anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca twierdzi, że nie ma ze mną kontaktu

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  w pierwszej kolejności byłbym wdzięczny gdybyś podała mi swój e-mail gdyż muszę zasięgnąć porady a nie chcę ujawniać danych personalnych

 

No cześć wszystkim w tym przedświątecznym bumie sprzedażowym 😛 

 

Jak wasi zwariowani klienci? Ja mam genialny przypadek.

U jednego z klientów kobieta zamówiła produkt X doszedł zero odzewu. po kilku tygodniach nagle j.... komentarz brak kontaktu nie odpowiada w ogóle taki i taki .... .

Osobiście przebadałem sprawę w imieniu klienta i co się okazuje kobita wystawiła oszczerczy koment bez podstaw. Powołuje się na art. 561 (5) k. C. nie dopełniwszy art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego czyli krótko mówiąc nie złożyła reklamacji. Jedyne co to od nieznanego e-maila przyszły zdjęcia jakichś uszkodzeń (uszkodzenia kurierskie a protokół oczywiście nie spisany).

Propozycja klienta albo niech złoży standardową reklamację my ją oczywiście rozpatrzymy 14-21 dni przy naprawie, albo niech usunie oszczerczy komentarz (i tak bedzie musiała to zrobić bo jest kłamliwy) a my wysyłamy nowy element a uszkodzony zabierzemy na nasz koszt bez **piiip**zielenia się w procedury.

Kobita od 2 dni nie odpisuje na wiadomości w sporze prócz formułki że ją szantażujemy 😄 

 

Dawajcie swoje HITY dziś muszę się pośmiać

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @TOPe-commerce! Napisz do nas na spolecznosc@allegro.pl, postaram się coś doradzić i znaleźć najlepsze rozwiązanie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dobrze, że tytuł już zmieniony, bo "spór z wariatką" naruszał zasady AG.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@xyz96  tytuł pierwotny spełnił swoje zadanie 🙂 "marketing podświadomy" a na czasie zależy bo ***piiiiii*** jest ***piiiii*** i szczerze nawet ja już nie wiem jak jej dogodzić chyba że ***piiiii*** łopatą

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Mam już maila od Ciebie, więc dziękuję i działam już w Twojej sprawie, ale jednocześnie proszę Cię, abyś na AG, nie nazywał ludzi "wariatami, złodziejami itp.", bo może to nieść za sobą konsekwencje i nie mam na myśli tutaj wyłącznie zmiany tytułu wątku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  dziękuję za szybką odpowiedź, jak najbardziej przepraszam za użycie określenia wariatka. Może rzeczywiście ciut przesadziłem i powinienem go użyć w konwersacjach o znaczeniu pozytywnym a nawet satyrycznym a nie obraźliwym.

 

Czekam na odpowiedź e-mail pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Poprosiłam już naszego pracownika, aby wypowiedział się w tej dyskusji i jego odpowiedź jest już widoczna dla Ciebie oraz Kupującej. Co do samego tematu sporu, to nasze stanowisko znajdziesz właśnie w tej wypowiedzi, natomiast jeśli chodzi o sam komentarz, to nie łamie on zasad Allegro i nie widzę tutaj podstaw za co mógłby być usunięty, W tym artykule znajdziesz wszystkie przypadki sytuacji, kiedy ingerujemy w system ocen, ale w Twojej sprawie nie znalazłam żadnej przesłanki tego typu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Dziękuję @_HolaOla_  już odczytałem i nie ukrywam że była to dla klienta bardzo dobra wiadomość od allegro, jednakże co możesz już sprawdzić dla samej ciekawości klientka jednak .... szkoda gadać. Co do komentarza wysłałem drugiego e-maila właśnie na podstawie tego artykułu który załączyłaś wyżej i proszę w wolnej chwili o zapoznanie 🙂 Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Dzięki, mam maila i przekazałam Twoją prośbę w sprawie komentarza do właściwego zespołu. Jak tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Dziękuję Ci ogromnie @_HolaOla_  jesteś najlepsza 🙂 wszystko załatwiasz bardzo szybko a do tego uprzejmie 🙂 reszta moderacji też nawiasem mówiąc ale wolę ciebie 😉

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TOPe-commerce Oj! Ale wazelina! Do przesady. Jeżeli komentarz nie narusza zasad, nie będzie usunięty, chyba że Allegro go usunie wbrew zasadom.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Bardzo dziękuję za te miłe słowa i jednocześnie mam nadzieję, że nie zmienisz o mnie swojego zdania po wiadomościach, które muszę Ci przekazać. 

Rozmawiałam o Twojej sprawie z właściwym zespołem, ale niestety nie możemy usunąć tego komentarza. Kupująca wskazuje, że otrzymała towar niezgodny z opisem (uszkodzony), a jest to kwestia, której w żaden sposób nie jesteśmy w stanie zweryfikować. Nie możemy sprawdzić w jakim stanie towar został wysłany i jaki odebrała Kupująca. Z punktu widzenia osoby trzeciej niestety są to kwestie bardzo trudne do zweryfikowania i tym samym nie mamy możliwości, aby podważyć słuszność tej oceny.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ klient jak najbardziej może zaprezentować formę w kaliej jest wysyłany towar a nawet w e-mailu dokładnie słownie i obrazowo opisać uszkodzenia na podstawie zdjęć klientki. Klient jest otwarty na współpracę i wyjaśnienie tak aby dział który się tym zajmuje posiadał wystarczającą wiedzę techniczną do rozpatrzenia sprawy 🙂 

P.S.

 

Uszkodzenia ewidentnie wskazują częsciowo na uszkodzenia kurierskie ale część jest uszkodzona przez użytkowanie czyli klientkę

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Witaj @_HolaOla_  chciałbym się dowiedzieć czy odczytałaś już może e-mail z wczoraj oraz poinformować że dziś też wysłałem kolejny w innej sprawie.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@la_nika  mogła byś zerknąć tutaj, temat dot 2 moich ostatnich postów, @_HolaOla_ widzę że jest zajęta a zależy na czasie 😀

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Dostałam Twoją wiadomość i działam w temacie, ale daj mi proszę jeszcze trochę czasu. Jak tylko dostanę odpowiedź, z jakiego dokładnie powodu ta oferta została usunięta, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Ok @_HolaOla_  myślałem że masz może jakieś prio. albo urlop 😉 ale czekam z niecierpliwością. Nadmienię że prócz usuniętej oferty jeszcze tam dałem odp na poprzedni temat w sprawie tej oceny 😉

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Wracam do Ciebie z obiecanymi informacjami. W sprawie  oferty 9538948852 powinieneś usunąć z tytułu zapis "NOWOOŚĆ!!" Dodatkowo do przeniesienia jest także tekst w opisie; "GWARANCJA bezpośrednio u producenta !!!" do zakładki Reklamacja. 

Natomiast w kwestii usunięcia komentarza kosultowałam ten temat z właściwym zespołem i przedstawiłam Ci już nasze stanowisko oraz decyzję w tej sprawie. Niestety  nie ma tutaj już innych możliwości działania, więc pozostaje Ci jedynie opcja złożenia odwołania od decyzji naszego pracownika bezpośrednio przez ten formularz. Numer Twojego zgłoszenia w tej sprawie to 12848939. Czas rozpatrywania takiego odwołania to 14 dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  NOWOŚĆ!! dajcie opcję zmiany tytułów w istniejących aukcjach to to zrobię bo w tej chwili takiego narzędzia niema albo jestem nieświadomy jego istnienia z drugiej strony to słowo nie łamie regulaminu w żaden sposób chyba że chodzi o to że nie korzystamy z opcji Nowość w Akcjach ;). Co do "GWARANCJA bezpośrednio u producenta !!!" zgodnie z e-mailem jest to tylko i wyłącznie element marketingowy (psychologia podświadoma) zgodnie z e-mailem który dostał klient od allegro w zakładce opis jest dopisek aby opis oferty zawierał szczegóły przyciągające oraz wyróżniające ofertę, tym samym nie ma złamania regulaminu (samo allegro dostarczyło ten dowód) a hasło marketingowe nie zawiera szczegółów gwarancyjnych, wszelkie informacje są w odpowiedniej zakładce a klient który jest u was sprzedawcą a ogólnie producentem tych rzeczy ma prawo stosować swoje hasła MARKETINGOWE nie łamiące regulaminu.

 

Przypominam że twórcą regulaminu jest Allegro a nie sprzedawcy i kupujący i proszę Allegro o przestrzeganie go.

 

@_HolaOla_ nie odbieraj proszę tego osobiście jestem świadomy że jesteś tylko osobą przekazującą i nie mam do ciebie żadnych uwag gdyż zawsze starasz się stanąć na wysokości aby pomóc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Tytuł oferty z reguły możesz zmienić przy okazji wznowienia zakończonej oferty, ale jeśli dana oferta narusza regulamin po raz kolejny, opcja 'Wznów' może być dla niej niedostępna. Natomiast co do treści samej oferty, to w wiadomości mailowej Sprzedający, a Twój klient, otrzymał jasną informację: 

"W tytule i opisie przedmiotu wpisz wyłącznie informacje o oferowanym produkcie. Nie zamieszczaj tam zapisów niezwiązanych z samym przedmiotem, dla nich stworzyliśmy osobne zakładki:

  • szczegóły dostawy zamieść w zakładce Dostawa i płatność
  • warunki gwarancji przedstaw w zakładce Gwarancja
  • sposób reklamacji opisz w zakładce Reklamacje
  • informacje o odstąpieniu od umowy i warunki zwrotu przedmiotu dodaj w zakładce Zwroty
  • swoje dane kontaktowe, godziny pracy oraz adres do odbiorów osobistych, opisz w zakładce O sprzedającym."

Informacje z tego artykułu, na które się powołujesz, to praktyczne porady dotyczące tworzenia ofert na Allegro, ale nie regulamin, którego łamie nam zarzucasz. Wszystkie szczegółowe wytyczne, które obowiązują zarówno nas jak i Sprzedających w zakresie tworzenia ofert znajdziesz w załączniku numer 2. Polecam lekturę całego tego dokumentu, ze szczególną uwagą na pkt. 4. 

Cieszę się, że mimo, że nie zawsze mam do przekazania tutaj same pozytywne informacje, rozumiesz moje stanowisko i zakładamy, że inne zdanie na dany temat to nic osobistego 😉

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów