
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do bani z taką nowością, od wczoraj nie mogę wysłać mini przesyłek, panie na poczcie dostają komunikat "brak umowy".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dawno nic tu nie pisałem, bo i poco? Ale ten numer z Mini Paczką jest powalający.
Kompletne lekceważenie wszystkich, kupujących i sprzedawców.
Wprowadza się produkt, który wiadomo że zastąpi droższy o 50% i o dłuższym czasie doręczenia przejmując całkowicie jego obsługę w systemie Poczty Polskiej. Wiadomo więc jaka będzie ilość do obsłużenia.
I co? Przy pierwszej aktualizacji po dwóch tygodniach system pada. Nie działa już trzeci dzień, a Mini Paczki leżą w urzędach pocztowych.
Oczywiście brak jakiejkolwiek informacji dla ludzi, którzy zapłacili Allegro za usługę nie wykonaną.
O słowie "przepraszamy" nie ma co wspominać. Nie chodzi ono w parze z Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę nadać przesyłki mini przesyłka allegro. Etykieta została wygenerowana przez "nadaj przesyłkę", zaniesiona do placówki pocztowej. Otrzymałam informację o braku umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To już kolejny wątek o takim problemie: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wajamo2 To nie jest błąd po naszej stronie - etykieta została wygenerowana poprawnie. Poczta Polska wie o problemie i pracuje nad rozwiązaniem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy problem został rozwiązany?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Byłam na poczcie i na poczcie niestety mówią że to wina po stronie Allegro i że działacie podobno w tej sprawie. Jak dla mnie nie ważne czyja to wina, ważnie aby problem został rozwiązany jak najszybciej. Byłam na poczcie dziś juz dwa razy, nie mam czasu aby co godzinę biec na pocztę i sprawdzać czy już uda mi się wysłać paczki. Czy wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany? Czy poinformujecie kupujących którzy czekają na wysłanie przesyłek że problem nie leży po stronie sprzedawcy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałam informację z placówki pocztowej, że przesyłka została nadana. Nie wiem jak rozwiązano problem, ale ruszyła w drogę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Problem powrócił. W sobotę poczta miała aktualizacje a dziś znowu nie mogłem wysłać żadnej i z ponad 20 przesyłek z weekendu. Powód ten sam- brak umowy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacja z 13.45 19.09.2023 Poczta Polska ma problem i na chwile obecną nie wiedzą kiedy usuną tą awarię - świetny start a klienci czekają już od wczoraj na nadanie. Allegro oczywiście pomaga jak może tylko jak widać mało może 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze, że tej opcji nie mamy włączonej 😄
Tak myślałem, że ta cała Mini Przesyłka to jeden wielki grzyb.
Transport za 3,99 nie może być dobrym transportem 🙂
I cyk, każdemu poleci Super Sprzedawca. No chyba, że Allegro się ugnie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@rozik2 miałem przez tydzień to cudo i cieszyło się duuuużym zainteresowaniem, ale na szczeście w porę wyłączyłem, tuż po tym jak klieci przyzwyczajeni do wysokiej jakości inpost, oczekiwali za 3,99 tego samego od Poczty Polskiej. Teraz muszę monitrować każdą paczkę pisać do klientów i całować paluszki. Strata czasu, szkoda bo to atrakcyjna cenowo usługa i potrzebna, ale ludzie nie dorośli, mogła by nadal być pod warunkiem, że klient nie mógł by otworzyć dyskusji prze 2 tygodnie od jej nadania, a Allegro podawałoby realny czas dostawy, a nie życzeniowy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
właśnie wracam z poczty i nadal nie działa, kiedy problem zostanie realnie rozwiązany ?
jakiś oficjalny komunikat by się przydał aby ludzie wiedzieli co się dzieje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący w niegrzeczny sposób straszy mnie negatywem. Mam nadzieję, że w takim przypadku, kiedy brak wysyłki nie jest moją winą, Allegro usunie negatywną ocenę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety Allegro niczego nie usunie, ale podobny falstart był z obowiązkowym w sierpniu Allegro One do Smarta, czyżby zależało im aby sprzedających ubywało? hmmm
Dzisiaj pracownica na Poczcie miała pewne przemyślenia, że nie dość, że jak za darmo to jeszcze po du... się oberwie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie, u Nas też zaczynają się wiadomości... Szanowni Państwo - @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dlaczego temat został oznaczony jako rozwiązany? jak u większości osób paczki jednak nie wyszły, czy kupujący zostaną zostaną oficjalnie poinformowani wiadomościami od Allegro że te opóźnienia nie wynikły z błędu sprzedawców? My sobie możemy pisać, ale kupujący nie zawsze uwierzą w Nasze szczere intencje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Przesyłki dalej nie wychodzą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chwilę temu otrzymałem odpowiedź z poczty, paczki wreszcie przeszły i u Nas...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MrKejs Na szczęście problem już został wyeliminowany i możecie nadawać przesyłki w urzędach pocztowych. Zamieściliśmy odpowiednią informację w aktualnościach.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie został wyeliminowany. Dzisiaj dwie przesyłki udało się nadać a jednej nie znajduję w systemie na poczcie. Wygenerowałem kolejną etykietę i dalej Pani na poczcie otrzymuje informację o tym, że nie ma przesyłki o takim numerze:
00659007730520172712
00659007730521284896

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ppmnalewajko Dziękuję za zgłoszenie. Przekazałam informacje do zespołu, który zajmuje się tą kwestią. Dam znać, jak tylko się czegoś dowiem.
Moderatorka