Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Albo jestem zbyt tępy, albo czegoś nie rozumiem. Z tego co pamiętam mieliśmy otrzymywać zwroty kwot dopłacanych do paczek smart w przypadku odstąpienia od umowy klienta lub nieodebrania przesyłek. Faktycznie kilka takich zwrotów dostałem, ale z moich wyliczeń to jakiś ułamek, w większości przypadków tego nie ma. Na jakiej zasadzie jest to przyznawane, bo ja tego nie rozumiem. Klienci odsyłają mi paczki zakupione w smarcie, zwracam wpłatę, mam zwrot prowizji, ale zwrot dopłaty do smarta mam sporadycznie. Pogubiłem się w tym, może ktoś mnie oświeci. Chyba, że to dotyczy tylko wybranej formy dostawy, a ja nie doczytałem ? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pokopałem trochę w tych swoich rozliczeniach z allegro i strasznie ciężko ogarnia się te pozycje dotyczące zwrotów tych opłat. W zasadzie wszystko trzeba ręcznie filtrować, bo nie ma takiej opcji, żeby wyświetlić tylko te pozycje. Nie ogarnąłem też kiedy następuje zwrot w odniesieniu czasowym. Logiczne byłoby aby był w tym samym czasie co zwrot prowizji, ale tak nie jest. Raz jest kilka godzin wcześniej ? innym razem o tej samej porze. Koszmarny temat do ogarnięcia. Mam teraz na tapecie 3 zwroty z dnia dzisiejszego, gdzie tego zwrotu dopłat nie ma, ale może pojawi się za ileś tam godzin. Nie mam pojęcia, zobaczymy jutro 🙂
od takiej technicznej strony to słabo wygląda, bardzo mało przejrzyście.
@mikeza Moderacja pisała, że te zwroty są zlecane do 5 dni roboczych..... Wszystko jest tak zagmatwane, że jedne wychodzą od razu, a drugie gdzieś tam kiedyś....
Jak próbuję sobie przeglądać koszty w zestawieniach - to po chwili rezygnuję z tego, to po prostu jest niemożliwe - a raczej jest możliwe, tylko zajmuje bardzo dużo czasu.
Moim zdaniem - idealnym rozwiązaniem byłaby sytuacja:
- Klikam na zamówienie (sprzedane, wysłane, odebrane, ewentualnie zwrócone) - i po prostu tam mam zakładkę typu: "rozliczenie zamówienia" - i mam tam wszystkie dane odnośnie pobranych opłat i zwrotów. I chyba trzeba będzie o taka możliwość składać wnioski do Allegro.
@drekenzes jeśli tak to wygląda, to masakra. Przy dużej ilości pozycji to praktycznie ciężko jest cokolwiek ogarnąć. Poobserwuję sobie przez jakiś czas te zwroty, tym bardziej, że ostatnio klienci zwracają na potęgę. Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, że kupują dwa, trzy przedmioty całkowicie niekompatybilne, po to, żeby sobie dopiero w domu sprawdzić co potrzebują, a reszta do zwrotu. to już jest norma, że allegro to taka platforma pokazowo-testowo-wypożyczeniowa dla klienta.
@mikeza jestem w tej sytuacji, wcześniej automatycznie po 10 minutach to rozliczane było teraz trzeba pilnować... bo nie wiadomo czy rozliczy teraz mamy mniej zamówień, ale jak będzie dużo więcej i weź to weryfikuj codziennie..
allegro ukrywa koszta transakcji - dlaczego nie ma możliwości posortowania kosztów przypisanych np: do jednej oferty, zakupu i itp?