Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W piątek zostało zablokowane konto i od razu napisałem maila w celu wyjaśnienia i co muszę ewentualnie zrobić, żeby to konto odblokować. Do teraz nie mam odpowiedzi a każdy dzień zwłoki to są straty z powodu braku sprzedaży. Czy można jakoś przyspieszyć odpowiedź?
@gmw-pl widzę, że dziś po 9 otrzymałeś informację zwrotną w zgłoszeniu nr 49531351 w temacie blokady.
Tak, dostałem odpowiedź od konsultanta z którym pisałem na czacie ale ta odpowiedź to tylko, że prośba została przesłana do odpowiedniego działu.
A nie wyjaśnienie sytuacji.
@gmw-pl rozumiem, sprawa została przekazana do zespołu zajmującego się blokadami. Nadałem sprawie priorytet - odpowiedź otrzymasz w wyżej wymienionym zgłoszeniu.
dziekuję