Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wczoraj otrzymaliśmy ocenę negatywną od klientki z nickiem [edycja], która twierdzi że nie otrzymała przesyłki w terminie. Klientka zamawiała u nas produkty dwa razy. Za każdym razem otrzymywała zamówienie gotowe do odebrania z paczkomatu na następny dzień. InPost 637500639570778118065416 numer pierwszej z przesyłek oraz numer drugiej przesyłki InPost 637500209570778111151408 . Bardzo proszę o usunięcie opinii. Dziękuję Bardzo i Pozdrawiam
@BMP_Online a pisaliście prośbę do kupującego?
Tak, napisaliśmy wiadomość z wyjaśnieniem lecz Kupująca nie odpowiedziała jeszcze na prośbę o usunięcie opinii
@BMP_Online można próbować ale obawiam się, że jedyne co to pewnie wyłączą ją ze statystyk
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry @BMP_Online! Poprosiłam dział zajmujący się komentarzami o działanie w sprawie tej oceny. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@BMP_Online dzień dobry! Mogliśmy jedynie wykluczyć ten komentarz z jakości Twojej sprzedaży. Twoja odpowiedź na ocenę jest widoczna dla wszystkich, więc potencjalny kupujący ją widzi. Mam nadzieję, że kupująca jeszcze odpowie na Twoją prośbę usunięcia oceny.