Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Wczoraj rano o 9:54 nadałem paczkę AD00KVT3A2 zamówienie: 152deac0-4689-11f0-8969-113cab573ce5.
Kurier DHL nie odebrał paczki i oczywiście nadal leży w automacie. Klient zamówił specjalnie towar rano, bo bardzo mu zależało aby go dzisiaj otrzymać co oczywiście się nie wydarzy. Bardzo proszę o pilną interwencję oraz wykluczenie zamówienia ze statystyk.
Pozdrawiam.
@Pokelando przepraszam za niedogodności. Zgłosiłam interwencję do oddziału, z prośbą o odbiór paczki. Zamówienia nie możemy wykluczyć, ponieważ nie zostało ono jeszcze uwzględnione w jakości Twojej sprzedaży.
@Sa_nova czy to są te ,, pozytywne wrażenia ,, które serwujecie odbiorcom przesyłek ?
Nie tylko odbiorcom, ale i nadawcom. Każda paczka wybrana przez klienta z dostawą DHL to dla mnie stres, czy może kurier łaskawca tym razem odbierze zamówienie czy jednak (znowu) nie i trzeba będzie świecić oczami. Wolę inne rodzaje adrenaliny.
@Sa_nova Paczka drugi dzień przeleżała w automacie - kurier znowu nie raczył jej zabrać. Jak mam to wytłumaczyć dla klienta?
@Pokelando bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Po raz kolejny poprosiłam przewoźnika o interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję za pomoc, wygląda na to że kurier w końcu zabrał paczkę z automatu.