Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@_HolaOla_ w pierwszej kolejności byłbym wdzięczny gdybyś podała mi swój e-mail gdyż muszę zasięgnąć porady a nie chcę ujawniać danych personalnych
No cześć wszystkim w tym przedświątecznym bumie sprzedażowym 😛
Jak wasi zwariowani klienci? Ja mam genialny przypadek.
U jednego z klientów kobieta zamówiła produkt X doszedł zero odzewu. po kilku tygodniach nagle j.... komentarz brak kontaktu nie odpowiada w ogóle taki i taki .... .
Osobiście przebadałem sprawę w imieniu klienta i co się okazuje kobita wystawiła oszczerczy koment bez podstaw. Powołuje się na art. 561 (5) k. C. nie dopełniwszy art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego czyli krótko mówiąc nie złożyła reklamacji. Jedyne co to od nieznanego e-maila przyszły zdjęcia jakichś uszkodzeń (uszkodzenia kurierskie a protokół oczywiście nie spisany).
Propozycja klienta albo niech złoży standardową reklamację my ją oczywiście rozpatrzymy 14-21 dni przy naprawie, albo niech usunie oszczerczy komentarz (i tak bedzie musiała to zrobić bo jest kłamliwy) a my wysyłamy nowy element a uszkodzony zabierzemy na nasz koszt bez **piiip**zielenia się w procedury.
Kobita od 2 dni nie odpisuje na wiadomości w sporze prócz formułki że ją szantażujemy 😄
Dawajcie swoje HITY dziś muszę się pośmiać
Tak trochę dla Was do śmiechu 😛 (wiadomość skopiowana z dostarczonej do allegro)
@_HolaOla_ @la_nika wszystko dokładnie macie na e-mailu w trochę rozwiniętej formie i ułatwkiającymi danymi
Sytuacja niektórym znana z poprzedniego tematu z zeszłego roku.
Tak w skrócie:
@TOPe-commerce z tego co zrozumiałam, to właścicielka konta złamała regulamin Allegro, udostępniając konto osobie trzeciej 😁
@konto zamknięte tak dokładnie choć to było poruszane w wątku z zeszłego roku 😉 Allegro oczywiście nie zareagowało dla ciekawości mogę powiedzieć że początkowo twierdziła że to matka i córka a później w dyskusji twierdziła że to partnerka i są biseksualne 🙂 choć naruszeń popełniła tyle że dziw że jeszcze jej konto nie jest zawieszone
@konto zamknięte Z tego co ja zrozumiałem, to sprzedawca stołów łamie regulamin udostępniając swoje konto @TOPe-commerce ("osobiście prowadziłem temat").
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 z tego co ja rozumiem, to @TOPe-commerce pracuje dla różnych sprzedawców, jest z nimi związany zapewne jakąś umową i z tego powodu ma dostęp do ich kont. 🙂Wiele firm sprzedających na Allegro daje dostęp do konta swoim pracownikom i nie jest to złamanie regulaminu.
Zresztą zapewne doskonale wiesz, że dla Allegro pokrewieństwo nie ma znaczenia. Nawet jak żona korzysta z konta męża jest to naruszenie regulaminu, bo przecież może założyć swoje konto i będzie duszyczka więcej w statystykach 🙂
@konto zamknięte akurat z tą żoną nie do końca masz rację, jest zapis w regulaminie że współmałżonkowie mają prawo do korzystania z kont prywatnych
@TOPe-commerce owszem, ale pod warunkiem, że mąż umieścił jej dane w odpowiednim miejscu 🙂 bez tego jest to udostępnienie osobie nieuprawnionej.
Tak zgadza się ale opcja taka istnieje więc twoje stwierdzenie że jest to "nielegalne" jest nieprawidłowe
@TOPe-commerce Przykro mi, ale Jedyną i prawidłową drogą odwołania się od decyzji pracownika w sprawie usunięcia komentarza jest ten formularz. Wskaż w nim proszę informacje i swoje argumenty, a następnie poczekaj na odpowiedź. Jeśli chodzi o kwestie formalne, to rozpatrzenie takiej reklamacji może potrwać do 14 dni.
Myślałem że dzięki wam uda się to popchnąć szybciej, tymbardziej że z tej twojej odpowiedzi wyczuwam realną chęć pomocy a co najważniejsze nie napisałaś o odrzuceniu jak w innych przypadkach czyli uważasz że argumentacja jest słuszna. Dziękuję za pomoc @_HolaOla_ i zapewne odezwę się po odpowiedzi
@Client:79179573 dostęp do konta jest zapisem w formie umowy i odpowiadam za wszystkie kwestie tak jak jego użytkownik a nawet z większymi obostrzeniami i ryzykiem.
@la_nika @_HolaOla_ dacie radę pomóc?
@TOPe-commerce Na pewno spróbujemy, ale ani tutaj, ani w wiadomości mailowej nie napisałeś jakiej pomocy i działania od nas oczekujesz?
@_HolaOla_ oczywiście zgodnej z regulaminem 🙂 a tu jest 100% podstawa do usunięcia gdyż jak udowodniłem komentarz jest oszczerczy i niezgodny z prawdą
@TOPe-commerce napisał: "jak udowodniłem komentarz jest oszczerczy i niezgodny z prawdą"
Nic podobnego. Zrobiłeś coś innego - upubliczniłeś wrażliwe dane o prywatnym życiu klientki Twojego klienta. Oczywiście jeśli o tej biseksualności to prawda, a nie kolejny z Twoich wymysłów zrobionych po to, żeby jeszcze bardziej upokorzyć kupującą (jakby seria wyzwisk pod jej adresem to było mało). Ciekawi mnie 😉, czy Twój klient wie i akceptuje to, co robisz na forum w jego imieniu?
"sprawę rozwiązałem dla klienta pozytywnie a klientka dostała info od allegro że nie ma racji i ją posadzili na ..."
Skoro sprawa załatwiona, to po co ciągniesz ten wątek?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 przeczytaj cały wątek później się wypowiadaj 😉 nie będę każdemu z osobna tłumaczył skoro wszystko jest opisane a allegro ma pelny wgląd w wszystkie wiadomości
Coś m i się zdaje, że będzie tak jak we wczorajszym wątku innego sprzedawcy. Wina klienta, nic nie potrafi, świr, a potem przychodzi msniezek i okazuje się, że to jednak wina sprzedawcy, który nie reagował na reklamację. W końcu zablokowano mu konto, a poszło o jakieś sitko do kuchni za chyba 20 zł. Nie masz 21 dni na rozpatrzenie, tylko 14. Komentarza usuwać nie musi, jeśli ocena nie narusza zasad, nawet Allegro jej nie usunie.
@xyz96 zapoznaj się jeszcze raz z opisem. Ja nie jestem sprzedawcą a jedynie usługodawcą dla sprzedawcy a wszystkie wątki są udostępnione w e-mailu do społeczności. Jeżeli reklamacja nie została złożona to w jaki sposób ma być rozpatrzona? co do komenta jest on niezgodny z prawdą
@TOPe-commerce "Ja nie jestem sprzedawcą a jedynie usługodawcą dla sprzedawcy"
Pięknie, czyli wcinasz się między wódkę i zakąskę, jakby to powiedzieć, ponad to uważasz się za rzeczoznawcę w zakresie psychiatrii. Oczywiście klientki nie znasz, nigdy jej nie widziałeś, ale ostatnio jest zwyczaj wydawania diagnozy na odległość więc idziesz z trendem.
Wkroczyłeś na bardzo wyboistą drogę i mam nadzieję że wkrótce z tej ścieżki zejdziesz....
@br. nigdy nie pcham się w temat na którym się nie znam, sprawę rozwiązałem dla klienta pozytywnie a klientka dostała info od allegro że nie ma racji i ją posadzili na ... . Gdyby nie fakt że prowadzę mnóstwo kont dla klientów to może przyznał bym rację tobie, jednakże w tej sytuacji miałem 100% słuszności co potwierdziło allegro