
gmw-pl
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2025
09:59
W piątek zostało zablokowane konto i od razu napisałem maila w celu wyjaśnienia i co muszę ewentualnie zrobić, żeby to konto odblokować. Do teraz nie mam odpowiedzi a każdy dzień zwłoki to są straty z powodu braku sprzedaży. Czy można jakoś przyspieszyć odpowiedź?
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2025
10:00
@gmw-pl widzę, że dziś po 9 otrzymałeś informację zwrotną w zgłoszeniu nr 49531351 w temacie blokady.
Grzegorz
Moderator
Moderator
oznacz moderatorów

gmw-pl
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2025
10:03
Tak, dostałem odpowiedź od konsultanta z którym pisałem na czacie ale ta odpowiedź to tylko, że prośba została przesłana do odpowiedniego działu.
A nie wyjaśnienie sytuacji.
oznacz moderatorów

Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2025
10:05
@gmw-pl rozumiem, sprawa została przekazana do zespołu zajmującego się blokadami. Nadałem sprawie priorytet - odpowiedź otrzymasz w wyżej wymienionym zgłoszeniu.
Grzegorz
Moderator
Moderator
oznacz moderatorów

gmw-pl
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-02-2025
10:06
dziekuję
oznacz moderatorów