anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna ocena do zakupu

BMP_Online
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Wczoraj otrzymaliśmy ocenę negatywną od klientki z nickiem [edycja], która twierdzi że nie otrzymała przesyłki w terminie. Klientka zamawiała u nas produkty dwa razy. Za każdym razem otrzymywała zamówienie gotowe do odebrania z paczkomatu na następny dzień. InPost  637500639570778118065416 numer pierwszej z przesyłek oraz numer drugiej przesyłki InPost 637500209570778111151408 . Bardzo proszę o usunięcie opinii. Dziękuję Bardzo i Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BMP_Online a pisaliście prośbę do kupującego?

oznacz moderatorów

BMP_Online
#9 Pomysłodawca#

Tak, napisaliśmy wiadomość z wyjaśnieniem lecz Kupująca nie odpowiedziała jeszcze na prośbę o usunięcie opinii

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BMP_Online można próbować ale obawiam się, że jedyne co to pewnie wyłączą ją ze statystyk

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @BMP_Online! Poprosiłam dział zajmujący się komentarzami o działanie w sprawie tej oceny. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BMP_Online dzień dobry! Mogliśmy jedynie wykluczyć ten komentarz z jakości Twojej sprzedaży. Twoja odpowiedź na ocenę jest widoczna dla wszystkich, więc potencjalny kupujący ją widzi. Mam nadzieję, że kupująca jeszcze odpowie na Twoją prośbę usunięcia oceny. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów