Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dzisiaj kupujący muszą podać powód, dla którego zdecydują się usunąć wcześniej wystawioną sprzedającemu ocenę.
Zanim wybiorą opcję “Usuń ocenę” będą musieli wskazać jeden z 6 powodów:
Jak dotychczas mogą ocenić transakcję w ciągu 90 dni od daty zakupu. W tym samym czasie możliwa jest również edycja lub usunięcie oceny.
Oceny, które kupujący usunął zaznaczając powód “sprzedawca przyznał rekompensatę”, uwzględnimy w liczniku usuniętych ocen. Przy liczbie takich ocen zaznaczamy, że zostały usunięte po przyznaniu rekompensaty.
Znaczy teraz będziecie dokładniej informować klientów, u których sprzedawców łatwo coś wyłudzą??? To już przypadkiem pod współudział nie podchodzi? Zamiast walczyć z problemem to jak zwykle go pogłębiacie.
a jak będziecie weryfikować, że rzeczywiście sprzedawca przyznał rekompensatę, a nie, że kupującemu się tak zaznaczyło? wszyscy wiemy, że te powody to będzie taka sama loteria jak przyczyna zwrotu.
@Health___Beauty nie będziemy weryfikować, dlaczego kupujący zaznaczył taki czy inny powód zmiany oceny.
@la_nika Jakoś mnie to nie dziwi 😅
@la_nika Żeby byla jasność: będziecie wyróżniać ilość ocen usuniętych z powodu rekompensaty nie weryfikując w żaden sposób czy taka rekompensata była czy kupującemu po prostu się tak kliknęło? Czemu ma to służyć?
Trochę w złym kierunku to idzie, bo przyznawanie pkt może trącić "korupcją".🤔
Czyli teraz będzie trudniej usunąć zmienić ocenę
@la_nika A czy nie można wprowadzić zmian które są potrzebne i o których tu się tyle pisze tylko "poprawiać " coś co i tak jest mało przydatne .
@la_nika czy Wy nie macie tam ciekawszych i bardziej przydatnych rzeczy do roboty ? możesz mi logicznie wytłumaczyć co to ma na celu i po co Wam taka informacja ? taki sam gniot jak podawanie powodu w przypadku "odstąpienia bez podania przyczyny" 😞
I czemu do tej pory kupujący może zaniżać ocenę bez podania uzasadnienia .
@kostas11 kompletnie nie rozumiem po co allegro tutaj coś zmienia w ten sposób
@pinsplash @Health___Beauty @kolekcjoner608 @kostas11 @RED zastanowiliście się nad sensem i dalej idącymi skutkami tej zmiany ? co jej autor miał na myśli tworząc i upubliczniając ją ? Wczoraj napisałem co o tym myślę ,ale wpis został usunięty .... @la_nika na pewno nie za grzejstołka bo wielokrotnie używałem tu tego zwrotu i w dalszym ciągu wpisy istnieją .
@mdrogeria @AnnaG-Antyki podsumowała to najlepiej. Teraz te wszystkie karyny z forów opisanych jakiś czas temu przez Wyborczą będą miały ułatwione zadanie dorabiania do 500+.
Też dziwi mnie co na celu ma przepytywanie kupującego o powód zmiany!
@la_nika Brakuje jeszcze innych powodów:
- bo zupa była za słona;
- bo tak;
- mama mi kazała;
- musiałem zmienić bo żona powiedziała, że mi nie da (jechać na ryby) jak nie zmienię;
W kategorii korpo**piiip**u przebijacie najgłupsze swoje pomysły a walidacji formularzy dalej nie ma i kupujący wpisywać mogą bzdurne numery telefoniczne. Sortowania po ilości odwiedzin ofert też nie ma. Wielu potrzebnych rzeczy nie ma ale takie głupoty to z chęcią generujecie.
@kostas11 @kolekcjoner608 @RED @atechnik_sklep Dlaczego? Bo jest zepsół ( oraz jego szefostwo) który za to ulepszenie wziął pieniądze. A potem będzie - nie naprawiliśmy komentarzy, allegro lokalnie, allegro one i tysięcy innych innych rzeczy bo pracowaliśmy nad zmianą nazwy "Obserwowane" na "Ulubione" - to był absolutny priorytet o który prosiły miliony.
Jaką wartość informacyjną ma dla was podanie powodu?
jaki wniosek z niej wyciągniecie?
ja wiem. Idziemy w kierunku Dalszego punktowania zachowań sprzedających
A dlaczego nie ma "sprzedawca straszył sądem"? 😉
Zmiana została wprowadzona, ponieważ dzięki niej dostosowujemy się do sugestii UOKiK. Oprócz tego zmiana pozwala nam na analizę powodów, które wybierają kupujący i opracowanie na tej podstawie wniosków.
@la_nika Dlaczego wśród tych powodów będziecie wyróżniać ten i rekompensacie? Nie mając żadnych dowodów że ta rekompensata naprawdę była. Nie wierzę że nie macie świadomości że powody zwrotów są zaznaczane na chybił trafił. Tu będzie tak samo. Powiedz mi jakie wnioski Allegro wyciągnęłoby z takiej sytuacji - pani kupuje krem w piątek o 13.30, odbiera go z paczkomatu w sobotę o 9.00 po czym zgłasza zwrot z powodu „nie dotarł na czas”. Może wszyscy kupujący powinni wiedzieć że ten sprzedawca nie wysyła na czas?