Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@_HolaOla_ w pierwszej kolejności byłbym wdzięczny gdybyś podała mi swój e-mail gdyż muszę zasięgnąć porady a nie chcę ujawniać danych personalnych
No cześć wszystkim w tym przedświątecznym bumie sprzedażowym 😛
Jak wasi zwariowani klienci? Ja mam genialny przypadek.
U jednego z klientów kobieta zamówiła produkt X doszedł zero odzewu. po kilku tygodniach nagle j.... komentarz brak kontaktu nie odpowiada w ogóle taki i taki .... .
Osobiście przebadałem sprawę w imieniu klienta i co się okazuje kobita wystawiła oszczerczy koment bez podstaw. Powołuje się na art. 561 (5) k. C. nie dopełniwszy art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego czyli krótko mówiąc nie złożyła reklamacji. Jedyne co to od nieznanego e-maila przyszły zdjęcia jakichś uszkodzeń (uszkodzenia kurierskie a protokół oczywiście nie spisany).
Propozycja klienta albo niech złoży standardową reklamację my ją oczywiście rozpatrzymy 14-21 dni przy naprawie, albo niech usunie oszczerczy komentarz (i tak bedzie musiała to zrobić bo jest kłamliwy) a my wysyłamy nowy element a uszkodzony zabierzemy na nasz koszt bez **piiip**zielenia się w procedury.
Kobita od 2 dni nie odpisuje na wiadomości w sporze prócz formułki że ją szantażujemy 😄
Dawajcie swoje HITY dziś muszę się pośmiać
Po raz kolejny to powtórzę - Kupujący na podstawie ustawy konsumenckiej jest informowany przez Sprzedawcę o swoich prawach - 21 pkt informacyjnych
Ma prawo złożyć reklamację czy też odstąpienie w dowolnej formie zrozumiałej dla Sprzedawcy
jako oświadczenie woli
**piiip**zenie, stękanie, jednostronna telepatia czy wymaganie by Sprzedawca chodził do wróżki by przepowiedziała mu czego chce Kupujący - nie liczy sie - chyba, że Kupujący ma dowód, że w ten sposób jasno i wyraźnie wyraził swoją wolę i Sprzedawca to zrozumiał
na tym forum są osoby, które zalecają wręcz by Kupujący nie wrazał swojej woli bo nie musi
Kupujący przesyła jakieś niewyraźne zdjęcie - Skąd ma sprzedawca wiedzieć, że jest to reklamacja z gwarancji rękojmi czy zwrot towaru
dochodzi do kuriozalnych sytuacji gdy Kupujący generuje sobie formularz zwrotu na allegro z dopiskiem nie działa
a na pytanie czy odstępuje od umowy czy reklamuje towar
otrzymujemy odpowiedź - nie wiem nie znam się
a potem jak przedmówca powyżej otrzymujemy teksty typu że utrudniamy zwrot lub szantażujemy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pomijam już przypadki gdzie Kupujący nie umie znaleźć zakładki zwroty lub reklamacja w ofercie
lub rozwinąć przycisku dostawa
lub robi nam awanturę że w zakładce zwroty allegrowy
Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf - nie otwiera się i jest uszkodzony bądź ma wirusy
@RED tych przypadków jest wiele, w tym przypadku pierwsza kwestia jest rozwiązana, pozostaje druga czyli usuniecie komenta bezpodstawnego i kłamliwego. Ale mam genialny pomysł skoro allegro zamyka konta sprzedawca za jakieś naruszenie to np. w przypadku takim jak ten który opisałem wyżej sprzedawca powinien mieć opcję zgłoszenia kupującego bo ten złamał co najmniej kilkanaście pkt. regulaminu allegro nie wliczając Kodeksu Cywilnego którego nie potrafi przeczytać a się na niego powołuje
nie można ruszyć wywyższonego prawem konsumenta
opisywałem taki przypadek w poscie o klauzulach niedozwolonych, które
ma allegro w rejestrze ale @msniezek się obraził, że opisuję allegro i posta usunął
@RED znam temat bo spotykam się z nim notorycznie 😉 no ale cóż w tym przypadku który tu opisuje tylko i wyłącznie można podać kilkanaście pkt. regulaminu allegro które zostały złamane przez kupującą oraz jej córkę/partnerkę