Kupujący musi podać powód usunięcia oceny sprzedającego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od dzisiaj kupujący muszą podać powód, dla którego zdecydują się usunąć wcześniej wystawioną sprzedającemu ocenę.
Zanim wybiorą opcję “Usuń ocenę” będą musieli wskazać jeden z 6 powodów:
- błędnie wystawiona ocena
- sprzedawca rozwiązał problem
- zmiana zdania
- sprzedawca przyznał rekompensatę
- nie chcę podawać
- inny powód
Jak dotychczas mogą ocenić transakcję w ciągu 90 dni od daty zakupu. W tym samym czasie możliwa jest również edycja lub usunięcie oceny.
Oceny, które kupujący usunął zaznaczając powód “sprzedawca przyznał rekompensatę”, uwzględnimy w liczniku usuniętych ocen. Przy liczbie takich ocen zaznaczamy, że zostały usunięte po przyznaniu rekompensaty.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty wynika to z sugestii UOKIK do których musimy się dostosować.
W przypadku podanego przes Ciebie przykładu, kupujący ma prawo odstąpić od umowy, a my w systemie widzimy nie tylko powód zwrotu, ale też szczegóły zamówienia, więc podawanie przez kupujących nieadekwatnych powodów zwrotu to również cenna informacja dla analityków.
Nie możemy zakładać, że powody usunięcia ocen będą wybierane na chybił trafił.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika w tej sytuacji sprzedawcy będą unikać wypłacania rekompensat nawet słusznych w obawie ,że klient przy zmianie oceny oznaczy tą właśnie opcję bo informacja jaką będą widzieli klienci będzie sprzyjać nadużyciom ,rozumiem .... dane , statystyki , niech będzie , ale klient przeglądający ofertę sprzedawcy NIE MOŻE WIDZIEĆ TAKIEJ INFORMACJI !!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika widzicie powód zwrotu i szczegóły zamówienia więc wiecie, ze podany powód jest z ****, Widzicie powód usunięcia oceny, nie macie najmniejszego dowodu, że sprzedawca rzeczywiście przekazał rekompensatę więc pokażecie to w jego statystykach. Chyba mam za dużo na głowie od rana, bo nie widzę analogii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika napisał(a):
W przypadku podanego przes Ciebie przykładu, kupujący ma prawo odstąpić od umowy,
A kiedy zaczniecie respektować prawa sprzedawców? Choćby przy komentarzach "sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu", "sprzedawca nie oddał mi wszystkich pieniędzy bo głośnik miał ślady używania", w przypadkach gdy sprzedawca korzysta z ustawowego prawa do wyłączenia odstąpienia lub potrącenia kwoty zmniejszenia wartości zwracanego towaru.
PHU MAR-SAT
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika a czemu akurat upubliczniona będzie tylko ten jeden powód ? czy na koniec roku dostaniemy statystyki które Wy gromadzicie dzięki nam ?
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
z doświadczenia wiem, że Kupujący jak zobaczy tego typu teksty od allegro to nie anuluje komentarza bo będzie się bać, że robi coś źle
podobnie jest gdy w dyskusjach lub w korespondencji pytamy Kupujących po bełkocie tekstów allegro i moderatorów czy: składa reklamację lub odstępuje od umowy
i otrzymujemy z reguły odpowiedź - jesteście chamscy - ja zwracam towar bo allegro pozwala!
lub kupujący w dyskusji prosi o pomoc allegro
wg mojej teorii spiskowej dotyczącej allegro - wprowadzenie tej opcji to kolejny dupochron serwisu po konsultacjach z uokik - boją się odpowiedzialności i kar za swój mechanizm komentarzy
Po lekturze komunikatów i informacji płynące od tej w/w instytucji widzę, że tam ktoś się odkleił od rzeczywistości - konsument ma prawo do swojej niezależnej opinii, pisze zawsze rzetelnie prawdę, działa tylko i wyłącznie w interesie drugiego kupującego i itp,
a sprzedawca będzie próbował zawsze mataczyć, oszukiwać biednego konsumenta i dawać gratisy i gifty by usuwał opinie o bublach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 to jest bardzo proste. Kupujący decyduje się usunąć komentarz - z różnych powodów. Widzi, ze musi wybrać powód, jak twierdzi Allegro nie kliknie na chybił trafił tylko zacznie czytać. Dojdzie do punktu "sprzedawca dał mi rekompensatę". To sobie pomyśli - na cholerę mam usuwać z dobrej woli skoro mogę coś na tym zyskać. I cyk - wiadomość do sprzedawcy - proszę mi dać rekompensatę to usunę. Nie? To zostaje. Szach i mat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, to faktycznie nie szantaż - to czystej wody skur...syństwo!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ludzie nie wstrzymam..Allegro prowadzi się opiniami UOKiK;) A niezgodność regulaminu z prawem autorskim, kodeksem biznesu, zasadami równiej konkurencji itd. itp. etc. !!! Król ilości kar od UOKiK powołuje się na wspomniany przy bezsensownych zmianach dla zmian. A zmiany nie są może motywowane encyklikami lub prawem stanu IOWA;) Bardziej to wiarygodnie brzmi;)
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »