Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od 30 kwietnia pomimo codziennych zleceń kurier Allegro One po paczki przyjechał dopiero w połowie maja!!!! Mało tego, gdy poddałam się i sama noszę paczki wieczorem do zielonych paczkomatów gdy kurier nie przyjedzie w danym dniu, to te paczki leżą nawet po tygodniu zanim ktoś je raczy wyjąć i przesłać dalej. Jak już "pójdą dalej" to problemy są z dostarczeniem paczek do klientów!
Myślałam że to sytuacja przejściowa ale to trwa prawie 2 miesiące i to JA tłumaczę się przed wkur.. klientami i tracę klientów i kasę bo klienci po tygodniu lub dłużej rezygnują z czekania! Mało tego, mają pretensje że dodaję wysyłkę Allegro One przy swoich aukcjach skoro wiem że jest taka sytuacja, ale przecież ja jej nie mogę usunąć bo stracę SMARTA!
Zamiast zajmować się sprzedażą to zajmuję się odpisywaniem na spory, e-maile i smsy i odbieraniem telefonów od wkur... klientów. Dlaczego Allegro nie wyłączy AllegroOne z obowiazkowego warunku do SMARTA skoro NIE JESTEŚCIE W STANIE WYWIĄZAĆ SIĘ Z ODBIORU i dostawy paczek?!! Mieszkam w Krakowie gdzie jest masa zielonych paczkomatów, ale w którym nie nadam to paczki leżą i leżą, a kurier teraz czasami przyjedzie a czasami nie (chociaż ostatnio przyjeżdża prawie codziennie)
Jak można coś takiego robić? Paczki po które kurier nie przyjechał 10 czerwca nadałam w zielonym paczkomacie 10 czerwca po godzinie 17 i do teraz (15 czerwca) nie zostały wyjęte z zielonego paczkomatu!
Od wczoraj do każdego klienta który kupił z opcją wysyłki Allegro One wysyłam sms z informacją o sytuacji i proponuję anulowanie zamówienia i kupno ponownie z inną formą dostawy jeśli komuś zależy na szybkiej dostawie. To jedyne co mogę zrobić w tej sytuacji, a Allegro w każdym e-mailu mnie przeprasza że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca ale CO MI Z TEGO?
W poniedziałek zgłoszę sprawę do UOKIK-u, ale nie wiem czy jako "firma" przyjmą mi taki wniosek. Sama jako kupujący od dawna NIE wybieram tej opcji dostawy bo chyba tylko raz przyszło w terminie, a tak to zawsze po, mało tego, w takiej sytuacji gdy kurier paczki mi nie dostarczył to zaznaczał opcję że mnie w domu nie było! Mało tego, w tamtym roku jeden kurier zaznaczył że nie odebrał ode mnie paczek bo było po godzinie 19 i moja firma była zamknięta (był to nowy kurier i nie wiedział że działalność prowadzę u siebie w domu i nigdzie nie ma szyldu że prowadzę tutaj działalność, więc nawet tutaj nie pojechał).
Mam naprawdę dość i zastanawiam się nad skierowaniem sprawy na drogę sądową, chociaż zdaję sobie sprawę z tego że będzie trudno, ale w imię czego ja mam obrywać za niekompetencję Allegro? To nie jest sytuacja przejściowa która trwa od kilku dni tylko od prawie 2 miesięcy i prawdopodobnie jest tak w większości miast w Polsce bo widzę że jak już paczki ktoś ode mnie lub z zielonego paczkomatu odbierze to potem problem z dostarczeniem ich do odbiorcy lub zielonego paczkomatu.
Apeluję do allegro Jeśli nie jesteście w stanie zapewnić odbioru i dostawy to proszę o wyłączenie Allegro One z obowiązkowych dostaw dla utrzymania SMARTA!
Przykładowe paczki których kurier nie odebrał i nadałam sama w zielonym paczkomacie 10 czerwca a które do teraz nie zostały z niego wyjęte: A000PQYIQ6, A000PQYVX5, A000PTDLP0,
A tutaj przesyłka którą kurier o dziwo ode mnie odebrał: A000Q27JJ6 ale dostawa powinna być 13 czerwca a do teraz nie została dostarczona do klienta. Klientka 14 czerwca napisała do mnie tak: "wczoraj miała być doręczona paczka .Co się dzieje że jeszcze nie doszła. Ocena będzie niestety negatywna ,ponieważ bardzo mi na tym kremie zależało żeby był w czwartek."
Odpisałam jej że ja paczkę nadałam ale niestety nie mam wpływu na to że Allegro One ma opóźnienia (opisałam sytuację), a Pani mi na to: " Codziennie sprawdzam trasę przesyłki i oczywiście wiem że to nie jest Pani wina ,może trzeba zmienić kuriera bo w i poście nigdy nie miałam takich problemów"
Odpisałam jej że niestety ale allegro wymusza na sprzedawcy dodanie Allegro One bo to warunek SMARTA. Pani zrozumiała (ale nie mam pewności że nie dostanę negatywa), ale dzisiaj odstąpiła od umowy bo nie będzie dłużej czekać na paczkę.
Widzę że te sytuacje powtarzają się u innych bo był już w tym temacie wątek: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-one-dla-sprzedawc%C3%B3w/gdzie-jest-kurier-allegro-one/td-...
Apeluję do Allegro o odpięcie obowiązkowej wysyłki Allegro One dla utrzymania SMARTA do momentu aż będziecie w stanie obsłużyć te wysyłki! Chciałam oznaczyć moderatorów ale na tą chwilę się nie da, nie wiem dlaczego...
yhmmm
Ja powiem tak: nie bójcie się straty Smart. Ja nie dodałem tej metody dostawy, straciłem Smart i w sumie nie żałuję. Sprzedaż mam na podobnym poziomie (spadek może o 5%), a żyję spokojniej. Przy okazji zniknął problem zwrotów towaru, dodanego do koszyka tylko dla darmowej dostawy.
@ogryz7 U mnie niestety 90% to wysyłki SMART, więc nie chcę z tego rezygnować 😞
@Pszczola2013 U mnie też tak było - 80-90% wysyłek było Smartowych, ale nie ugiąłem się 🙂
Robię podobnie ,oferty ze smartem to już historia .Spadek sprzedaży na portalu jest widoczny ale to raczej nie z powodu braku smarta . Wystawiamy też z darmową wysyłką ale jest sezon letni i nasz asortyment jest na tę chwilę mniej potrzebny. Wiele aukcji przenosimy obecnie gdzie indziej ze względu na plany allegro co do zmian form sprzedaży w antykach i kolekcjach ,które mają wymuszać na sprzedawcach łączenia wszystkich pojedynczych pozycji z katalogiem i jeszcze do każdej wykupywanie kodu EAN. Smart był kiedyś dobrą opcją tak dla sprzedawcy jak i kupującego ale "udoskonalenia" zepsuły całą harmonię dobrego i wygodnego handlu.
@kolekcjoner608 Niestety i mnie nie wchodzi w grę rezygnacja ze SMARTA, gdyż 90% paczek to SMART. Gdybym sprzedawała rzeczy za setki złotych to pewnie dla kupującego dopłacić za przesyłkę to nie robi różnicy, ale u mnie najwięcej zamówień mam w przedziale 45-100 i w SMARCIE. Sama jak kupuję coś taniego to kupuję tylko w SMARCIE.
@Pszczola2013 Zamówienia zostały wykluczone. 🙂
@ogryz7 nie w każdej branży się to sprawdza, testowałem jak był ostateczny termin i wygaszali mi smarka, przez dwa tygodnie dla testów miałem i było tylko klika zakupów, w momencie gdy dodałem łona w jeden wieczór miałem więcej zamówień niż przez dwa tygodnie 😞
@Pszczola2013 przepraszamy za te sytuacje. Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem w sprawie nieodebranych przesyłek z Automatu. Za pomocą tego formularza możesz złożyć reklamację.
@Allegro_One Ja już naprawdę nie wierzę że coś odniesie skutek, skoro od 30 kwietnia ta sytuacja trwa i to nie tylko w Krakowie ale jak już paczki są odebrane to niejednokrotnie problem jest z dostarczeniem więc to jest sytuacja w całej Polsce. Ja dzisiaj zmieniłam swoje cenniki i zamiast Allegro One z odbiorem przez kuriera Allegro, wybrałam Allegro One (Allegro Standard) z odbiorem przez kurierów UPS lub DPD, wolę zapłacić za podjazd i wiedzieć że paczki będą odebrane niż tracić czas na tłumaczenia się klientom. U mnie na szczęście Allegro One to jakieś 5% wysyłek, DPD też jakieś 5%, 90% to InPost i InPost nigdy mnie nie zawiódł i mam kontakt do tych kurierów albo nawet do oddziału, a niestety do Oddziału Allegro One w Krakowie nikt mi nie chciał podać numeru telefonu (ani na infolinii Allegro ani przez kontakt email czy czat). Zraziłam się bardzo do Allegro One bo nawet jako kupujący prawie zawsze był jakiś problem z dostawą i już wolę zapłacić więcej jak coś jest bez SMART niż czekać nie wiadomo jak długo na dostawę a potem np. dostać sms że nie było mnie w domu. Ręce opadają.
Jak inpost z jakiś powodów przestał by obsługiwać allegro to wszystko się zawali. To jest najporządniejszy przewoźnik. Od 4 lat nie zgubili ani 1 paczki, nie doliczają żadnych ukrytych kosztów.
@krejzole tak z tym gloryfikowaniem inpost to nie przesadzajmy. Wiele postów było na temat doliczania przez nich opłat za zmianę wielkości skrytki, tylko, że na to nie ma wpływu sprzedawca, a kurier. Czyli wkłada małą paczkę do dużej skrytki i dostajesz dopłatę za zmianę gabarytu. Nie ma firmy kurierskiej, która nie robi przewałów, z tym trzeba się pogodzić niestety.
@mikeza Ja 90-95% paczek mam InPost i chyba tylko 2 razy naliczyli mi za przekroczenie gabarytu ale się odwołałam i zwrócili mi kasę.
Z DPD mam bardzo mało paczek a i tak naliczają nieprawdę. Ostatnio wysłałam 2 szampony każdy po 500ml więc z opakowaniem ważyły max 1,5 kg a oni mi naliczyli przekroczenie gabarytu 26,5 kg! Jaki szampon waży ponad 13 kilo? Odwołałam się przez allegro bo nadaję z "wysyłam z Allegro" i czekam na odpowiedź.
Je jednak od około 2 lat po zleceniu odbioru mam zapisane wszystkie etykiety w pdf. i jestem im w stanie udowodnić że ja wygenerowałam etykietę np. A i w tej A się zmieści dany produkt bo dokładnie taki sam wysyłałam i wchodził w A.
Miałam natomiast odwrotną sytuację że wysyłałam organizer plastikowy o gabarycie B i taką miałam etykietę, a kurier włożył do A na siłę i go złamał. W InPost stwierdzili że to moja wina bo zaznaczyłam gabaryt A (bo w managerze InPost zmieniło się na A bo zmianie przez kuriera), a ja im udowodniłam że zaznaczyłam B bo miałam etykietę zapisaną i zwrócili za przesyłkę + produkt. Zapisanie etykiet zajmuje mi kilka sekund a jak widać może się przydać.
@Pszczola2013 DPD to mega złodziejska firma, oszustwa na wadze i gabarycie to norma. Nie licz, że reklamacja będzie uznana, ja ostatnio dostałem dopłatę do paczki, która miała rozmiar 250x150x80mm i według DPD ważyła ponad 25kg, a w środku był wkład lusterka o wadze 300g. dwie reklamacje niestety odrzucone, allegro ma to również głęboko gdzieś.
@mikeza Jak dotąd każdą reklamację udało mi się wygrać, chociaż były przeważnie odrzucane. Jeśli mam dokładnie 2 takie same zamówienia (a tak bywa) to przedstawiam im scrin z zamówień i zaznaczam ze skoro dokładnie takie samo zamówienie do jednego klienta wchodziło w gabaryt A i miała wage do 2kg. to to drugie identyczne nie może byc nagle przekroczone o kilkadziesiąt kilo. Na razie co do szamponów ważących ponad 13 kg za sztukę nie dostałam odpowiedzi do odwołania, ale napisałam ze jesli nie uznają to teraz każdą paczkę nawet ważącą niewiele więcej niż koperta bębelkowa bedę oznaczała na max możliwe wymiary i wagę jaka tylko jest mozliwa aby mieściła sie w gabarycie, wtedy to dopiero będą mili problem jak zaznaczę że mam dużą paczkę ok 25 kg a w rzeczywistości będzie to koperta bąbelkowa A.
@Allegro_One Złożyłam reklamację poprzez podany link, ale niestety tam można podać tylko 1 numer, a ja mam przesyłek do reklamacji 43 więc cały dzień bym musiała składać reklamację, więc wpisałam te numery w uzasadnieniu. Chciałabym także żeby te przesyłki zostały wkluczone z jakości sprzedaży ponieważ ja w 100% wywiązałam się z przygotowania paczek. Proszę i wiadomość gdzie mam napisać o ich wykluczenie, ewentulanie jesli tutaj mogę to podaję te numery:
A000PQYIQ6, A000PQYVX5, A000PTDLP0, A000LXXTV0, A000M223M5, A000M223O1, A000M223L7, A000M223N3, A000M2L2V6, A000M3E6F8, A000M5DZJ1, A000M5DZL7, A000M5DZI3, A000M5DZK9, A000M6G3T1, A000M9LJE1, A000MDT8I0, A000MK8YE2, A000MMJ725, A000MO0AJ4, A000MV3TR2, A000MV3TV4, A000MV3U65, A000MV7DK2, A000N0NX12, A000N0NX20, A000N0OAO1, A000N471X6, A000NA3NN8, A000NDVQA2, A000NYM7H5, A000O6V1V8, A000ODLOY6, A000OGD395, A000P2QDJ4, A000P2QDK2, A000P2QDL0, A000P78LM1, A000PG80Y2, A000Q27JJ6, A000Q6HR98, A000Q6HRB0, A000Q96FA8
@Pszczola2013 W sprawie wykluczenia zamówień z jakości możesz napisać przez ten formularz. Ja też mogę zlecić wykluczenie, ale potrzebuję numerów zamówień. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z formularza, tam również przekaż, proszę, numery zamówień.
Nie mam siły znowu od początku opisywać wszystko w formularzu więc wkleję tutaj. Szkoda że wcześniej nikt nie napisała że muszę podać numery zamówień a nie przesyłek bo spisanie tego wszystkiego to naprawdę strata czasu którego nie mam.
Podaję numery zamówień, ale najbardziej zależy mi by 3 paczki które nadałam w zielonym paczkomacie w poniedziałek - 6 dni temu zostały w końcu z niego wyjęte, chociaż nie wiem czy odbiorcy je odbiorą po takim czasie.
Numery zamówień do wykluczenia z jakości sprzedaży:
151b2680-063c-11ef-b3ea-5d749c5dd7bf
5573a1b1-07d3-11ef-b244-8fcab1eca631
1964a5d0-0796-11ef-a8dd-17a19ab3d084
04c08020-06d5-11ef-8b1e-8debf0ff9f70
c2e7b5b3-072e-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
463ff021-0861-11ef-a749-4b42863a0221
6f237070-0889-11ef-9907-778b3b113e5c
38f57345-09e7-11ef-a8dd-17a19ab3d084
f5a70130-096e-11ef-b244-8fcab1eca631
d652bac1-0a42-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
54580210-0a50-11ef-92c0-df377cb67ec4
7589e001-0b1a-11ef-a57f-a76e5a58ef13
9d060651-0b7d-11ef-b244-8fcab1eca631
4d1da4f0-0bd6-11ef-b7bc-a39a088700ef
d48e6950-0d12-11ef-8872-992b9f57bacb
99b6dbc0-0d74-11ef-afa9-77334e2edb7d
adfae440-0e2e-11ef-986a-f727e74195a7
ed468140-0e2e-11ef-b810-a185eb4b8a71
d4b7288c-0e3a-11ef-bec6-8dfb51bedcc0
9c01e990-0fab-11ef-963b-4fcee57bf2db
f5a08910-1033-11ef-9521-fbdc4e8eb661
e5955560-0fd3-11ef-b05d-0d0d6972743c
dad54fd0-109c-11ef-9cfe-ff0f4e88307e
c2646fc0-1151-11ef-bf4b-337ca8e1fd9b
d90f9d22-121f-11ef-93ef-695e9e30761c
79185f50-12ac-11ef-b805-bda288a7cad2
8640fe00-1755-11ef-bb84-ef09b1a2a451
910208b0-1873-11ef-9e1e-01132b31c733
7bce8804-19e6-11ef-aaaf-5f5efc70a476
2eba8570-1fa7-11ef-bbff-d3416c24ea52
72ff3222-2142-11ef-82ab-8f079a409d63
0f6fee40-20c3-11ef-808f-b591c24709ce
1d063803-21ec-11ef-b0ec-b508cf3afcf3
5a269040-234f-11ef-b660-d9a48db5f6c7
883227f1-26b1-11ef-9418-d3d417be3276
43ef3dc0-267b-11ef-b3e5-570e5ff1fb0c
17a13bd0-270f-11ef-99df-795df3d28101
607f1790-2819-11ef-ab70-cb4493390667
@Pszczola2013 Dziękuję Ci bardzo. Skierowałam prośbę o wykluczenie zamówień z jakości. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.