Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawia mnie jak jest zgodnie z jakimiś wytycznymi (specjalnie nie używam słowa prawnie lub regulaminie) kwestia odpowiedzialności za przesyłkę ze zwrotami od klientów??
Urodziło się mi takie zachwianie nastroju po otrzymaniu od klienta paczki zwrotnej. Paczka została zapakowana w reklamówkę znanej sieci handlowej (spożywczej) 😕
I teraz co w takim przypadku jeśli hipotetycznie produkt zostałby uszkodzony??
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Człek się stara i pakuje tak aby paczki były właściwie **piiip**oodporne a kliencie odsyłając mają w głębokim poważaniu ten produkt
Za przesyłkę odpowiedzialny jest nadawca czyli w przypadku zwrotu klient który ją zwraca.
@Firma-Polmer przytoczę część instrukcji allegro zwrotów w ramach ,, smart ,, ...cyt ,,
Bezpiecznie zapakuj przesyłkę zwrotną i nadaj.......,,
Jeżeli przesyłka zwrotna jest uszkodzona lub masz do niej inne zastrzeżenia to zgłaszasz reklamacje do Allegro a oni do przewoźnika. Do tej pory miałem dwa razy taką sytuację, jedna została szybko rozwiązana a druga to świeża sprawa z wczoraj i jest w toku.
@ares_ reklamacje składasz do allegro
a co oni zrobi a z tym dalej nie powinno cię obchodzić
polskie przepisy, w tym ustawa konsumencka zabrania przekazywania uprawnień reklamacyjnych trzeciej stronie
Na Allegro zawsze odpowiada za wszystko sprzedawca, klient za nic nie odpowiada.
Za zapakowanie i wysyłkę odpowiada kupujący ale po włożeniu ze Smartem odpowiada Allegro.
@Firma-Polmer działa to tak samo w obydwie strony, masz obowiązek zbadać paczkę i spisać protokół szkody, odbierasz zwrot, spisujesz protokół od razu a jak nie widać uszkodzeń z zewnątrz do 7 dni, klientowi oddajesz całość bo masz 14 dni a Ty składasz reklamację, jak przewoźnik odrzuci za złe pakowanie to występujesz z roszczeniem do kupującego !!!
A czy złożysz reklamację allegro czy bezpośrednio przewoźnikowi to Twoja sprawa 🙂