Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła przedmiot na raty po 2h piszę i-mail (nie zgłasza oficjalnie zwrotu) że chce anulować zakup i żebym jej zwrócił pieniądze na konto.
Odpisałem że zwrot mogę zrobić ale wyłącznie przez allegro bo wtedy dostane zwrot prowizji.
Wkurzyła się i wystawiła komentarz Negatywny bo nie chcę wrócić jej pieniędzy na konto.
Zgłosiłem sprawę do allegro a oni nie usuną komentarza bo kupująca stwierdziła że jestem nie miły
jak to rozwiązać?
Tak mam no to zwracam przez allegro a nie bezpośrednio na konto
@Kaliope_Brzeg ale 🙂
2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
@kostas11 Bardziej mi chodziło o to, że skupił się na ratach a nie na zwrocie 😊
Oczywiście wg mnie zwrot powinien być przez AF.
Zauważyłam że jak klient korzysta z usługi Allegro zapłać później to nie ma nawet możliwości podania swojego numeru konta zgłaszając zwrot. A ja otrzymuję taką informację :
Kupujący skorzystał z usługi Allegro Zapłać Później i jego zakup opłaciło PayPo. Zwróć środki z salda lub zrób przelew bezpośrednio na konto PayPo :
i podany jest numer konta. Podejrzewam że kupując na raty jest podobnie.
Tu nie chodzi o raty tylko z doświadczenia wiem że przy zwrocie przez allegro od razu dostaję zwrot prowizji a przy zwykłym przelewie trzeba przesłać potwierdzenie do allegro.
I za to dostałem negatywa że nie zgodziłem sie na przelew na konto
@la_nika Właśnie miałam Cię wołać 😊 Ciekawa jestem jak to jest. Czy mamy obowiązek wypłacić za zwrot tak jak życzy sobie klient, czy jednak trzymać się twardo AF. No i ta sytuacja z ratami i zapłać później. Czekamy na wynik konsultacji w takim razie.
No to jest zagadka. Akurat w moim przypadku kupująca nawet nie zgłosiła oficjalnie zwrotu przez allegro tylko napisała osobny e-mail.
Co z mojej strony też jest błędem bo mogłem na niego nie odpisywać od razu ale z grzeczności i profesjonalizmu to zrobiłem za co miedzy innymi negatyw.
@intersfera Zgadza się, ale kupujący tak chciał, nie jest to zabronione.
Ten "taki sam sposób zapłaty to przelew bankowy". Bezpośredni, czy przez Allegro Finanse, to zawsze jest przelew bankowy. Nawet Allegro w ten sposób pisało na ten temat swego czasu na Cafe Pomoc. Poza tym w przypadku rat konsument nie dokonuje zapłaty.
@intersfera konsultuję tą sprawę, wróce gdy tylko otrzymam informacje.
Dziękuję to ważne bo to nie jest kwestia tylko moja ale wielu sprzedawców moze teraz mieć takie sytuacje. Bo przecież ktoś może kupić coś za 10000zł na raty i po 2h żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy na konto bo jak nie to wystawi negatywny komentarz. Trochę to nie normalne.
A ja właśnie podobna sytuację miałem tylko za mniejsza kwotę
@Kasiulki2 staram się jednak nie gdybać, bo każda sytuacja ma swoje niuanse, które przy gdybaniu nie są brane pod uwagę. Potem taką moją odpowiedź ktoś wyciągnie sądząc, że jego sytuacja jest identyczna, podczas gdy wcale nie jest.
Mogę więc ogólnie powiedzieć, że jeżeli sprzedawca zwrócił pieniądze przez Allegro Finanse, a następnie kupujący wystawił komentarz negatywny, którego jedyną treścią są zarzuty związane z brakiem zwrotu wpłaty - taki komentarz usuniemy.
Masz rację może przegiąłem ale to z nerwów bo staję na uszach żeby mieć jak najlepsze komentarze i status super sprzedawcy a tu taki gad sie trafia i psuje wszystko
"kupiła przedmiot na raty po 2h piszę i-mail (nie zgłasza oficjalnie zwrotu) że chce anulować"
Dość znana praktyka załatwienie kredytu 0% przez niektórych konsumentów😄.
Dlatego ostrzegam sprzedawców przed takimi cwaniakami. Jak brakuje im siana niech idą do bociana 😀
NO ale poszli.. W czym problem? Sama tak tez zrobilam i co? Korona komus z glowy spadla? 🙂 Jak jest mozliwosc to sie korzysta.. Proste jak drut 🙂
Będziecie tu osądzać, nie wy jesteście pożyczkodawcami, więc jak nie zabronione to dozwolone.
Nie jesteśmy dla ciebie darmowy wypełniaczami druków oraz wykonawcami przelewów żeby ty dostałaś kredyt 0%,teraz wszystko kosztuje.🕑
Doprawdy, klient może zwrócić towar, takie jest prawo więc o jakim mówisz darmowym wypełnianiu itd. Co tu jest niezgodne z prawem?
"kupiła przedmiot na raty po 2h piszę i-mail (nie zgłasza oficjalnie zwrotu) że chce anulować"
Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem ,zakup dokonany tylko i wyłącznie w celu załatwienia kredytu 0%.
A czy zwrot pieniędzy przez AF jest niezgodny z prawem?
Proste jak drut ze nie bede **piiip**...... z wypisywaniem i odsyłaniem skanu przelewu do allegro dla otrzymania zwrotu prowizji żeby ty załatwiłaś sobie kredyt 0%,moj czas jest zbyt kosztowny dla takich pier....