Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła przedmiot na raty po 2h piszę i-mail (nie zgłasza oficjalnie zwrotu) że chce anulować zakup i żebym jej zwrócił pieniądze na konto.
Odpisałem że zwrot mogę zrobić ale wyłącznie przez allegro bo wtedy dostane zwrot prowizji.
Wkurzyła się i wystawiła komentarz Negatywny bo nie chcę wrócić jej pieniędzy na konto.
Zgłosiłem sprawę do allegro a oni nie usuną komentarza bo kupująca stwierdziła że jestem nie miły
jak to rozwiązać?
Nic nie mowie :):):) Bym kupowala od Ciebie ciagle i zwracala po 28 dniach.. Sam bys zadzwonil ze oddasz na konto xDDD
Po pierwszym razie wylądowałeś by na liście VIP(jeżeli jeszcze nie jesteś na niej😉) oprócz innych konsekwencji. Takie numerki nie z nami😄
Może być podobnie jak tu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/powod-zawieszenia-konta/td-p/1...
Hahahah. ALe mam niezła beke dzis. W jednym watku jakas kupujaca wykryła [edycja] w odpadkach wypelniajacych paczke a teraz tu awanturka bo jaksa baba chcial zwrot na konto i zamiast pojsc kobiecinie na reke to jakies zacietrzewienie 🙂
Co to sie robi z ludzmi w ten przedswiateczny czas 🙂
Jeszcze raz, do kredytów są banki, natomiast jeżeli ktoś chce wykorzystać sprzedawcę dla załatwianie kredytu mówimy nie, czyli zgodnie z regulaminem allegro zwracamy pieniędzy przez AF😄
Hahah Spokojnie :):) A jak Ci sie trafi 100 takich bab i kazda da Ci negatywa bo byles niemily? :):):)
Ja to rozumiem.. Ty to rozumiesz.. ale baba tego nie rozumie.. I lolegro tez nie rozumie bo Ci nie zdejmie tego negatywa 🙂
Ja to czasami mam wrazenie, ze to co sie tutaj dzieje to jakas alternatywna rzeczywistoc 🙂 Odkad odkrylam to miejsce to jkabym pojechala na wycieczke w dzikie rejony **piiip**ii 🙂
Kolego Te pieniadze jeszcze nawet nie zostały wypłacone z allegro a ona po 2h chciała zwrotu na konto a po 4h od zakupu wystawiła negatywa. (pominę fakt że dała 1 gwiazdkę za zgodność z opisem a towaru nie widziała). Mogła zadzwonić pogadać wyjaśnić ale nie lepiej złośliwie wystawić negatywa. Poza tym jest jeszcze jedna kwestia jako sprzedający mam czas na zwrot pieniędzy 14dni od momentu zgłoszenia zwrotu przez allegro a ten jeszcze nawet nie został oficjalnie zgłoszony.
a wystarczyło napisać "regulamin allegro, który Pani zaakceptowała w tym regulamin rat" zobowiązuje mnie do zwrotu środków przez allegro i tyle
co zrobisz jak po te pieniądze zgłosi się bank?
a jak ktoś ma z tym problem cytujesz art 191 Kodeksu karnego
jak sprzedawcę nie interesuje cię że kupowano z konta allegro dziadka, płaciła ze swojego konta bankowego córka a pieniądze mają wrócić na konto wnuczki
bo tak chcą
też miałem podobną sytuację - zwróciłem wpłatę przez allegro - Kupującego odesłałem do allegro
zastanawia mnie co innego dlaczego allegro nie anulowało komentarza jeżeli do transakcji nie doszło?
Dlaczego allegro pozwala na ocenę towaru sprzedaży i wysyłki kiedy jej nie było
Dlaczego allegro nie pozwala na zgodnie z ustawą konsumencką uznania umowy za niebyłą
i zostawia komentarz negatywny?
No mnie też to zastanawia tym bardziej że wysłałem screeny z rozmowy i wydawało mi się że sprawa jest oczywista. A jednak nie Bo kupująca napisała że jestem niemiły czy coś takiego, a ja w normalny i kulturalny sposób napisałem że nie zwracam na konto tylko przez allegro i tyle.
Ps. dzięki za podpowiedź z regulaminem wykorzystam 🙂
intersfera trochę woda po kisielu , ale na przyszłość . W dyskusyjnych sytuacjach poinformuj klienta ,że musisz mieć zgodę allegro i potrwa to ok 2 dni . Piszesz przez allegro - kontakt otrzymujesz odpowiedź i masz podkladkę .
No jeszcze nie wszystko jest w trakcie ja tego negatywa nie odpuszczę choćbym miał do sądu iść
intersfera w mailu do allegro podeprzyj się wadomoscią od klientki i niech zdecydują co zrobić z tym fantem .
No wysłałem screeny i nic to nie dało
Udało się wywalczone allegro usunęło komentarz 😀
intersfera brawo , nie zapomnij [edycja] eksmitować na CL.
@intersfera, cieszę się, że nasza interwencja przyniosła skutek i komentarz został usunięty, Kupująca otrzymała też ostrzeżenie. Dobrze, że do nas napisałeś!
Dziękuję za pomoc i mam nadzieję że więcej takich sytuacji nie będzie. Chociaż klientka groziła że ma kilka kont i zemści się więc przypuszczam że jeszcze to nie koniec 😉
Pozdrawiam
@intersfera Zapowiada się "interesująco".😁
Sie nie moge doczekac 2 sezonu 🙂
@Boberek7608 Na dobre i na złe.😁 Ludzie nie odpuszczają.
😂😂😂