anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw a brak odbioru paczki

petinek_pl
#13 Ambasador#

Proszę o interwencję, mimo moich próśb o usunięcie oceny jestem oczywiście zbywana. Kupujący który założył mi dyskusję i działał złośliwie(oczywiście pracownicy allegro udają,że nie widzą jego wypowiedzi) a widać to w każdej napisanej przez niego wiadomości odjął też wszystkie gwiazdki za zgodność produktu z opisem a zażądał aby nie wysyłać mu paczki i anulować transkację. Skoro nie chcecie usunąć oceny ze względu na ewidentne złośliwe działanie to proszę usunąc ją gdyż jest jest wbrew zasadom, nie można oceniac zgodności z opisem jeśli nie miał fizycznie produktu. Od pracownika dostaję robotyczne odpowiedzi: "Przykro mi, ale niestety nie mogę, mimo szczerych chęci, usunąć oceny kupującego, są to kwestie bardzo trudne do zweryfikowania i tym samym nie mogę podważyć słuszności oceny wystawionej przez kupującego" istna kpina, wszystko jest czarno na białym a pracownicy piszą,że nic nie widzą i tak bardzo ciężko jest to ocenić....

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45

petinek_pl
#13 Ambasador#

Dodam,że pomimo szkodliwego działania podkreślam też ciągle wystawienie oceny za brak zgodności z opisem i jeszcze żaden pracownik się do tego nie odnióśł,jest to całkowicie ignorowane

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz taką informację od pracowników Allegro to nikt tu nie usunie Ci opinii.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Dlatego proszę o interwencję pracownika/moderatora. Przeciez nie można oceniać zgodności z opisem jesli nie odebrało się produktu! Niegdys otrzymałam nawet informacje od allegro że w przypadku anulacji zamówienia ocene kupującego usuwa się. Mam to nawet w zapisie rozmowy. Dlatego nie rozumiem dlaczego jest to ignorowane

oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@petinek_pl a kupujący anulował zamówienie? Czy ty anulowałeś? I czemu kupując założył Ci dyskusje? 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Kupujący zażądał w dyskusji aby anulować jego zamówienie i nie wysyłać paczki. A założył dyskusję ponieważ żądał wysyłki paczki w 1 dzień choć dokonał zakupu w ofercie w której widniało - wysyłka 2 dni robocze. Pomijam już robienie wielkiej afery z powodu 1 dnia wysyłki ( sama czasem otrzymuję produkty po tygodniu i nie robiłam problemów) ale gdyby to jeszcze było z mojej winy. Nawet pracownik tłumaczył człowiekowi,że w ofercie było jasno napisane i sprzedawca nie popełnił żadnego uchybienia. Kupujący pisał,że go to nie interesuje i żąda paczki na już. Po czym przez 2 dni wyżywał się,obrażał, nawet groził co zgłaszałam na allegro i nic. Zero konsekwencji. Otrzymałam za to negatywa (również nieuprzejmego) i odjęcie wszystkich gwiazdek za zgodnośc produktu z opisem (??) i oczywiście allegro nie widzi podstaw usunięcia. Mają też wgląd w całą dyskusję..

oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@petinek_pl a napisał coś w komentarzu? Próbowałeś pisać do allegro kilkukrotnie? Było kilka wątków , w których pisali, że czasami trafiła się osoba z obsługi, że usuwała komentarz. W ostateczności zostaje Ci droga cywilnoprawna. 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Tak, że nie podoba mu się podejście do klienta( uprzejme pomimo tego,że on ciągle obrażał) ponieważ nie dostał paczki na już. Oraz oczywiście obraźliwy komentarz którego allegro nie znalazło w słowniku i uznało za neutralny. Oczywiście próbowałam też wielokrotnie prosić o pomoc allegro jednak zawsze bezskutecznie. Niestety nie trafiłam na życzliwą osobę.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@petinek_pl Tutaj podziałać może jedynie przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza i jeśli nie to faktycznie pociągnięcie tego dalej.
Nic innego nie zrobisz - chyba, że uda się dogadać w co wątpię.

oznacz moderatorów

MY_MD2
#4 Eksplorator#

Dzień dobry. Proszę mi powiedzieć. Jak poprawnie napisać przedsądowe wezwanie? Z góry dziękuję. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@petinek_pl polecam raz przeczochrac takiego kupujacego w sądzie cywilnym o duze odszkodowanie potem ma sie jednak ten prawomocny wyrok ktorym mozna trzasnac w pysk innego kupujacego chama zeby sie uspokoil i samo allegro z pytaniem czy chca dzialac na szkode kupujacego czy zamiataja sprawe pod dywan reasumujac odbebnisz moze i 2 lata ale potem masz solidny argument chociazby po to by sadzac allegro na dupie. Taki konsultant ma wkodowane chronic kupujacego nawet jak nie ma racji i jest chamem jak go trzasniesz w twarz prawomocnym wyrokiem to dostanie zwarcia w mozgu. Chronic kupujacego poprzez uniemozliwienie mu dzialania na swoja niekorzysc blokujac mu mozliwosc dzialania na swoja niekorzysc 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl Widzę, że otrzymałeś już odpowiedź w sprawie o numerze 35065561. Przykro mi, ale nie mogę podważać decyzji osoby specjalizującej się w tematyce komentarzy. Jeśli chciałbyś pozyskać więcej informacji, sugeruję, abyś kontynuował korespondencję drogą mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@w_kiwi czyli standardowo ignorowanie tego wszystkiego co piszę i brak chęci jakiejkolwiek pomocy. Nawet jak pisze czarno na białym i każdy to widzi, to pracownicy udają że nic nie widzą. I spychologia. A już najlepsza rada to odesłanie do porozumienia z kupującym i pisanie do człowieka,który ma radochę z robienia na złość i nawet tego nie kryje. Widzę,że nikt tutaj po ludzku nie podejdzie do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Niebywałe jest to jak się tutaj traktuje sprzedawców, choćby położyć przed nosem stertę dowodów to zero reakcji, zawsze robotyczne odpowiedzi i wręcz poniżające na zasadzie wesołego "jeśli chcesz dowiedzieć się więcej napisz do konsultanta którego nie obchodzisz" albo " radzę porozumieć się z kupującym który wyzywa sprzedawcę od kilku dni i liczę na pozytywne rozwiązanie".. brak słów..

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@petinek_pl wszystko rozumiem tylko jedno mnie nurtuje , a mianowicie to -,,zażądał aby nie wysyłać mu paczki i anulować transkację.,, ....może wyjaśnisz ...?

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Już tłumaczę. Według opisu oferty paczka miała zostać wysłana przykładowo w środę. Kupujący napisał w środę że paczka powinna być już u niego dziś i to oszustwo. I że w takim wypadku cyt."oddajcie kasę" plus kilka epitetów i zaznaczył zwrot w zamówieniu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@petinek_pl wobec tego jeszcze jedno pytanie , co masz na myśli pisząc ,,Według opisu oferty paczka miała zostać wysłana.......,,, i jak to się ma do hmmm... przewidywanego czasu dostawy dopisywanego przez allegro , a prezentowanego w Twojej ofercie ?

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

W opisie oferty-wysyłka 2 dni. Paczka przygotowana do wysłanie zgodnie z tym 2-go dnia. Allegro w dyskusji potwierdziło,że kupujący się myli i wysyłka zgodnie z opisem ma nastąpić 2-go dnia. Wszystkie informacje zgodne. Mimo to kupujący chce ją 1-go dnia.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@petinek_pl domniemam ,że robisz sobie bałagan wysyłając nieregularnie , tu niestety trzeba działać według szablonów 2 dni to ma być 2 dni i niema wysyłania wcześniej choćby się paliło  i waliło  ,widać algorytm załapał kilka paczek wysłanych / doręczonych wcześniej niż deklarujesz i pokazał klientowi przewidywany inny przewidywany czas doręczenia ..... popracuj nad tym 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Możliwe,że to kwestia algorytmu. Natomiast allegro potwierdziło kupującemu,że paczka jest przygotowana zgodnie z opisem i brak tutaj błędów. Otrzymał też screen i zapewnienie od pracownika że się myli. Normalny człowiek by przeprosił za niedopatrzenie. A tutaj kupujący wprost napisał,że nie interesuje go to co piszę ja ani allegro. I walnął negatywa. Kuriozum jest już w ogóle robienie tak wielkiej afery z powodu 1 dnia wysyłki (żeby jeszcze opóźnionego). Wiele razy paczki były mi wysyłane nawet po tygodniu opóźnienia i sklep nawet mnie nie informował( u Nas nawet w drobiazgach kontaktujemy się z klientem i dbamy żeby był zadowolony) i mimo to do głowy by mi nie przyszło robić takie afery. Tutaj klient to ewidentny cham który chciał się wyżyć co widać w dyskusji a allegro udaje,że nic nie widzi.

oznacz moderatorów