraz nadzieję, że kupująca nie wywinie negatywa po złości.
Dzięki wszystkim za rady!