anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca oddaje wodę bo jej się zapach nie podoba

MAMY ROZWIĄZANIE!
Pszczola2013
#12 Orędownik#

Witam.

Dzisiaj napisałam  do allegro, że powinna być opcja założenia sporu kupującemu, bo to co niektórzy robią bez konsekwencji to jest naprawdę przegięcie.

Kupująca założyła mi kilka dni temu dyskusję i dzisiaj dała negatyw bo... kupiła wodę perfumowaną, zafoliowaną, ale zapach jej się nie podoba i zaznaczyła ze"zapach niezgodny z opisem". Wodę odesłała bez folii, używaną, bez kartonika i uważa że tak może i spodziewa się za nią zwrotu, mało tego napisała kłamstwa w komentarzu, że niby ją oczerniam, wprowadzam w błąd, z małego problemu robię wielki problem itp. Rozumiem gdybym przez pomyłkę wysłała inny zapach, wodę uszkodzoną itp, ale po to są próbki aby zapach poznać przed zakupem całego flakonu, a nie na zasadzie tego że zwróci bo jej się zapach nie podoba. Ponadto twierdzi że już nieraz kupowała na allegro nowe, zafoliowane wody i oddawała jak jej się zapach nie podobał, ale jak jej napisałam aby mi wskazała takich sprzedawców bo z chęcią wypróbuję zapachy, a potem oddam cały flakon to nie raczyła odpisać. Przecież to oczywiste że nikt nie przyjmie produktu używanego z powodu tego że nie podoba się kupującemu. Czy ktoś miał podobne sytuacje? Uważam że powinno się móc w takich sytuacjach założyć spór i wystawić kupującemu negatyw aby ostrzec innych sprzedajacych przed nim (tak jak to było dawniej)

 

oznacz moderatorów
76 ODPOWIEDZI 76
Pszczola2013
#12 Orędownik#

Patryk0701

Woda przed wysyłką była w zafoliowanym kartoniku, a oddała bez kartonika i folii. Sama bym perfum takich nie kupiła. Zdarza mi się że jakiś produkt uszkodzi się w transporcie i wtedy zawsze o tym piszę na aukcji i daję niższą cenę, ale ta woda nawet bez kartonika to przegięcie.Nie będę tez okłamywać klientów bo mam sporo stałych i nie chcę ich stracić, ale też nie dam sie naciagać na coś takiego nawet jak nie jest to duża kwota. Jak się będzie upierać to faktycznie napiszę ze mogę jej zwrócić 30% z ceny 🙂

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

Nic nie zwracaj.To może czegoś się nauczy. Poniosłaś stratę, zostałaś oceniona, Allegro nas olewa, brońmy się sami.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@Pszczola2013 Jeśli uważasz, że zdjęcie folii z opakowania zmniejszyło wartość towaru o 70%, to oczywiście możesz odesłać kupującej pozostałe 30% ceny. Ale tutejsi doradcy nie mówią Ci wszystkiego. Otóż niezadowolona kupująca może się zgłosić do Programu Ochrony Kupujących i prawdopodobnie uzyskać rekompensatę, a wtedy Twoje konta zostaną zawieszone i niczego tu już nie sprzedasz. Może też złożyć przeciwko Tobie zawiadomienie do prokuratury lub policji oraz do rzecznika praw konsumentów. Wreszcie może złożyć przeciwko Tobie pozew sądowy o zapłatę i będzie miała spore szanse na korzystny wyrok.

Rozważ dobrze sprawę zwrotu pieniędzy, bo Twoje straty mogą być znacznie większe od tych parunastu złotych, które chwilowo zyskasz dzięki "pomocnym" radom Twoich konkurentów w biznesie.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

Jakich konkurentów? Państwo powyżej, czy sprzedajecie perfumy??? Bo ja tylko kupuję! Czy to już konkurencja?

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

Jeśli wystawiacie przedmioty w tych samych kategoriach, a wystawiacie, to jesteście konkurentami. Proste.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

 Client:79179573 A jak nie wystawiamy w tych samych kategoriach? Skąd taka pewność? PaniPszczola2013 jest dla mnie Osobą mocno pokrzywdzoną, której nikt nie chce pomóc, a Ty ją jeszcze dodatkowo straszysz prawem, które też bardzo się zaangażuje za kilkanaście złotych.Coś o tym wiem.Zostałam oszukana na 250 zł i sprawa została umorzona z powodu "małej szkodliwości".Daruj sobie dalsze wywody, bo wiedzę na ten temat masz najwyraźniej tylko książkową.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@wspomnienieprlu Obie wystawiacie przedmioty w kategorii Dom i Ogród. Konkurujecie ze sobą na tym polu.

"PaniPszczola2013 jest dla mnie Osobą mocno pokrzywdzoną" - chyba żartujesz. Przypominam, że tu chodzi o flaszkę pachnącego płynu za niecałe 3 dychy.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Client:79179573

Mi nie chodzi o "flaszkę pachnącego płynu za niecałe 3 dychy", ale o to aby kupujący zanim kupił cały flakon wiedział jaki zapach kupuje, wszędzie można przetestować zapachy, od tego są próbki, a dlaczego ja dla widzimisię jakiejś Pani mam wysatwiać produkty po obniżonej cenie?

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

Otóż nie!  DrogiClient:79179573. W tej kategorii mam jedną ofertę i są to kwiaty.Chce się zabierać głos, to trzeba mieć wiedzę i argumenty, ale nie takie z kosmosu wzięte.I nie chodzi o 3 dychy, tylko o aferę wokół tych trzech dych.Masz problemy ze zrozumieniem kontekstu.Ktoś Cię tu dobrze podsumował "Bredzisz jak potłuczony."Kasiulki2

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Client:79179573

Raczej nie masz racji bo nawet allegro przyznało, że nie mam obowiązku zwracać pieniędzy, a Pani jak chce wodę którą mi wysłała odzyskać, to niech zapłaci za wysyłkę ponownie bo przedtem miała w smarcie.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@Pszczola2013 W innej dyskusji pracownik Allegro uznał, że używane buty nie są zupełnie bezwartościowe i klient powinien uzyskać od sprzedawcy zwrot zapłaconych środków, bo sam materiał, z którego buty są wykonane ma jakąś wartość. Nie twierdzę, że klientka bez wątpienia  uzyska rekompensatę z POK, a Ty stracisz możliwość sprzedawania przez Allegro. Twierdzę, że jest to prawdopodobne.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Client:79179573

Jak już wspomniałam allegro uznało że mam racje, wiec niby czemu mają jej przyznać rekompensatę z POK? Sami sobie zaprzeczą?

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@Pszczola2013 Nie muszą sami sobie zaprzeczać - mogą zmienić zdanie. Na przykład po zapoznaniu się z takim wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE: https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2019-03/cp190042pl.pdf

Polska interpretacja: https://bezprawnik.pl/zwrot-rozpakowanego-towaru/ 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, jeżeli producent uzna to samo, to nawet najlepszy obrońca nie pomoże.
Sprzedawca określa straty, a nie kupujący. Jeśli zdjęcie folii spowodowało ubytki wartości
perfumów, to zastanów się czasem zanim coś napiszesz.
Nie wprowadzaj forumowiczów w błąd
- jak pisała HolaLolita.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte Przeczytaj jeszcze raz mój wpis. Zacznij od "Jeśli uważasz, że zdjęcie folii z opakowania zmniejszyło wartość towaru o 70%, to oczywiście możesz odesłać kupującej pozostałe 30% ceny."

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, przeczytałem, ale nadal się nie zgadzam z cię.

Chcesz walczyć na perfumy? Psiknonć ciem? <psik psik> <psik psik>
I co teras powjesz? Maseczka ci pszemienkła? HA! Było założyć lepszom!sealed

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Najlepiej żeby tak każdy swoje błędy liczył, kiedy to dawniej częściej tu pisał i jeśli już nie błaznował, to niemal każdym innym postem w błąd wprowadzał.

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Client:79179573

Bredzisz jak potłuczony.

Gdyby organy ścigania wszczęły postępowanie ad personam (przeciwko osobie) w tej sprawie, osobiście wynajęłabym koleżance profesora Kruszyńskiego za obrońcę - choćbym musiała dom zastawić.

W pozostałych kwestiach nie będę się wypowiadać, ale to też wszystko brednie, choć nie aż tak ordynarne jak ta z prokuraturą.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:79179573 @Pszczola2013 przecież jest sposób na rozwiązanie tej sytuacji . Należy wystawić produkt na licytacje od 1zł ze szczegółowym opisem i po jej zakończeniu zwracasz klientce cenę wylicytowaną pomniejszoną o nalicznona prowizję , rynek określi cenę i jakiekolwiek dodatkowe roszczenia klientki będą bezpodstawne .

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@mdrogeria napisała: "rynek określi cenę i jakiekolwiek dodatkowe roszczenia klientki będą bezpodstawne"

Dobry pomysł. Niech sprzedająca wystawi na licytację zafoliowany kartonik po wodzie perfumowanej, odejmie uzyskaną cenę od ceny nierozpakowanego produktu i zwróci kupującej różnicę.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów