anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw z nieprawdziwą informacją naruszającą dobra firmy

MAMY ROZWIĄZANIE!
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór. Kupujący po krótkim użytkownaiu stwierdził uszkodzenie zakupionego urządzenia, i zażądał pokrycia z góry kosztu odesłania przedmioty na reklamację (niezgodnie z obowiązującym prawem).

Kiedy nie uzyskał satysfakcjonujących ustępstw wystawił negatywa z informacją, że sprzedawane przedmioty są "podróbkami". Jest to oczywista nieprawda, która stanowi naruszenie dobrego imienia firmy. Bardzo prosze Allegro o usunięcie komentarza.

Transakcja 03982720-e31b-11ef-b789-55e05563d211
Treść negatywa załączam:
2025-02-10_191303.png

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
Client:35386082
#13 Ambasador#

Towar zgłoszony do reklamacji odbiera sprzedawca na swój koszt, czyli oczekiwania kupującego były zasadne.

oznacz moderatorów
wiximo-store
#9 Pomysłodawca#

niekoniecznie.
Można klienta prosić o odeslanie na jego koszt a po pozytywnej decyzji zwraca mu się koszt dostarczenia towaru.

oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

jezu panowie zlitujcie sie - TYLKO NIE ZACZYNAJCIE mi tej dyskusji. Kolega Client nie do końća ogarnął że to że komuś się wydaje że coś jest "niezgodne z umową" to na razie tylko i wyłącznie jego opinia. Dopiero uznanie reklamacji implikuje obowiązek pokrycia kosztów odesłania towaru. Ale naprawde - prosze,darujcie mi tym razem, nie tego dotyczy zgłoszenie.

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pendrajwy_pl komentarz może być usunięty tylko i wyłącznie wtedy, gdy spełnia, któryś z  powodów wymienionych w tym artykule

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

czy mam rozumieć że informacja zawarta w komentarzu że sprzedaję "podróbki", nie oznacza że jestem złodziejem/oszustem (bo dokładnie tak należy nazwać człowieka który sprzedaje coś co udaje/podszywa się pod inny towar) - czyli nie kwalifikuje się do zabronionych opisów punkt 2#3 ?

@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pendrajwy_pl jeśli nie ma tego typu określeń w treści komentarza, to nie, nie kwalifikuje się on do usunięcia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Nie trzeba kogoś nazywać słowem złodziej żeby nazwać go złodziejem. Po drugie artykuł mówi "Komentarz opisowy nie może zawierać między innymi" - więc to nie jest tak że jest tam jedna obowiązująca lista słów zakazanych. Są to MIĘDZY INNYMI słowa zakazane.

Dobrze, jutro poproszę o kontakt telefoniczny, dla mnie niedopuszczalne jest że Pani zostawi komentarza gdzie wprost ktoś pisze że sprzedaję "podrabiany towar". Dziwie się że Pani tego nie rozumie.

_HolaOla_

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pendrajwy_pl rozmowę telefoniczną z naszym doradcą możesz zamówić przez formularz kontaktowy, ale tak jak napisałam wcześniej ten komentarz nie narusza zasad, więc nie kwalifikuje się do usunięcia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#

@pendrajwy_pl takie jest stanowisko allegro w kwestii pokrywania kosztów odsyłki na reklamację.
Ale już sobie idę, nie denerwuj się...

oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

ale to w ogole nie o tym jest zgłoszenie 🙂

oznacz moderatorów
TechartGSM
#10 Popularyzator#

Prosić można, nakazać nie. Ponadto nie jest tak do końca. Po czyjej stronie leży obowiązek odesłania czy odbioru reklamowanego towaru zależy od rodzaju roszczenia kupującego.

oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

pan napisał dosłownie "nie mam ochoty płacić za odesłanie" - więc słowo reklamacja nawet nie padło.

oznacz moderatorów
fox_paws
#15 Entuzjasta#

@pendrajwy_pl Sprzedający odbiera towar do reklamacji na swój koszt. 

Rzecznik Konsumentów i UOKiK stanęły na jasnym stanowisku, zgodnie z którym bez względu na sposób rozpatrzenia reklamacji, a więc również w przypadku jej nieuznania, to sprzedawca ponosi wszelkie koszty związane z rozpatrzeniem reklamacji. Zaliczyć należy do tego również koszty dostarczenia i odesłania towaru.

oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Mozna prosić o podstawę prawną?

oznacz moderatorów
fox_paws
#15 Entuzjasta#

@pendrajwy_pl Art. 43d Ust. 5

Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

oznacz moderatorów
pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

niestety nie masz racji. My nie analizujemy sytuacji kiedy niezgodnośc z umową została stwierdzona. Jesteśmy krok wcześniej.

Swoją drogą dość zabawne rzeczy piszesz. Gdyby było tak że to klient sam stwierdza niezgodność z umową to po co nam zwroty kosumenckie? Kazdy na koszt sprzedającego odsyłą co chce i kiedy chce bo - stwierdza "niezgodnosć z umową" 🙂

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

WYKONANIE PENDRIVE

  • Oferowane pamięci USB są fabrykowane w Polsce.
  • Krajem pochodzenia półproduktów są Chiny, oraz kraje UE, w tym Polska.

opis jakbym kupował miód w biedronce,

a każdy wie, że jest tylko jeden oryginał

https://allegro.pl/oferta/pendrive-goodram-32gb-uts3-usb-3-2-czarny-12308792927

jak rozumiem na pendrive były wyraźnie określenia producenta i dystrybutora w ue?

oznacz moderatorów