anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam straszny problem z kientem za paragon ktory wyrzucił

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów, ponieważ allegro ma na mnie wy... na allegro jestem co prawda bardzo długo ale sadziłem ze nic mnie nie zaskoczy, mam problem z kupującym , jak zawsze wszelkie dowody fiskalne zakupu załączamy zszywaczem z listem przewozowy, aby sie nie zgubiły, wiadomo iz jeżeli sprzedaż na fvat nie ma problemu z dosłaniem kopi, ale mam ewidentna klientkę która wyrzuciła paragon, jedyna kopia fiskalna, i mam taką jazdę z allegro jak bym zamach szykował.

Rozmowa meilowa trwała 10 dni bardzo ciężka, mam charakter taki ze święta zrypane, od po świtach jazda w dyskusji allegro, allegro grozi nam blokadą konta, nie mam pojęcia za co, raczej nie maja takich uprawnień, ponieważ sprawami fiskalnymi zajmują sie odpowiednie urzędy, czy mógł bym prosić o jakieś sugestie, może któryś z kolegów/koleżanek miał podobna sytuacje, klient twierdzi iż potwierdzenie płatności, karta kredytowa itd to nie dowody, nasz adwokat wypowiada sie w sprawie a allegro swoje, naprawdę tak błaha sprawa mnie chyba przerosła, dziękuje za zrozumienie nadmienię iz nie zamierzam ponownie nabijać na kase paragonu, ponieważ sytuacje uważam za niesprawiedliwą , pozdrawiam, aurora-szczecin

oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

A mogę prosić poradę gdzie taka skargę zrobić, ponieważ w swojej historii nie miałem takiej potrzeby ani chęci tego robić, dziekuje za pomoc.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Aurora-Szczecin  napisał(a):

A mogę prosić poradę gdzie taka skargę zrobić, ponieważ w swojej historii nie miałem takiej potrzeby ani chęci tego robić, dziekuje za pomoc.


@Aurora-Szczecin reklamację /skargę możesz złożyć poprzez kontakt (pisemnie lepiej niż telefonicznie bo przytrafiają się przekłamania)

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Odpowiedz allegro po 3 tygodniach:

@u......... dowodem zakupu może być, między innymi, potwierdzenie transakcji z konta bankowego, kopia powiadomienia e-mail o zrobionym zakupie lub płatności itp. Proszę się nie martwić, jeśli będzie chciał Pan złożyć np. reklamację będzie to możliwe.

 

Generalnie każda nasz informacja tej samej treści jest ignorowania, przekazuje celem informacyjnym osób którym może sie to przydać w przyszłości, aczkolwiek zakładam iż klientka napisze ponownie to samo, przekaże to Państwu celem informacyjnym, dziękuje co nie którym za podzielenie sie wiedzą, pozdrawiam, aurora

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Gdzie wcześniejszej twierdzili iż powiadomienie email oraz potwierdzenie płatności to nie jest dowód zakupu, najbogatsza firma w kraju zatrudnia chyba pracowników za najniższa krajową celem kopij wklej nie myśl.

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@Aurora-Szczecin Z kasy online możesz wydrukować kopię paragonu, która jest w pamięci chronionej.Powyżej wkleiłem link jak to zrobić w kasie Novitus.W innych podejrzewam jest podobnie lub poszukaj w necie.

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Ok, sprawdzę, chodzi o fakt tego iz raz mnie proszą o dowód zakupu raz o paragon, poprosiłem o jasne sformułowanie tego co allegro wymaga ponieważ albo chcemy dowód sprzedaż albo uparcie tkwimy przy paragonie., aczkolwiek bardzo dziękuje 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Przecież doskonale wiesz, że cała sprawa rozchodzi się o paragon... Ciężko się z Tobą musi pracować.

oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

Przepraszam, jest napisane ....ALE nie kumam po prostu !!

Był paragon wysłany ? Był z tego co Pan pisze ...

Zgubił klient ?? To JEGO problem i koniec !! Ja w przypadku zgubienia faktury miałbym obiekcje upominać się o kopię, a to chyba można ...bo by mi bylo głupio, ze moja wina ...a o paragon ????

Nie ROZUMIEM !!!

Niech Unia i nasz ustawodawca daje kolejne przywileje kupującym ...to za chwilę krew się poleje !!

A gdzie OCHRONA sprzedających !! ?? ☹️

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Tak klient zagubił/wyrzucił bez różnica jak zwał, zdarza sie każdemu, ja naprawdę to rozumiem, nie ma żadnych roszczeń reklamacyjno/zwrotowy/niezgodnościowych, rozmowa ciągnie się 3 tydzień, rozumiem ze nie każdy tak podchodzi, ale ja nie za bardzo popieram niesprawiedliwe podejście, allegro raz pisze ze proszę o przedstawienie dowodu zakupu, co zostaje uczynione, po czym twierdzi iz potwierdzenie z Panelu allegro nie jest dowodem zakup, co oczywiście  świetle czysto prawny obowiązującym w naszym kraju jest wprowadzaniem w błąd (screeny do wglądu), po czym, twierdzi ze ten sam screen jest dowodem zakupu i tak w kółko, a problem jest tak o kawałek termiczny papieru. Oczywiscie o negatywnej opinii, oczernianiu w internecie nie wspomnę ponieważ osobny watek musiał bym zakładać, mam nadzieje ze rozwiązanie tej sprawy pomoże innym na przyszłości jeżeli podobna sytuacja będzie miała miejsce. Pozdrawiam, aurora

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po co się tak ciskasz, wyślij duplikat i niech się od... albo walcz o odblokowanie konta.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Może moderatorzy dadzą do zweryfikowania ekspertom sprawę i się wypowiedzą,
Wygląda że ktoś z pracowników allegro bezpodstawnie chce nałożyć blokadę

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

A gdzie można o to poprosić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odniosą się że należy prowadzić dalej dyskusję i tam wszystko się wyjaśni, są już wezwani >jak będą chcieli coś napisać to napiszą. Ale zapamiętaj jak Ci zablokują konto to nikt Ci tu nie pomoże a z pewności ten co tak krzyczy to wcale.

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Tu nikt nie krzyczy, ja zadałem proste pytanie na które nie mam odpowiedzi, jedynie cały czas wklejana taka sama odpowiedz okolo 7 razy, nic więcej , na zasadzie kopiuj wklej. kompetentne osoby napiszą o co chodzi, bot pisze jak pisze

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Aurora-Szczecin 

poczekaj na moderatorów, jest sylwester więc trochę to może potrwać

złóż oficjalna reklamację na prowadzenie dyskusji,


tu możesz jednocześnie wrzucić zrzuty ekranu z odpowiedziami konsultantów (ukryj dane wrażliwe/ nazwiska itp by się nie przyczepili)

Pracownicy allegro notorycznie wprowadzają w błąd a przepychanki z nim nie mają większego sensu (jeśli ktoś z nich popełnił błąd to i tak standardowo robią kopij wklej poprzedniej informacji)

Reklamacja i upublicznieni często są najsensowniejszymi, najefektywniejszymi rozwiązaniami (kolejnym są skargi do stosownych urzędów doraźnie to nie pomoże ale jak widać m.in po ostatniej decyzji UOKIK w dłuższej perspektywie przynosi pewne efekty)

Tu masz ostanie przykłady gdy pracownicy allgro wprowadzali błąd i upublicznienie doprowadziło do zmiany decyzji

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-bezpodstawnie-obci%C4%85%C5%BCy%C5...  tu usunięto naliczone bezpodstawnie koszty wypłaconej rekompensaty z allegro protect

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dlaczego-allegro-wymusza-na-sprzedawcach-s...  tu allegro przyznał ze konsultanci wprowadzają w błąd swoimi komunikatami i również na bazie tego zmieniono decyzję konsultantów z allegro protect (sytuacja była analogiczna  jak u Ciebie @Aurora-Szczecin odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej wielokrotnie powtarzane i przytaczanie zapisów które nie miały zastosowania)

Daj moderatorom trochę czasu, możesz też jeszcze ich wywołać. Powodzenia

oznacz moderatorów

Aurora-Szczecin
#8 Zapaleniec#

Odpowiedz klienta: Ja chcę paragon jaki mi się należy i jaki powinien był być wystawiony a nie potwierdzenie. Sprzedawca ma OBOWIĄZEK wystawić paragon i przekazać go kupującemu a ja go nie otrzymałem. Jeśli był wystawiony może być też dokument elektroniczny na maila albo dołączony tu do dyskusji. Może być kopia paragonu z drukarki fiskalnej jeśli nie ma oryginału bo sprzedawca go zgubił ale chcę uzyskać paragon jaki mi przysługuje i należy. Nie mam zamiaru się też tłumaczyć po co mi jest on potrzebny bo to nieistotne poprostu mam go dostać.

 

 

Mili Państwo jak widać problem nie jest nasze podejście co niektórzy sugerują, lub brak czegokolwiek, problem jest ponieważ jest, wniosłem skarge do allegro wraz z prośba o natychmiastowe zakończenie dyskusji, oraz informacje na temat części regulaminu allegro odpowiadającej za możliwości w ingerencje części fiskalnej firmy zewnętrznej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Aurora-Szczecin sprawa jest już konsultowana, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail o numerze 30059572. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Aurora-Szczecin wywołałem moderatorów teoretycznie powinni zareagować ..ale wiadomo jak to jest z allegro 😞
dajmy im trochę czasu

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

klient nie ma obowiązku dostarczyć zwracany towar z paragonem, klient może np. poinformować, że chce zwrócić towar przez Allegro i już jest zweryfikowany, wyśle ci potwierdzenie zakupu przez Allegro i to wystarcza, paragon w formie wydruku nie jest obowiązkowy.

oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

I to jest błąd, bo to uczy ludzi by nie pilnować paragonu, bo skoro niepotrzebny !!!

Jak się ludziom da za dużo wygody, to niektórzy tak z tego zaczynają nadniernie korzystać, że strach !!

oznacz moderatorów