anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna opinia nie polecam

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklep_ekosiarki
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry 

Dostałem negatywną opinię na temat zakupu głowicy żyłkowej. Przy czym w opisie wszystko się zgadza i klient taką głowicę otrzymał. Dostaliśmy negatywa za coś czego nie ma w tej głowicy.

Cytuję rozmowę z klientem:

"Oryginalna głowica żyłkowa Stiga 130 mm 8x1,25 LHM lewy gwint Dzień dobry Proszę o informację na temat zamówienia. Zgłosili nam Państwo że nie było ­tego adaptera w paczce?? Uprzejmie proszę, aby odpowiedź była kontynuacją niniejszego maila.
Rozwiń

14:28

 
sklep_ekosiarki_0-1751288626366.png

 

bol adaptér ,ale len na vonkajsie uchopenie.ale na vnutorne uchopenie ,chybal. ked som kupil v inej predajni,boli v krabibi aj vonkajší aj vnútorný zavit

14:36

Przetłumacz
 
ale w opisie był podany jaki jest adapter, cytuje: "W zestawie adapter 8x1,25 LHM (śruba, lewy gwint)"

14:42

 
w innym sklepie jaki numer głowicy Państwo kupili

14:42

 
Stiga ma różne głowice z różnymi adapterami, może mieć 1 adapter może mieć 2 adaptery, zależy od numeru katalogowego głowicy

14:44

 
numer głowicy Stiga z dwoma adapterami to 1911-9229-01

14:45

 
Państwo kupili u nas głowicę o numerze 1911-9231-01"
 
Jak teraz mam się od tego odwołać ??
 
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@sklep_ekosiarki  od tego nie można się odwołać, bo to są indywidualne odczucia kupującego, jedyne co możesz zrobić, to błagać go o usunięcie komentarza

oznacz moderatorów
sklep_ekosiarki
#8 Zapaleniec

tylko to nie jest nasza wina, klient sobie wmówił coś czego nie było w tym produkcie

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sklep_ekosiarki jak to pierwszy negatyw w miesiącu to olej to i napisz tylko rzeczowa odpowiedz wytykając błędną ocenę kupującego

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@sklep_ekosiarki  Allegro nie interesuje, czy kupujący napisał prawdę, on mógł równie dobrze napisać, że w zestawie do głowicy nie było kosiarki, a i tak Ci nie usuną, bo to jest jego subiektywna opinia

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T 

Chyba kosy 🙂

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@serwis-texas  kosę, to ma teraz @sklep_ekosiarki  z kupującym😁, a w komentarzu może napisać cokolwiek na przykład "Błąd tam śruba łącząca z zawinięciem wewnętrznym"😉

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_ekosiarki przykro mi, ale w takiej sytuacji nie możemy usunąć wystawionej oceny. 
Możesz poprosić kupującego o usunięcie oceny i ponownie wyjaśnić tę sprawę z nim oraz odnieść się do jego oceny. Dodam, że automatycznie wykluczamy pierwszą negatywną opinię z ostatnich 30 dni z Twojej jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika jako kupujący konsument - gdy znajdę tego sprzedawcę jak mam rozumieć ten komentarz?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@RED  z treści komentarza wyraźnie wynika, że kupujący coś wkręca 😁

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RED ta ocena została wystawiona po słowacku, ponieważ to język, którym posługuje się kupujący, jego oryginalna treść to: "Chybala tam skrutka spojovacia s vnutornym zavitom", czyli "Brakowało śruby łączącej z gwintem wewnętrznym".
Zgłosiłam to jako problem z tłumaczeniem, jednak wciąż nie jest to powód do usunięcia tego komentarza. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Powodem jest błędne tłumaczenie tego komentarza przez allegro

tu macie negatyw z własnego podwórka

"Nożyki szybko się tempo, dla nie podróba"
Komentarz z dnia

 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RED poprawiliśmy jakość tłumaczenia komentarza, którego dotyczy ten wątek.
Komentarz "z naszego podwórka" nie wymagał tłumaczenia, ponieważ (wbrew pozorom) został napisany w języku polskim. To literówka, pewnie chodziło o "Nożyki szybko się tępią, dla mnie podróba". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#13 Ambasador

Spoko, dzisiaj jakiś pan ze Słowacji wystawił nam negatywa za "towar inny niż zamawiany", 15 dni po odbiorze paczki, bez żadnego kontaktu, roszczenia reklamacyjnego, zwrotu - sam negatyw bez żadnego kontekstu. Śmieszne, bo negatyw dotyczy papieru za kilkaset złotych, więc odrzucam argument, jakoby nie chciało mu się zgłaszać rzekomej pomyłki. 

 

Tacy niedo... Ekhm, niemili klienci to chleb powszedni tutaj, wystawią negatywa, nakłamią na Ciebie, oplują, a Allegro powie, że wszystko jest w porządku. 

 

Tacy 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@foto-hurtownia  problem w tym, że zgodnie z narracją Allegro, to są subiektywne odczucia klienta i w zasadzie można się z tym zgodzić, bo na przykład klient myślał, że papier będzie śnieżnobiały, a w jego odczuciu był lekko kremowy i zaznaczył, że inny niż zamawiany, największym problemem jest to, że Allegro narzuca zbyt duże kary za takie subiektywne odczucia klientów😞

oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#13 Ambasador

@KOGIEL_T Niby tak, ale wiesz - przedmiotem sprzedaży był papier do drukarki DNP DS620. Nie da się kupić innego, jest tylko papier tej firmy, nie ma mowy o tym, żeby klient oczekiwał czegoś innego - kupuje papier danej firmy do danej drukarki i tu nie ma mowy o różnych oczekiwaniach, bo zawsze dostaje się to samo, ewentualnie w innych wymiarach.

 

A jeżeli problem tkwi w wymiarze, to szczerze wątpię, żeby nie chciało mu się poruszać tej sprawy reklamacyjnie, bo papier tani nie jest.  

 

Po prostu albo po jakiejś głupiej złości wystawił negatywa, albo niechcący, albo, co często się zdarza, nie potrafił zamontować papieru (który jest na rolce) i stwierdził, że to nie to, a jak już mu się udało, to nie chciało mu się negatywa usuwać. 

 

Allegro przyklaskuje i wspiera takie coś, a gdyby jakiś sprzedawca bardzo chciał, to mógłby pójść z tym do prawnika, bo jakby nie patrzeć fałszywe oceny są umieszczane na ich stronie, są im zgłaszane, nic z tym nie robią i aktywnie to wspierają. No i znając kilka takich przypadków dopiero wtedy Allegro potulnie usuwa komentarze. 

oznacz moderatorów
lopes1990
#12 Orędownik

Norma , Ci konsultanci w dyskusjach o niczym nie maja pojecia. Ja teraz walcze w dyskusji z jakims delikatnie mowiac malo inteligentnym czlowiekiem, ktory sie pulta o blokade zakupow. Publicznie w dyskusji przyznal, ze dobiera produkty do smarta i robi tak zawsze, straszy nas Us i uokik i jeszcze jawnie pisze, ze bedzie dzialal na nasza szkode poprzez robienie zakupow i ich zwrot 🤣 no w glowie mi sie nie miesci, co tu za komedie sie zaczynaja wytwarzac. Allegro ma standardowo wszystko w powazaniu. A czlowiek musi sie uzerac. Mi sie juz po prostu nie chce, zlewam te jakosc sprzedazy i tych ciezkich klientow. Obrot na allegro nie jest, az tak istotny zeby tracic zdrowie i prywatny czas na walke z wiatrakami.

A jako czlowiek mam jeszcze odrobine godnosci i nie bede dawac sie ponizac, oszukiwac, szantazowac i rozdawac wyludzajacym klientom pieniadze. 

 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@lopes1990 najgorsze jest, że jak złożysz oficjalną reklamację do allegro na w/w działania

to serwis nic z tym nie zrobi lub odrzuci taką reklamację

oznacz moderatorów