anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca twierdzi, że nie ma ze mną kontaktu

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  w pierwszej kolejności byłbym wdzięczny gdybyś podała mi swój e-mail gdyż muszę zasięgnąć porady a nie chcę ujawniać danych personalnych

 

No cześć wszystkim w tym przedświątecznym bumie sprzedażowym 😛 

 

Jak wasi zwariowani klienci? Ja mam genialny przypadek.

U jednego z klientów kobieta zamówiła produkt X doszedł zero odzewu. po kilku tygodniach nagle j.... komentarz brak kontaktu nie odpowiada w ogóle taki i taki .... .

Osobiście przebadałem sprawę w imieniu klienta i co się okazuje kobita wystawiła oszczerczy koment bez podstaw. Powołuje się na art. 561 (5) k. C. nie dopełniwszy art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego czyli krótko mówiąc nie złożyła reklamacji. Jedyne co to od nieznanego e-maila przyszły zdjęcia jakichś uszkodzeń (uszkodzenia kurierskie a protokół oczywiście nie spisany).

Propozycja klienta albo niech złoży standardową reklamację my ją oczywiście rozpatrzymy 14-21 dni przy naprawie, albo niech usunie oszczerczy komentarz (i tak bedzie musiała to zrobić bo jest kłamliwy) a my wysyłamy nowy element a uszkodzony zabierzemy na nasz koszt bez **piiip**zielenia się w procedury.

Kobita od 2 dni nie odpisuje na wiadomości w sporze prócz formułki że ją szantażujemy 😄 

 

Dawajcie swoje HITY dziś muszę się pośmiać

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Tak trochę dla Was do śmiechu 😛 (wiadomość skopiowana z dostarczonej do allegro)

@_HolaOla_ @la_nika  wszystko dokładnie macie na e-mailu w trochę rozwiniętej formie i ułatwkiającymi danymi

Sytuacja niektórym znana z poprzedniego tematu z zeszłego roku.

Tak w skrócie:

-złożone i dostarczone zamówienie
-mój klient dostaje od nieznanego e-maila zdjęcia uszkodzeń (tylko zdjęcia)
- następuje jakiś kontakt telefoniczny 
- nadal brak protokołu reklamacyjnego 
-negatywna ocena od konta z którego był dokonany zakup a co później w konwersacji dyskusji  jest stwierdzone przez klientkę że właściciel konta nie jest już właścicielem stołu a osoba z którą piszę w ogóle nie jest właścicielem konta ani nawet współmałżonkiem (wiem strasznie zagmatwane)
-po długiej konwersacji dochodzimy do porozumienia
-następuje wymiana stołu (skan rozpatrzenia/wymiany dostarczone również dla allegro) okazuje się, że odbiór znów jest dokonany przez właścicielkę konta allegro (która zgodnie z dyskusją jak sama stwierdziła nie jest właścicielką stołu)
-po oględzinach uszkodzeń stołu pierwszego okazuje się, że nasze przypuszczenia się potwierdziły i stół został uszkodzony w transporcie przez firmę kurierską oraz nosi ślady uszkodzeń przy montażu przez klienta 
-następuje zamknięcie dyskusji i usunięcie komentarza
-ponownie wystawiony komentarz przez osobę która nie jest właścicielem stołu i szereg oszczerstw "Nie polecam ,towar uszkodzony ,problemy w kontakcie z właścicielem ,niezbędne były negocjacje za pośrednictwem allegro.Ze strony właściciela pogróżki oraz obrażanienie ,poniżanie swoich pracowników .Gdybym wiedziała nie kupiłabym nic od tego czlowieka.Nie chcesz kłopotów unikaj transakcji z tą firmą ."
-towar zgodnie z protokołem wymiany i podpisem odbioru jest nieuszkodzony, nie było problemów w kontakcie na wszystkie wiadomości było odpowiadane terminowo i z chęcią jak najszybszego rozwiązania problemu (osobiście prowadziłem temat), negocjacje za pośrednictwem Allegro?? Pani otrzymała 3 opcje rozwiązania reklamacji i nie chciała z nich żadnej wybrać dopiero po wiadomości od wsparcia allegro zrozumiała, że reklamacja jest od momentu założenia sporu i wybrała opcję wymiany przez naszego kierowcę bez rozpatrywania uszkodzeń, pogróżki oraz obrażanie, poniżanie pracowników?? jestem często w tej firmie osobiście i nigdy nie zauważyłem jakiegokolwiek poniżania, obrażania czy mobingu a wręcz przeciwnie panuje tam wręcz rodzinna atmosfera (firma to taka trochę manufaktura stara dobra ręczna robota a nie taśmy produkcyjne)
 
Podsumowując są to niewiarygodne oszczerstwa ze strony właścicielki konta niezgodne z prawdą nie wspominając już o krętactwie (nie mogę znaleźć ładniejszego określenia) z właścicielką stołu (wg mnie a myślę, że również Państwa, jeżeli ktoś nie jest już właścicielem przedmiotu to nie ma prawa do oceniania a w szczególności w taki sposób). Uważam, że jest to celowe działanie na szkodę mojego klienta.
 
Nadmienię jedynie że właścicielka konta jest na 99% człowiekiem zaufania publicznego z egzaminami KNF (tak się składa że ja też i wstyd mi że takie komentarze wychodzą od takiej osoby)
 
 
Fajny ten początek roku
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@TOPe-commerce z tego co zrozumiałam, to właścicielka konta złamała regulamin Allegro, udostępniając konto osobie trzeciej 😁

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@konto zamknięte tak dokładnie choć to było poruszane w wątku z zeszłego roku 😉 Allegro oczywiście nie zareagowało dla ciekawości mogę powiedzieć że początkowo twierdziła że to matka i córka a później w dyskusji twierdziła że to partnerka i są biseksualne 🙂  choć naruszeń popełniła tyle że dziw że jeszcze jej konto nie jest zawieszone

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte Z tego co ja zrozumiałem, to sprzedawca stołów łamie regulamin udostępniając swoje konto @TOPe-commerce ("osobiście prowadziłem temat").

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573 z tego co ja rozumiem, to @TOPe-commerce pracuje dla różnych sprzedawców, jest z nimi związany zapewne jakąś umową i z tego powodu ma dostęp do ich kont. 🙂Wiele firm sprzedających na Allegro daje dostęp do konta swoim pracownikom i nie jest to złamanie regulaminu.

Zresztą zapewne doskonale wiesz, że dla Allegro pokrewieństwo nie ma znaczenia. Nawet jak żona korzysta z konta męża jest to naruszenie regulaminu, bo przecież może założyć swoje konto i będzie duszyczka więcej w statystykach 🙂

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@konto zamknięte akurat z tą żoną nie do końca masz rację, jest zapis w regulaminie że współmałżonkowie mają prawo do korzystania z kont prywatnych 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@TOPe-commerce owszem, ale pod warunkiem, że mąż umieścił jej dane w odpowiednim miejscu 🙂 bez tego jest to udostępnienie osobie nieuprawnionej.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Tak zgadza się ale opcja taka istnieje więc twoje stwierdzenie że jest to "nielegalne" jest nieprawidłowe

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Przykro mi, ale Jedyną i prawidłową drogą odwołania się od decyzji pracownika w sprawie usunięcia komentarza jest ten formularz. Wskaż w nim proszę informacje i swoje argumenty, a następnie poczekaj na odpowiedź. Jeśli chodzi o kwestie formalne, to rozpatrzenie takiej reklamacji może potrwać do 14 dni. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Myślałem że dzięki wam uda się to popchnąć szybciej, tymbardziej że z tej twojej odpowiedzi wyczuwam realną chęć pomocy a co najważniejsze nie napisałaś o odrzuceniu jak w innych przypadkach czyli uważasz że argumentacja jest słuszna. Dziękuję za pomoc @_HolaOla_ i zapewne odezwę się po odpowiedzi

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@Client:79179573 dostęp do konta jest zapisem w formie umowy i odpowiadam za wszystkie kwestie tak jak jego użytkownik a nawet z większymi obostrzeniami i ryzykiem.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@la_nika @_HolaOla_ dacie radę pomóc?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TOPe-commerce Na pewno spróbujemy, ale ani tutaj, ani w wiadomości mailowej nie napisałeś jakiej pomocy i działania od nas oczekujesz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  oczywiście zgodnej z regulaminem 🙂 a tu jest 100% podstawa do usunięcia gdyż jak udowodniłem komentarz jest oszczerczy i niezgodny z prawdą

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@TOPe-commerce napisał: "jak udowodniłem komentarz jest oszczerczy i niezgodny z prawdą"

Nic podobnego. Zrobiłeś coś innego - upubliczniłeś wrażliwe dane o prywatnym życiu klientki Twojego klienta. Oczywiście jeśli o tej biseksualności to  prawda, a nie kolejny z Twoich wymysłów zrobionych po to, żeby jeszcze bardziej upokorzyć kupującą (jakby seria wyzwisk pod jej adresem to było mało). Ciekawi mnie 😉, czy Twój klient wie i akceptuje to, co robisz na forum w jego imieniu?

"sprawę rozwiązałem dla klienta pozytywnie a klientka dostała info od allegro że nie ma racji i ją posadzili na ..."

Skoro sprawa załatwiona, to po co ciągniesz ten wątek?

 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@Client:79179573  przeczytaj cały wątek później się wypowiadaj 😉 nie będę każdemu z osobna tłumaczył skoro wszystko jest opisane a allegro ma pelny wgląd w wszystkie wiadomości

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Coś m i się zdaje, że będzie tak jak we wczorajszym wątku innego sprzedawcy. Wina klienta, nic nie potrafi, świr, a potem przychodzi msniezek i okazuje się, że to jednak wina sprzedawcy, który nie reagował na reklamację. W końcu zablokowano mu konto, a poszło o jakieś sitko do kuchni za chyba 20 zł. Nie masz 21 dni na rozpatrzenie, tylko 14. Komentarza usuwać nie musi, jeśli ocena nie narusza zasad, nawet Allegro jej nie usunie.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@xyz96 zapoznaj się jeszcze raz z opisem. Ja nie jestem sprzedawcą a jedynie usługodawcą dla sprzedawcy a wszystkie wątki są udostępnione w e-mailu do społeczności. Jeżeli reklamacja nie została złożona to w jaki sposób ma być rozpatrzona? co do komenta jest on niezgodny z prawdą 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@TOPe-commerce  "Ja nie jestem sprzedawcą a jedynie usługodawcą dla sprzedawcy"

Pięknie,  czyli  wcinasz  się  między wódkę  i zakąskę,  jakby to powiedzieć,  ponad to  uważasz się  za  rzeczoznawcę  w zakresie psychiatrii.  Oczywiście  klientki nie znasz, nigdy jej nie  widziałeś,  ale  ostatnio jest zwyczaj  wydawania diagnozy na odległość  więc  idziesz z trendem.

Wkroczyłeś na bardzo wyboistą  drogę  i  mam nadzieję  że  wkrótce  z tej  ścieżki zejdziesz....

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@br. nigdy nie pcham się w temat na którym się nie znam, sprawę rozwiązałem dla klienta pozytywnie a klientka dostała info od allegro że nie ma racji i ją posadzili na ... . Gdyby nie fakt że prowadzę mnóstwo kont dla klientów to może przyznał bym rację tobie, jednakże w tej sytuacji miałem 100% słuszności co potwierdziło allegro

oznacz moderatorów