Kupujący otrzymał zwrot, dlaczego moje konto jest wciąż zablokowane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, kupujący rozpoczął dyskusje. Zablokował nam w ten sposób sprzedaż. Kupujący domagał się rekompensaty za niby uszkodzony towar, i ja otrzymał. Dyskusja się zakończyła automatycznie ale konto mamy dalej zablokowane. Co w tym przypadku mamy zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MARWIS_97 Ty wypłaciłeś rekompensatę czy allegro ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rekompensata poszła z naszego konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ coś tu nie gra !!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria jak w większości, zaraz pojawią się wielkie Siostry mające wgląd w tajne dokumenty i wyjdzie prawda 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prowadzić korespondencję z działem bezpieczeństwa i musisz sprawę wyjaśnić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MARWIS_97 rekompensaty za niby uszkodzony towar, i ja otrzymał
Wypłaciłeś kasę za niby uszkodzenie, czemu nie poprosiłeś o odesłanie na reklamację ?
Zapewne jest to jedna z wielu dyskusji i problemów z kupującymi i dostałeś bana puki nie poprawisz obsługi posprzedażowej 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 jedyne co mi przychodzi do głowy to nieterminowa odpowiedź w dyskusji lub jej brak , chyba ,że autor wątku o CZYMŚ istotnym nie napisał .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dyskusja była, co więcej w piątek chyba był 30 dzień jej i się zakończyła. Klientowi po przez telefon i w dyskusji proponowaliśmy zwrot towaru i że oddamy kasę... Odpowiedź jego była że jeśli przyślemy swojego kuriera, to owszem odda go. Wyszedł z propozycją rekompensaty 150 zł, z naszej strony była propozycja rekompensata 100 zł i na nią przystał... Przelew ma zrobiony, wysłana poprawiona fakturę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MARWIS_97 zaczekaj na moderatorów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MARWIS_97 Dział bezpieczeństwa poinformował Cię w sprawach o numerze 27766228 oraz o nr 27737529 o powodach blokady. Wątpliwości budzą wskaźniki jakościowe dotyczące terminowych odpowiedzi na pytania oraz dykusje ze strony Kupujących.
Decyzję w sprawie zdjęcia blokady może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, dlatego odpisz proszę na wiadomość e-mail w prowadzonej korespondencji.
Moderatorka